شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

انواع گونی ارزان در بازار

1 سال پیش ( 1401/8/14 )
 

استفاده از گونی برای بسته بندی انواع مواد و پک کردن محصولات از قدیمی ترین روش ها می باشد.گونی های کنفی و پلاستیکی از پرفروش ترین انواع گونی هستند که به بررسی فروشگاه معتبر برای خرید گونی و ویژگی های این دو محصول به طور دقیق و جامع خواهیم پرداخت.امروزه همه مشاغل داری رنگ سازمانی و برند قوی هستند از مزیت های بسته بندی با گونی انتخاب رنگ و چاپ لوگو و برند روی آن است.

 

گونی پلاستیکی

گونی های پلاستیکی انواع مختلفی از جمله:ساده-ضدآب-ضدآفتاب-رولی-زیپ دار و... هستند.همچنین دارای ویژگی هایی مثل بافت فشرده ، قیمت به صرفه ، خاصیت کشسانی و انعطاف ، وزن کم . ضد حریق می باشند که باعث شده تا این محصول در صنایع گوناگون کاربرد بسیاری داشته باشد.ممکن است جایگزین های بسیاری برای گونی پیدا شود اما هیچکدام به اندازه خود گونی آن طور که باید، کاربرد نخواهد داشت.باید به این مورد اشاره کرد که کیسه گونی پلاستیکی دارای رنگ های مختلفی مانند، زرد، قرمز، سفید و ... می باشند که شما متناسب با نوع وسایل یا پسماندهایی که قصد جمع آوری آنها را دارید یا مناسب کسب و کار و بسته بندی محصولات خود می توانید از رنگ مورد نظر خود استفاده کنید.

انواع گونی ارزان در بازار

گونی کنفی

در مورد گونی های کنفی حرف بسیار است و واقعا مزیت های آن بی شمار است.گونی های کنفی از الیاف های طبیعی ساخته می شوند که برای محیط زیست نیز مضر نمی باشند. استحکام بالایی دارند و با مرور زمان و در اثر تغیرات دما پوسیده نمی شوند که این امر برای بسیاری از کسب و کارها بسیار مهم است.گونی کنفی بخاطر کیفیت بسیار بالایی که دارد مورد استفاده های گوناگون قرار می گیرد.جالب است بدانید گاهی اوقات از گونی های کنفی در گذشته به عنوان کیسه های شن برای کنترل فرسایش به ویژه در مواقع اضطراری استفاده می شد. تا اواخر قرن بیستم که کمتر متداول شد، گونی ها یکی از ابزارهای اولیه برای مبارزه با آتش سوزی علف ها در مناطق روستایی بودند که در صورت وجود در آب خیس می شدند.

 

گونی آرادبرندینگ

سایت بزرگ آراد برندینگ فروشنده انواع گونی در ابعاد مختلف و به صورت عمده و خرده می باشد.هنگام خرید آنلاین گونی ارسال سریع محصول بسیار مهم می باشد که در بخش کامنت های سایت نیز می توانید رضایت مشتریان را مطالعه بفرماید.با نبود واسطه در این میان، قیمت محصولات به صورت حداقلی بوده و به شدت مقرون به صرفه هستند. همچنین وجود یک تیم پشتیبانی قوی در تمام طول شبانه روزبرای پاسخگویی سوالات و ثبت سفارشات مشتریان از نقاط قوت شرکت بزرگ صادرات و واردات آرادبرندینگ می باشد.

انواع گونی ارزان در بازار

مشاغل وابسته به گونی:

گونی از کالاهایی می باشد که در مشاغل زیادی از انواع آن استفاده می شود.گونی در صنایع عذایی خشک مثل بسته بندی آرد،گندم،برنج،غلات،ذرت فله و... استفاده می شود و برای مواد خوراکی مثل سبزی جات که باید نمناک باشند ار گونی های کنفی استفاده می شود.و اما در صنایع ساختمان سازی گونی جزو ارکان اصلی می باشد از بسته بندی ماسه ،سیمان،گچ گرفته تا قیر و گونی کردن کف و سقف ساختمان ها و در آخر جمع آوری پسماند ها گونی کاربرد بسیاری دارد.

با وجود همه این ها بخش عمده ای از تولیدات گونی برای مصارف صادرات و واردات کشورها در ابعاد بزرگ به وسیله کامیون،کشتی،هواپیما و... اختصاص داده می شود که به دلیل قیمت مناسب و امکان تولید انبوه و استفاده چند باره گونی همیشه جزو بهترین گزینه ها برای بسته بندی می باشد.

 

انواع گونی ارزان در بازار

 

جامبو بگ

جامبو بگ ها بسیار قابلیت شخصی سازی دارند و از نظر وزن،دسته ،جنس پارچه ،نوع دوخت سر و ته گونی و... می توانید بسته به نیاز خود و نوع استفاده خودتان جامبو بگ ها ار سفارش دهید.جابو بگ ها برای بسته بندی از سایز کوچک گرفته تا بسته بندی های چند تنی مناسب هستند و برای حمل و نقل آنها در هر ابعادی می توان دسته های 2 تا 8 عددی برای آن قرار داد.همچنین دوخت آن به چند روش مدل سر باز_درب صندوقی_درب لیفی و درب قیفی انجام می شود.

در مجموع گونی برای بسته بندی و حمل و نقل بی نذیر می باشد زیرا هم تنوع بالا در تمامی جهات دارد و هم قیمت مناسبی دارد و اما در اخر خرید گونی از یک سایت معتبر و خوش نام و با سابقه می تواند به کسب و کار شما کمک کند.سایت آرادبرندینگ باعرضه مستقیم و بی واسطه گونی باعث شده تا خرید و فروش گونی و وسایل بسته بندی به بهترین نحوه ممکن انجام شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ABjcomEg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه