یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیریت امروز

10 صنعت در حال رشد سریع در سال 2016

8 سال پیش ( 1395/3/27 )
 

با وجود تاثیر كلان بحران اقتصادی روی همه صنایع در سرتاسر جهان و این قبیل عوامل منفی، برخی صنایع در سال 2016 عملكرد خوبی داشته‌اند. اخیرا اینترنت نیز رشد سریعی كرده است. اینترنت نه فقط برای برقراری ارتباط بلكه برای انجام معاملات متعدد مرتبط با خریدوفروش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

كسب‌وكارهای خاص نظیر یك گروه از فناوری‌های ارائه‌دهنده ارتباطات صوتی و مولتی مدیا موسوم به «Voice over Internet protocol»،كسب و كارهای الكترونیكی و حراج‌های آنلاین اهمیت و محبوبیت خاصی پیدا كرده‌اند. در طول سال‌ها شاهد رشد اینترنت و صعود ناگهانی آن هستیم. توسعه اینترنت به پیشرفت شركت‌هایی نظیر گوگل، فیس‌بوك و eBay كمك خواهد كرد.

در زیر به تفصیل از صنایعی نام می‌بریم كه طی سال 2016 همچنان به رشد سریع خود ادامه می‌دهند.

1. Voice over IP

فناوری Voice over IP باعث ارسال پیام‌های ارتباطی از طریق اینترنت می‌شود. به این ترتیب می‌توان از اینترنت به جای خدمات تلفنی سنتی استفاده كرد. در فاصله بین سال‌های 2000 تا 2011، این فناوری از رشد قابل توجهی نزدیك به 200 درصد برخوردار بوده است. پیش‌بینی می‌شود كه در سال جاری نرخ این رشد تا مرز 17درصد برسد. به علاوه، طی سال 2010 این صنعت حدود 13هزار میلیون دلار درآمد ایجاد كرد.

2. صنعت انرژی باد

این فرآیند با استفاده از انرژی باد، برق تولید می‌كند. به‌ظاهر ركود اقتصادی به هیچ وجه روی این صنعت تاثیر نگذاشته است. با رشد حدودا 17درصدی، درآمد حاصل از فعالیت این صنعت در طول سال 2010 تقریبا به رقم 3میلیون و 388هزار دلار رسید. براساس پیش‌بینی‌ها نرخ رشد درآمد‌ها در سال 2016میلادی 11درصد بوده است.

3. تجارت الكترونیك

تجارت الكترونیك هر نوع معامله از طریق اینترنت را در بر می‌گیرد. خریدوفروش اینترنتی محصولات مختلف، تجارت الكترونیك یا خرید آنلاین نام دارد. براساس پیش‌بینی‌ها، نرخ رشد این صنعت حدود 9درصد است. نرخ رشد تجارت الكترونیك در فاصله بین سال‌های 2000 تا 2011، 12درصد بود.

4. مشاوره زیست‌محیطی

از طریق مشاوره زیست‌محیطی، شركت مشاور، قوانین و مقررات این حوزه را به اطلاع مشتریان می‌رساند. پیش‌بینی‌ها حكایت از رشد این صنعت تا مرز 9.4درصد در سال جاری میلادی دارد.

5. بیوتكنولوژی

بیوتكنولوژی تولید محصولات گوناگون خارج از بدن موجودات زنده نامیده می‌شود. براساس برآورد‌ها، این رشد در طول سال 2016 از مرز 9.6درصد فراتر می‌رود.

6. بازی‌های ویدئویی

امروزه انجام بازی‌های ویدئویی به یك گرایش در میان بچه‌ها تبدیل شده است. به وسیله ابزار‌های الكترونیكی می‌توان انجام این بازی‌ها را تجربه كرد. در سال 2010 این صنعت درآمدی حدود 38هزار و 600میلیون دلار ایجاد كرد. انتظار می‌رود درآمد صنعت بازی‌های ویدئویی تا مرز 8درصد افزایش یابد.

7. انرژی خورشیدی

انرژی خورشیدی تكنیك جدید تولید انرژی یا برق با استفاده از نور خورشید است. انتظار می‌رود كه درآمد حاصل از این صنعت در سال 2016 تا مرز 8درصد افزایش یابد.

8. تنظیم‌كنندگان لیست بیمه شخص ثالث

افراد شاغل در این صنعت، لیست بیمه شخص ثالث را تنظیم می‌كنند. مدیران این حوزه بیمه گذاران را در راستای تعیین مبلغ بیمه یاری‌می‌رسانند. صنعت بیمه شخص ثالث رشدی تقریبا 7درصدی را در گذشته تجربه كرد. نرخ رشد آن امسال از مرز 7.7درصد فراتر می‌رود.

9. زندان‌ها

هدف از ایجاد این صنعت جایی است كه در آن مردم وادار به اصلاح در قالب قانون مجازات بشوند. صنعت زندان‌ها در فاصله بین سال‌های 2000 تا 2011 حدودا 9درصد رشد كرده و پیش‌بینی‌ها حاكی از پیشرفت 7.5درصدی آن در سال جاری میلادی است.

10. انتشار و پخش محتوا از طریق اینترنت

در پی رشد قابل توجه تقریبا 25درصدی این صنعت، امسال این نرخ رشد، حدودا 7درصد تخمین زده می‌شود.

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EMd0k7Lr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه