یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کپسول آتش نشانی یکی از لوازم بسیار مهم در هر ساختمانی است که در زمان وقوع حریق از آن استفاده می شود. همانطور که می دانید کپسول های آتش نشانی را پس از مدتی که در اختیار دارید باید شارژ نمایید و پس از هر بار استفاده نیز باید نسبت به شارژ کپسول آتشنشانی اقدام کنید. زمانی که کپسول آتش نشانی برای شارژ شدن به مراکز خدمات ایمنی ارائه داده می شود ، اجزای دیگر کپسول آتش نشانی مورد بررسی قرار می گیرد تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد سپس در صورتی که هر یک از قطعات با مشکل مواجه شده باشد آن بخش تعویض خواهد شد و پس از شارژ کپسول می توانید کپسول را مجددا مورد استفاده قرار دهید.

مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز شارژ کپسول های آتش نشانی می باشد که برای دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می توانی به این مجموعه مراجعه نمایید. مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز تهران در خدمت شماست تا در صورت نیاز به هرگونه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی به این مجموعه مراجعه کرده و خدماتی عالی را با بهترین قیمت دریافت نمایید.

شارژ کپسول در کوتاه ترین زمان

روش شارژ کپسول آتش نشانی

کپسول های آتش نشانی در انواع مختلفی می باشند و برای شارژ کپسول آتش نشانی نیاز است که بدانید کپسول آتش نشانی در چه نوعی است. برای شارژ کپسول های آتش نشانی زمانی که شما کپسول ها را به مراکز ارائه دهنده ی خدمات کپسول آتش نشانی ارائه می کنید، مواد باقی مانده در کپسول کاملاً تخلیه شده و مواد جدیدی به آن تزریق می شود اما برای این کار نیاز به تجهیزات مخصوصی می باشد که این مراکز با استفاده از تجهیزات مورد نیاز اقدام به شارژ کپسول آتش نشانی می نمایند.برای شارژ کپسول اگر کپسول سالم باشد شارژ کپسول انجام می گیرد اما اگر کپسول با آسیب روبرو شده باشد باید مجددا اقدام به خرید کپسول نمایید.

اهمیت بازرسی و نگهداری از کپسول های آتش نشانی

 کپسول آتش نشانی اولین خط دفاعی در مقابل حریق می باشد و این کپسول ها باید به طور کامل شارژ شده باشند تا بتوانند در زمان های مورد نیاز به کمک ما بیایند. بسیاری از صاحبین ساختمان ها اطلاعات لازم را برای شارژ و نگهداری از کپسول های آتش نشانی در اختیار ندارند و همین موجب می شود که این وسیله نتواند در زمان نیاز مورد استفاده قرار گیرد به همین جهت مصرف کنندگان کپسول های آتش نشانی باید همواره به این نکته دقت داشته باشند که باید سرویس و نگهداری کپسول آتش نشانی را مورد توجه قرار دهند و نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی به موقع اقدام کنند.

زمان شارژ کپسول آتش نشانی

کپسول های آتش نشانی یکی از لوازم ایمنی مهم در هر ساختمانی می باشند که وجود آن بسیار ضروری است و در زمان وقوع حریق می توان با استفاده از کپسول های آتش نشاتی اقدام به خاموش کردن آتش نمود. استفاده از کپسول آتش نشانی باید به تمامی ساکنین ساختمان آموزش داده شود تا در زمان نیاز بدون هیچ گونه مشکلی اقدام به خاموش کردن آتش نمایند. در ساختمان های مختلف از تعداد و ظرفیت ها و انواع مختلف کپسول آتش نشانی استفاده می شود و باید کپسول در نوع و ظرفیت مناسب انتخاب شود. کپسول آتش نشانی را حتما در دسترس تمامی افراد قرار دهید تا افراد به سرعت آن را برداشته و حریق را خاموش کنند. کپسول ها باید همواره دارای شارژ باشند تا بتوانند عملکرد مناسبی را داشته باشند. برای استفاده از کپسول های آتش نشانی بسیار ضروری است که در دوره های تعیین شده است نسبت به شارژ آن اقدام نمایید تا کپسول هر لحظه آماده استفاده باشند. یکی از زمان هایی که باید شارژ کپسول آتش نشانی را انجام دهید پس از هر بار استفاده می باشد. یعنی اگر شما استفاده ی کمی هم از کپسول داشته باشید نیز باید مجدداً برای شارژ اقدام نمایید بنابراین پس از هربار استفاده نیاز است که به مراکز کپسول آتش نشانی مراجعه نمایید و با توجه به محتویات کپسول اقدام به شارژ کپسول آتش نشانی نمایید. در صورت عدم استفاده از کپسول ها ، دوره هایی برای شارژ کپسول آتش نشانی توسط شرکت سازنده در نظر گرفته می شود که معمولاً به صورت سالیانه است اما برخی از کپسول ها مانند کپسول آتش نشانی بیوورسال و ۲co به این شکل نمی باشند. در واقع کپسول های بیوورسال را می توان تا ۵ سال نگهداری کرد و کپسول های آتش نشانی co2 را می توان هر دو سال یک بار شارژ کرد.

شارژ کپسول آتش نشانی

استفاده از کپسول آتش نشانی

 برای اینکه بتوانید از کپسول های آتش نشانی استفاده کنید ، باید در زمان های مورد نیاز شارژ کپسول های آتش نشانی را انجام دهید. در هر ساختمانی استفاده از کپسول آتش نشانی بسیار ضروری بوده زیرا زمان وقوع آتش را نمی توان متوجه شد و پس از آتش سوزی شما فرصت کوتاهی دارید تا بتوانید آن را خاموش کنید و با استفاده از کپسول های آتش نشانی می توانید این کار را انجام دهید. کپسول های آتش نشانی به ما کمک می کنند که آتش را خاموش و یا از گسترش آن جلوگیری کنیم بنابراین بسیار مهم است که کپسول های آتش نشانی را در دسترس تمامی افراد قرار دهید تا در زمان نیاز افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

نحوه انجام شارژ کپسول آتش نشانی

برای شارژ کپسول آتش نشانی باید کپسول را به مراکز خدمات ایمنی بسپارید تا شارژ کپسول مورد نظر انجام گیرد. در ابتدای فرآیند شارژ کپسول آتش نشانی باید نوع کپسول شناسایی شود و تمامی اقدامات لازم برای همان کپسول انجام گیرد. کپسول هایی که در کلاس a قرار می گیرند از آب پر می شوند و کپسول ها در کلاس های b و c و dبا مواد شیمیایی خشک پر می شوند بنابراین بسیار مهم است که کپسول آتش نشانی مورد نظر شما چه نوع می باشد و پس از مشخص شدن و شناسایی نوع کپسول آتش نشانی ، تخلیه کپسول صورت می گیرد. در واقع در ابتدای کار باید محتویات کپسول آتش نشانی به صورت کامل تخلیه شده و مجدداً برای پر شدن آماده شود. پس از تخلیه کپسول آتش نشانی تمیز کردن و بازرسی ظاهری انجام می گیرد بنابراین داخل کپسول و انواع اجزا مانند اهرم، شیلنگ و غیره تمیز می شود. در این زمان اگر قطعه ای از کپسول دچار مشکل و خرابی و شکستگی باشد ، باید تعویض گردد.مرحله ی بعدی مرحله تست کپسول می باشد بنابراین در صورتیکه زمان تست هیدرواستاتیک کپسول فرا رسیده باشد می توان با توجه به دستورالعمل های خاص ، کپسول را مورد تست قرار داد تا از سلامت آن اطمینان حاصل کرد. مرحله بعد شارژ کپسول آتش نشانی با توجه به نوع کپسول انجام می گیرد، در این مرحله با ایجاد میزان فشار گاز مناسب به داخل کپسول، مقداری مناسب از مواد برای شارژ کپسول آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرد و پس از پایان کار مشخصات بر روی کپسول نصب می شود. این مشخصات شامل تاریخ شارژ و تاریخ شارژ بعدی و مشخصات شرکت می باشد.

نحوه انجام شارژ کپسول آتش نشانی

مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز معتبر و تخصصی در زمینه شارژ انواع کپسول های آتش نشانی می باشد بنابراین جهت خرید کپسول های آتش نشانی و دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می توانید به سایت آتش گریز تهران مراجعه نموده و یا با همکاران ما در ارتباط باشید.

https://sharjkapsol.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MQAOVjjI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه