یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدارس تیزهوشان یکی از بهترین مدارس سطح کشور که هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس به رقابت می پردازند. بخش زیادی از آزمون تیزهوشان را سوالات هوش که به استعداد تحلیلی شهرت دارند، تشکیل می دهند که این مباحث در مدرسه تدریس نمی شود و کسانی که می خواهند در تیزهوشان قبول شوند، حتما باید این مطالب را آموزش ببینند. امروز در این مطلب قصد داریم نکات مهمی را در رابطه هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم به شما بگوییم، پس تا انتها همراه ما باشید.

آموزش هوش تیزهوشان در موسسه موفقیت!

مباحث آزمون تیزهوشان چیست؟

آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود. آزمون تیزهوشان ششم شامل دو دفترچه 60 سواله و در مجموع 120 سوال است که دانش آموزان برای پاسخگویی به سوالات 90 دقیقه زمان دارند. برای تیزهوشان ششم هر دو دفترچه استعداد تحلیلی است و عملا می توان گفت هیچ سوالی به طور مستقیم از مباحث درسی مطرح نمی شود!

برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم داستان کمی متفاوت است. آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز شامل دو دفترچه 60 سواله و در مجموع 120 سوال است با این تفاوت که شما 120 دقیقه زمان دارید و دفترچه اول شامل مباحث هوش و استعداد تحلیلی است و دفترچه دوم شامل مباحث درسی یا همان استعداد تحصیلی. البته سوالات استعداد تحصیلی نیز ساده نیست و شما نیازمند حل تست های فراوان هستید. قرآن و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضیات از دروس آزمون تیزهوشان است.

 

برای آموزش مباحث هوش چه کنیم؟

برای آموزش مباحث هوش چه کنیم؟

برای آموزش مباحث هوش تیزهوشان شما دو راه خواهید داشت. اول اینکه به صورت Self Study و یا همان خودخوان مباحث هوش را بیاموزید و یا به سراغ کلاس ها و دوره های موجود بروید. اگر شما جز آن دسته از دانش آموزانی هستید که برایتان سخت است که به صورت خودخوان درس بخوانید و نیازمند معلم و کلاس های آموزشگاه های بیرون بروید. کلاس هوش و استعداد تحلیلی نهم و ششم به شما کمک می کند تا به طور کامل مباحث هوش و استعداد تحلیلی را بیاموزید.

سطح آزمون تیزهوشان چقدر است؟

سطح آزمون تیزهوشان چقدر است؟

سطح آزمون تیزهوشان در مقایسه با کتاب و جزوه مدرسه بالاتر است و از این رو قبولی در آن کمی دشوار است و نیازمند تلاش و زحمت نسبتا زیادی است. با توجه به ظرفیت بیشتر دانش آموزان در پایه ششم و همچنین داوطلبان کمتر این پایه، پیشنهاد ما به شما این است که اگر هنوز فرصت دارید، شانس خود را از پایه ششم امتحان نمایید. جالب است بدانید که دانش آموزانی که در مقطع متوسطه اول در تیزهوشان قبول شوند، دیگر لازم نیست برای پایه نهم به دهم و مقطع متوسطه دوم مجددا در آزمون تیزهوشان شرکت نمایند و به طور مستقیم وارد مدارس تیزهوشان در مقطع متوسطه دوم خواهند شد!

 

آیا در کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان شرکت کنیم؟

با توجه به اینکه مطالب مطرح شده در آزمون تیزهوشان اکثرا در مدارس کار نمی شود و سطح بالاتری دارند، شرکت در کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان و سایر مدارس برتر، می تواند سطح آمادگی شما را بالا ببرد؛ البته به شرطی که به سراغ یک موسسه مطمئن و مورد اعتماد بروید. پیش از ثبت نام در هر آموزشگاهی، ابتدا موارد زیر را بسنجید:

  • درصد رضایت کسانی که سال قبل در آن آموزشگاه فعالیت داشته اند
  • میزان قبولی های سال اخیر
  • توجه به اساتید (اساتید مدارس برتر و خود تیزهوشان بسیار بهتر از سایر دبیران می توانند به شما آموزش های لازم را بدهند)
  • مشاور (وجود مشاورین که برنامه دانش آموزان و تکالیف آن ها را پیگیری کند، بسیار موثر است)
  • امکانات در برابر هزینه (یکی از اشتباهات والدین این است که تنها هزینه های کلاس ها را در نظر می گیرند! ممکن است یک کلاسی امکانات بیشتری به شما ارائه دهد و یک مجموعه صرفا به دلیل تبلیغات بیشتر همان هزینه را از شما طلب کند، پس لازم است، امکانات را مقایسه و سپس به سراغ قیمت بروید)
  • برگزاری آزمون شبیه ساز (آزمون های شبیه ساز شما را در محیط آزمون قرار می دهند و نقاط ضعف و قوت شما را عیان می کنند)

آیا قبولی تضمینی از سوی موسسات واقعی است؟!

آیا قبولی تضمینی از سوی موسسات واقعی است؟!

اگر هر موسسه ای و برای هر آزمونی، از کنکور گرفته تا تیزهوشان، به شما تضمین قبولی دهد، حتما یک جای کار ایراد دارد! چطور می شود به دانش آموزی که تلاش لازم را ندارد و در طول سال آنگونه که باید مطالعه نداشته و یا دانش آموزی که به دلیل استرس نمی تواند سر جلسه آزمون خوب ظاهر شود، تضمین قبولی دارد؟!

 

بهترین دوره آموزش هوش تیزهوشان ایران در موسسه موفقیت!

موسسه فرهنگی علمی موفقیت، یکی از بهترین آموزشگاه های علمی در کشور است که در سال های اخیر عملکرد درخشانی در حوزه تیزهوشان داشته است و بیش از 80 درصد دانش آموزانی که در دوره های این موسسه شرکت کرده اند، توانسته اند به خوبی از پس آزمون تیزهوشان و یا سایر مدارس برتر بر آیند. کلاس های موسسه موفقیت به سه شکل حضوری، آنلاین و آفلاین برگزار می شود که شما با توجه به شرایط خودتان می توانند هر کدام از این موارد را انتخاب نمایید. علاوه بر این دبیران و اساتید موسسه موفقیت همگی از بهترین اساتید مدرس تیزهوشان هستند. مشاورین این موسسه نیز تکالیف و برنامه های شما را با جدیت پیگیری می کنند. آزمون های شبیه ساز این موسسه نیز شما را به خوبی برای آزمون تیزهوشان آماده می کند.

از دیگر خدمات موسسه موفقیت می توان به برگزاری کلاس کنکور، انتخاب رشته، اردوی عید، مشاوره تحصیلی، پانسوین مطالعاتی و ... اشاره نمود. امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار گرفته باشد و برای ورود به مقطع جدید بتوانید با قبولی در تیزهوشان و یا سایر مدارس برتر، بتوانید گام بلندی را برای موفقیت در آینده خود بردارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با موسسه موفقیت و ثبت نام می توانید به سایت موسسه موفقیت به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نموده و یا با شماره 021-22891840 تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6HwDlehO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه