یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

10 برند برتر کالای خواب

1 سال پیش ( 1401/9/9 )
 

در این مقاله قصد داریم تا 10 برند برتر در کالای خواب را به شما عزیزان معرفی کنیم. خواب یکی از نیازهای اساسی هر انسانی بوده و خرید کالای خواب در جوامع امروزی از اهمیت زیادی برخوردار است. چون افراد به اهمیت بالای این کالا پی برده اند و داشتن یک خواب راحت تاثیر زیادی روی روح و روان شما دارد. با داشتن خواب کافی افراد برای یک روز جدید آماده خواهند بود. طبق بررسی های انجام شده توسط محققان، افرادی که در طول شبانه روز خواب کافی ندارند وزن بیشتری نسبت به سایر افراد کم می کنند و دچار کاهش وزن شدید می شوند.

محصولات استاندارد و با کیفیت در زمینه خواب می تواند نیاز های شما را در هنگام استراحت تامین و کیفیت خواب شما را چند برابر کند. پس نیاز شد مقاله ای با این عنوان برای شما دوستان نوشته شود تا با بهترین های این بازار آشنا شوید و بدون دغدغه خرید کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

10 برند برتر کالای خواب

برند برن

برن یکی از برند های محبوب و مطرح در کالای خواب که یک برند آلمانی-سوئیسی است. این شرکت محصولات خود را در کشور ترکیه و در شهر کایسری تولید می کند. این کمپانی محصولات را در دو کلاس A و B عرضه می کند. کلاس A در خود ترکیه تولید شده و این محصولات به واسطه تجار ایرانی به کشور وارد می شود. که البته محصولات اورجینال خود کمپانی می باشد . کلاس B نیز در داخل کشور ایران تولید می شود و نسبت به کالاهای وارداتی اختلاف چندانی ندارد.

نام برخی از محصولات زیر مجموعه برند برن به صورت زیر می باشد :

- الن

- سلین

- سوفیا

- کاترین

- ماریا

- آنجل

- هالان

- ملانی

- آرتمیس

 

برند تاچ

یکی دیگر از برند هایی که محبوبیت خوبی در بین مشتریان پیدا کرده، تاچ است. محل این شرکت در ترکیه بوده و بیش از 40 سال سابقه در تولید محصولات خواب دارد. نیروهای زیادی در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و نمایندگی های مختلفی نیز در برخی از کشورهای جهان دارد. این برند در سال 1997 با شعار " هیچ گاه با کیفیت صلح نکنید " وارد بازارهای اروپایی و آسیایی شد و توانست جایگاه خوبی را کسب کند. در ترکیه خانواده های زیادی از محصولات این برند استفاده می کنند. در کشور ما نیز این برند از محبوبیت خاص برخوردار است. برخی از محصولات این کمپانی شامل تشک، روتختی، ملحفه، روفرشی و انواع پرده می باشد.

برند کالای خواب آیلا

برند آیلا یکی از برند ها موفق ایرانی بوده که بیش از 25 سال در این حوزه فعال است. این شرکت توانسته محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کند. تشک های تولید این برند تا 8 سال گارانتی دارند. روتختی های تولید شده از جمله روتختی دخترانه و سایر مدل ها نیز دارای ضمانت رنگ هستند. طبق اعلام این شرکت برای تولید روتختی و سایر محصولات از دستگاه های اروپایی و به روز استفاده می شود. می توان گفت این شرکت از پیشگامان رعایت استاندارد در محصولات خود بوده که در حال حاضر اعتبار قابل قبولی در بین فروشندگان کالای خواب کسب کرده است. در برخی از موارد نیز مشاهده شده محصولات این شرکت با نام کالای ترک توسط برخی از فروشندگان فروخته می شود.

محصولات تولید شده در آیلا :

- تشک

- روتختی

- بالش

- حوله

- روفرشی

- ملحفه

10 برند برتر کالای خواب

برند سارای

این برند نیز ترکیه ای است که مشتریان خاص خود را نیز در بازار دارد. در چند سال اخیر در ترکیه و کشورهای همسایه فروش خوبی داشته است و از نظر کیفیت نیز قابل قبول است. این کمپانی محصولاتی مثل تشک، ملحفه، روتختی و پرده تولید می کند.

 

برند دانلو پیلو

دانلوپیلو از برندهای معتبر آلمانی بوده که طرفداران زیادی در کشورهای مختلف جهان دارد. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1920 شروع کرده که یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه محصولات خواب است. دانلوپیلو اولین تشک های لاتکس را بدون وارد کردن پف و هوا به داخل تشک تولید و به بازار عرضه کرد که موفقیتی بزرگ برای این شرکت آلمانی بود. در بخش تشک و بالش نامی آشنا برای کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی است.

 

برند ایکیا

برند IKEA یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم خانگی و مبلمان در آلمان است که در حال حاضر بزرگترین فروشنده مبلمان در جهان می باشد. این کمپانی در سال 1943 تاسیس شد و در ابتدا محصولاتی مثل کیف پول و مداد به فروش می رساند. محصولات تولید شده توسط این شرکت شامل لوازم بهداشتی، لوازم کودکان، لوازم آشپزخانه و محصولات خواب می باشد.

 

برند لایکو

مطمئنن نام برند لایکو به گوشتان خورده است که یک برند ایرانی است. سال های طولانی است که در بخش محصولات خواب مشغول تولید محصولات مختلف است که با کیفیت نیز می باشند. این شرکت کار خود را از سال 1355 شروع کرده است ولی حدودا چند سالی است که بین افراد جا افتاده است. برخی از محصولات این کمپانی شامل لحاف، بالش، تشک، روتختی و پتو می باشد. در کل می توان گفت این برند جزو برند های معتبر در کشور است.

 

برند یات دینجل

در ابتدای شندین نام این برند، ذهن ها به سمت محصول ترک می رود اما این یک برند ایرانی است. محصولات با کیفیتی مانند روتختی و تشک تولید می کند و جزو برند های خوشنام در بازار کشور است. در بازار تهران از این برند به مراتب بیشتر از سایر نقاط کشور استفاده می شود. از نظر قیمتی نیز به صرفه است و توجیه اقصادی برای خرید آن وجود دارد. شرکت YatDinjal محصولات خود را گارانتی می کند.

 

برند رویال

این برند نیز بیش از یک دهه است که در کشور مشغول به فعالیت است که یک برند ایرانی است. رویال را بیشتر با تولید تشک در بازار می شناسند و اکثر افراد نیز با شنیدن نام آن ناخداگاه به یاد تشک می افتند. تشک های تولید شده توسط این شرکت از کیفیت مطلوبی برخوردا هستند و اکثر افراد نیز تمایل به خرید این محصولات دارند. این کمپانی محصولات دیگری از جمله ملحفه و بالش تولید می کند ولی تشک های این شرکت محبوبیت بیشتری دارند.

10 برند برتر کالای خواب

برند ازدیلک

ازدیلک یکی از برند های معتبر در بخش کالاهای خواب می باشد که محصول کشور ترکیه است. این شرکت در سال 1980 فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون صادرات زیادی نیز به کشورهای اروپایی و آسیایی دارد. پس از سال 2000 این کمپانی فعالیت خود را گسترش داده و در حال حاضر انواع محصولات کالای خواب از جمله تشک، بالش، روتختی، حوله و ملحفه را تولید می کند. مدل های مختلفی از روتختی در این شرکت تولید می شود که می توان مدل روتختی دونفره و یک نفره را نام برد که دارای طرح های زیبایی هستند. در این نوع محصولات رنگ بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مطابق با سلیقه مشتریان و به روز باشد. در کشورمان نیز این برند به واسطه کیفیت حوله های خود در بین مردم شناخته شده است.

 

سخن آخر و جمع بندی

در مطالب بالا سعی شد تا معرفی جامعی از برند های معتبر فعال در کالای خواب به شما عزیزان معرفی شود. این مقاله نیز با بررسی های جامعی که در سطح بازار و نظر خریداران صورت گرفته، نوشته شده است. امیدواریم این مقاله برای شما دوستان مفید واقع شود و چنانچه برند معتبری می شناسید که در این لیست ذکر نشده برای ما در بخش نظرات بنویسید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8Q9XJtLm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محمد امین :
1 سال پیش
ممنون بابت معرفی، کالا خواب خوبی که تو اهواز باشه رو می شناسید ؟
راهنما :
1 سال پیش
سلام می تونید در گوگل مپ عبارت کالای خواب را جستجو کنید تا نزدیکترین فروشگاه های کالای خواب برای شما نمایش داده شود.
asal :
1 سال پیش
برند های مختلفی تو بازار وجود دارده که تو بیشتر برند ها با شما موافقم
عباس :
9 ماه پیش
منم تقریبا با شما موافقم بهترین های بازار تاچ ، آیلا و یات دینجل هستن
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه