یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نایلون حبابدار ضربه گیر

1 سال پیش ( 1401/9/10 )
 

نایلون حبابدار یکی از نایلون هایی است که در صنعت بسته بندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نایلون ها متشکل از حباب هایی از هوا است که می تواند به عنوان ضربه گیری بسیار عالی مورد استفاده قرار گیرد. نایلون های حباب دار در بسیاری از بسته بندی ها به منظور حفاظت از کالا ها مورد استفاده قرار می گیرند و این نایلون را همه ی ما دیده ایم. نایلون حباب دار می تواند یک بسته بندی محافظ و عایق را برای کالا ها ایجاد نماید. اگر به دنبال بسته بندی ارزان و مقرون به صرفه هستید ، نایلون حبابدار می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار نایلون پلی اتیلنی است که دارای بالشتک هایی می باشد که از هوا پر شده اند و به منظور ضربه گیری و محافظت از کالاها مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون ضربه گیر را می توانید برای بسته بندی انواع کالا ها به کار ببرید. بسته بندی ایجاد شده با استفاده از نایلون حبابدار عایقی در مقابل رطوبت و آلودگی و گرد و غبار خواهد بود، این بسته بندی در مقابل ورود ضربه بسیار مقاوم بوده و از کالاهای شکستنی و حساس محافظت می کند. در بسیاری از بسته بندی ها از نایلون حبابدار حبابدار استفاده شده است و این نایلون سال هاست که به عنوان یک بسته بندی ایمن برای محصولات به کار می رود. نایلون حبابدار در ابعاد مختلف به تولید می رسد و این نایلون ها در انواع نایلون ضربه گیر رولی و نایلون حبابدار کیسه ای بسیار رواج دارند. نایلون ضربه گیر نام دیگر نایلون حباب دار است که به دلیل ضربه گیر بودن این نایلون در نظر گرفته شده است.

نایلون حبابدار ضربه گیر

شرکت دریا پلاستیکی یکی از مراکز عرضه کننده ی انواع نایلون های بسته بندی از جمله نایلون حبابدار می باشد. به منظور خرید نایلون حباب دار مرغوب و ارزان قیمت به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید.

خرید نایلون ضربه گیر با بهترین قیمت

فروشندگان نایلون حبابدار ، نایلون ضربه گیر را در انواع مختلف عرضه می نمایند و افراد می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها به صورت حضوری و اینترنتی خریدشان را انجام دهند. برای خرید نایلون حبابدار باید با توجه به محصول مورد نظر ابعاد و تعداد لایه نایلون حبابدار را انتخاب کنید زیرا این نایلون ها در تعداد لایه های مختلف هستند که هرچه تعداد لایه های آن بالاتر باشد در نتیجه مقاومتش در مقابل ضربه بالاتر خواهد بود به همین دلیل پیش از خرید نیاز است که اطلاعاتی را درباره ی پلاستیک حبابدار به دست آورید تا بتوانید نوع مناسب آن را تهیه کنید.نایلون های حبابدار در انواع فوم دار یکی از نمونه هایی از این نایلون هستند که برای کالا های حساس به نور خورشید به کار می روند همچنین نایلون های آنتی استاتیک ضد الکتریسیته ساکن هستند و برای قطعات الکترونیکی و برقی که به الکتریسیته ساکن حساس می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع نایلون های حبابدار، نایلون ضربه گیر چسب دار می باشد که برای انواع سطوح شیشه ای یا سایر جنس ها مناسب است، به این صورت که نایلون حباب دار بر روی سطح چسبیده و محافظت بهتری را به عمل می آورد. قیمت یکی از مهمترین موارد در خرید نایلون های بسته بندی می باشد و در صورتی که بتوانید از تولید کننده خریدتان را انجام دهید ، با بهترین قیمت آن را تهیه خواهید کرد. شرکت دریا پلاستیک یکی از تولیدکنندگان نایلون های حبابدار است که محصولاتش را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان ارائه می کند، قیمت گذاری برای محصولات این مجموعه بسیار عالی و به قیمت تولیدی می باشد بنابراین صاحبین واحدهای تولیدی ، فروشگاه ها ، کارخانجات و غیره می توانند در جهت تامین نایلون ضربه گیر به سایت دریا پلاستیک مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند.

فروش نایلون ضربه گیر با بالاترین کیفیت

یکی از مهم ترین موارد در خرید نایلون ضربه گیر کیفیت آن است که هرچه کیفیت بالاتر باشد می تواند نقش محافظتی بهتری را انجام دهد. این نایلون در مصارف خانگی می تواند چندین بار مورد استفاده قرار گیرد و این نایلون ها یکبار مصرف نمی باشند و تا زمان آسیب حباب ها قابل استفاده هستند. برای خرید نایلون ضربه گیر با سطح کیفی بالا باید حتماً به معتبرترین مراکز مراجعه کنید. ما به شما شرکت دریا پلاستیک را معرفی می کنیم ، این شرکت معتبر سال ها در بخش عرضه انواع نایلون حبابدار و سایر نایلون های بسته بندی فعالیت دارد و یکی از بهترین و معتبرترین فروشندگان نایلون حباب دار در کشورمان است که نایلون هایی درجه یک و مرغوب را ارائه می کند.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار

تولیدکنندگان همواره به دنبال بسته بندی ارزان هستند که برایشان صرفه اقتصادی داشته باشد اما در کنار قیمت مناسب، نقش محافظتی متریال بسته بندی بسیار مهم است و تولید کنندگان محصولات مختلف ، برای بسته بندی محصولاتشان به دنبال متریالی هستند که علاوه بر قیمت مناسب ، کارایی خوبی هم داشته باشد به همین منظور نایلون ها بسیار مورد توجه قرار گرفتند و پرفروش ترین نایلون های بسته بندی را نایلون های حبابدار تشکیل می دهد. نایلون ضربه گیر به جهت تفاوتی که با سایر نایلون ها دارند مورد توجه قرار گرفته و این نوع نایلون علاوه بر ایجاد بسته بندی عایق که به دور از آلودگی و رطوبت خواهد بود ، ضربه گیری قوی را دارد که برای انواع کالاها از جمله کالاهای حساس و شکستنی بهترین انتخاب خواهد بود که به جهت قیمت مناسبش توسط کارخانجات زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای نایلون ضربه گیر

  • قیمت مناسب
  • طول عمر بالا
  • مقام در برابر نفوذ آلودگی و رطوبت و گرد و غبار
  • تنوع بالا
  • ضربه گیری قوی

نایلون حبابدار همانطور که گفته شد یکی از نایلون های ارزان قیمتی است که برای بسته بندی انواع کالاها از جمله کالاهای ارزان قیمت صرفه ی اقتصادی دارد. نایلون ضربه گیر محافظت بسیار خوبی را در مقابل ضربات وارده به محصول در هنگام جابجایی و ارائه آن به مشتری به عمل می آورد و بدین ترتیب محصولات بدون از شکستگی، لب پر شدن، خراش، و آسیب خواهند بود. نایلون حبابدار نایلونی بادوام است که دارای طول عمر بالایی می باشد این نایلون ها بسیار باکیفیت هستند و می توانند برای بسیاری از بسته بندی ها مورد استفاده قرار گیرند.نایلون ضربه گیر از محصولات در مقابل آلودگی و رطوبت محافظت می کند به این ترتیب کالاها سالم خواهند ماند. همچنین نایلون ها همانطور که گفته شد دارای تنوع زیادی هستند که این نوع نایلون ها از نظر نوع ،تعداد لایه، ابعاد، اندازه حباب و غیره دارای تنوع بالایی می باشند و مصرف کنندگان با توجه به نوع محصولاتشان می توانند نوع مناسبی از این نایلون را انتخاب نمایند. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد نایلون ضربه گیر افراد زیادی از آن برای بسته بندی ها استفاده می کنند. یکی از مصارف نایلون حبابدار استفاده از این نایلون جهت بسته بندی لوازم در اسباب کشی ها می باشند. شما می توانید نایلون ضربه گیر را به راحتی به دور لوازم بپیچانید و بسته بندی عایقی را برای آن ایجاد کنید که لوازم در حین جابجایی دچار آسیب و شکستگی نشوند.

مزایای نایلون ضربه گیر

شرکت دریا پلاستیک یکی از مراکز عرضه کننده انواع نایلون های حبابدار می باشد که تنوع بالایی از نایلون ها را برای شما در نظر گرفته و می توانید بر حسب نیاز به خود این محصول را با قیمت ارزان خریداری کنید.

https://daryapelastic.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HhqcO5yO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه