شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ایجاد درآمد میلیاردی با دستگاه پرکن مایعات فراز صنعت

به نقل از فراز صنعتدستگاه پرکن مایعات یکی از دستگاه های مدرن امروزی است که تنوع بالایی دارد و توسط آن می توان تبدیل به یک تولید کننده شد و کارخانه خود را راه اندازی کرد.

تمامی کارخانه های بزرگ امروزی در گذشته کارگاه کوچکی بودند که با توجه به بودجه خود تولیدات خود را پیش می بردند. اگر شما هم می خواهید کارگاه تولیدی خود را راه بیندازید و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید این مقاله می تواند کمک زیادی به شما کند.

راه اندازی کسب و کار با دستگاه پرکن مایعات

حال سوال پیش می آید با دستگاه پرکن مایعات چه کسب و کاری می توان ایجاد کرد؟ ما در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

از آن جا که دستگاه پرکن انواع مختلفی دارد می توان توسط آن خط تولید های مختلف ایجاد کرد به عنوان مثال می توانید از این دستگاه در خط تولید مواد شوینده، خط تولید و بسته بندی مواد غذایی، خط تولید مواد دارویی و... استفاده کرد.

ما در این جا یکی از پرسودترین کسب و کارها را که می توان با دستگاه پرکن مایعات راه اندازی کرد به اختصار توضیح می دهیم.

راه اندازی خط تولید مواد شوینده با دستگاه پرکن مایعات

یکی از کسب و کارهایی را که می توان توسط دستگاه پرکن مایعات راه اندازی کرد خط تولید مواد شوینده است. خط شوینده یکی از پرسود ترین کسب و کارها در ایران است؛ زیرا مواد شوینده یکی از ضروری ترین محصولات در زندگی روزمره انسان ها می باشد و در سبد خرید تمامی خانواده ها مواد شویند وجود دارد.

اگر نگاهی به زندگی خود بیندازید می بینید در روز چقدر با انواع مواد شوینده در ارتباط هستید از شامپوها، مایع دستشویی و... گرفته تا انواع وایتکس، تیرک و... را در طول روز استفاده می کنید.

همیشه در لیست خرید خانواده ها مواد شوینده قرار دارد و در کنار ضروری ترین کالاها می باشد.

این بدان معنا است که راه اندازی خط تولید مواد شوینده می تواند بسیار پردرآمد و پرسود باشد. بسیاری از افرادی که تولید مواد شوینده را شروع کرده اند امروز جزء افراد موفق جامعه هستند.

حتما از خود می پرسید که با وجود رقبای مختلف شاید الان راه اندازی خط تولید کمی دیر باشد اما این طور نیست. تقاضای مواد شوینده به قدری زیاد است که تولید محصول باکیفیت به سرعت به فروش می انجامد فقط کافی است با ارائه محصول باکیفیت و انجام استراتژی های فروش، محصول خود را به بازار معرفی کنید.

برای فروش مواد شوینده بهتر است ابتدا به صورت محلی و منطقه ای شروع کنید و در ادامه کار دایره فروش را گسترش دهید.

لازم به ذکر است تولید مواد شوینده سرمایه زیادی نمی خواهد و بازگشت سرمایه در ماه های اول راه اندازی خط تولید انجام می شود.

قیمت دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات امروزه توسط شرکت های مختلف طراحی و تولید می شود و با توجه به امکانات و مزایایی که دارند قیمت گذاری می کنند. انواع دستگاه پرکن به شرح زیر است:

  1. پرکن مایعات رقیق: این دستگاه به صورت 4 نازل و 2 نازل طراحی شده است و عملکرد آن به صورت خطی است. از این دستگاه می توان در خط تولید مایعات رقیق استفاده کرد.
  2. پرکن خطی 8 نازل: این دستگاه به صورت تمام اتومات می باشد و برای خط تولید مایعات رقیق و غلیظ کاربرد دارد.
  3. پرکن روتاری: پرکن روتاری مواد شوینده برای پرکردن ظروفی استفاده می شود که دارای گلویی است.
  4. پرکن 12 نازل تمام اتومات: این دستگاه برای پرکردن دوغ، آب و مواد رقیقی که دارای ویسکوزیته پایینی است استفاده می شود.

شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده انواع دستگاه پرکن برای راه اندازی خط تولید های مختلف فعالیت می کند. قیمت تمامی دستگاه های موجود در فراز صنعت به صورت کاملا منصفانه و رقابتی می باشد و کیفیت دستگاه ها در بهترین حالت ممکن با دو سال گارانتی بدون قید و شرط به مشتریان تحویل داده می شود.

خرید دستگاه پرکن با ویژگی های زیر از فراز صنعت

  • ارائه گارانتی ۲۴ ماهه برای تمامی دستگاه ها
  • ارائه خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی توسط تیم با تجربه و متخصص + ارائه خدمات بیشتر از ۱۰ سال در صورت نیاز
  • کیفیت تضمینی و رقابتی کلیه دستگاه ها با بهترین عملکرد
  • قیمت گذاری به صورت رقابتی با آنالیز رقبا در سطح کشور (تضمین قیمت)
  • نصب و راه اندازی رایگان در محل مشتری (در ایران و خارج از کشور)
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با نیاز مشتری
  • تحویل در سریع ترین زمان ممکن
  • آموزش کار با دستگاه برای ۲ نفر از پرسنل برای عملکرد بهتر
  • بازدید دوره ای از محل تولید کنندگان برای اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها و رضایت مشتریان
  • تنها سازنده پرکن خطی سرووموتور در استان خراسان با ± ۲ گرم تلرانس در پرکردن و با سرعت حدود ۴۰۰۰ عدد محصول مایعات غلیظ در ظروف متفرقه
  • و…

 

در صورت نیاز برای مشاوره رایگان و راه اندازی خط تولید می توانید با کارشناسان باتجربه فراز صنعت ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس مدیریت: 09156000087

مهندس فنی: 09159152010

پاسخگوی واتس آپ: 09156664439

 

شرکت فراز صنعت در طول 20 سال فعالیت و ارتباط مستقیم با تولید کنندگان، هم اکنون با تمام چالش هایی که شما ممکن است در مسیر تولید با آن برخورد کنید آشنا است و قبل از این که شما چالش خود را عنوان کنید فراز صنعت چاره آن را اندیشیده است.

منبع: ماشین سازی فراز صنعت

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NUmmRJl0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
رضا معینی :
1 سال پیش
مقاله جالبی بود برای دستگاه پرکن مایعات و معرفی فراز صنعت برند خوبیه. دستگاه پرکن خودش تنوع بالایی داره واسه همین میشه باهاش کسب و کارهای مختلفی ایجاد کرد. خط تولید مواد شوینده واقعا منطقیه بازارش واقعا اشباع نمیشه فقط کافیه تولید کنی هم میشه به صورت گالنی فروخت و هم داخل بطری های مختلف. حتی بدون مجوز هم به صورت خانگی میشه راه اندازی کرد چون چیز خاصی نمی خواد یه فرمول که میشه خریداری کرد و خط تولید رو با همین دستگاه های پرکن راه اندازی کرد. ممنون از مقاله خوب شما. در مورد راه اندازی کسب و کار.
حمید رازی :
1 سال پیش
ایجاد درآمد میلیاردی با دستگاه پرکن مایعات عنوان جذابیه ولی واقعیت اینه که زمانی که مثلا خط تولید مواد شوینده راه میندازی یه بازه زمانی طول میکشه که به اون درامد مد نظر برسی ولی به هر حال چون کالای مصرفیه رو فروش و بازاریابیش راحت میشه کار کرد به هر حال هر کاری نیاز به تلاش و مطالعه داره ولی راه اندازی خط تولید اگر خوب شروع کنید واقعا کسب و کار منطقی و پردرامدیه و قابل توصیه است
اکرم شایسته :
1 سال پیش
من یه مدته میخوام خط تولید شوینده راه بندازم و سرمایه حدود یک و نیم میلیارد دارم. برای خرید تجهیزات تهران و مشهد رو بررسی کردم قیمت های مشهد مناسب تره و به نظر میاد کیفیتشون هم بهتر باشه. اما باز برای خرید دستگاه پرکن مایعات و بقیه تجهیزات برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده داخل مشهد مطالب بدی هم به گوشم خورده بعضی از شرکت ها که معروف شدن به کلاهبردار بعضی دیگم یکی ازشون راضی و یکی ناراضی. به هر حال شرکت فراز صنعت مسیرش برامون کمی دور بود ولی به نظرم کار با ایشون منطقی تر به نظر برسه.
امیر قاسمی :
8 ماه پیش
سلام وقت بخیر مقاله جالبی بود بیشتر از همه عنوانش آدمو تحریک میکنه یک نکته اونم این که با دستگاه پرکن مایعات که فقط خط شوینده راه نمیندازن خط تولید مواد شوینده فقط یکی از تولیداتیه که میشه توسط دستگاه پرکن مایعات شروع به تولید کرد. نکته مهم تر اینه که تو خط تولید که فقط دستگاه پرکن نیاز نیست یکی از دستگاه ها پرکن مایعاته، بقیه از قبیل دستگاه لیبل زن، شیرینگ پک، جت پرینتر، دربند اتومات، نوار نقاله و... لازمه. لازم به ذکره خط غذایی و شیمیایی هم با این تجهیزات انجام میشه که همشو هم فراز صنعت داره.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه