چهارشنبه, ۷ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Wed, 27 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

مقالات؛ بازاریاب‌ های رایگان

9 سال پیش ( 1393/11/7 )
پدیدآورنده : عطیه عظیمی  

بسیاری از سازمان‌ها دریافته‌اند برای كسب موفقیت در دنیای پرچالش رقابتی به نگرشی یكپارچه و سیستماتیك به دانش درون سازمان خود نیاز دارند. به همین دلیل طی سال‌های اخیر تحقیقات خود را حول ‌محورهایی از قبیل حفظ و استفاده از دانش متمركز كرده‌اند. عموما بسیاری از بینش‌های موثر بازاریابی تحت ویژگی‌های مشتریان و الگوی خرید آنها پنهان شده است و مدیریت بازاریابی مبتنی‌بر دانش می‌تواند به نمایاندن آنها كمك كند.

دانش در صورتی نقش راهبردی دارد كه سازمان بتواند از ابزاری برای عملی ساختن فرصت‌های موجود در بازار رقابتی بهره‌برداری كند. یک واحد تجاری برای موفقیت و پیشرفت در بازاریابی و فروش محصولات خود لازم است درک درستی از مفاهیم و عناصری که می‌توانند باعث پیشرفت شوند داشته باشد.

«بازایابی دانش‌بنیان»، بی‌شک یکی از همین موارد است و بازاریابی مبتنی‌بر مقاله نیز براساس بازاریابی دانش‌بنیان بنا شده است.

ضمنا در دانش امروز تاكید بر مدیریت ارتباط با مشتریان وظیفه بازاریابی را به حوزه كاربردی برای تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان تبدیل كرده است. بازاریابی مقاله‌ای به روش‌های گوناگون می‌تواند ارتباط کسب‌و‌کار ما را با مشتریان به‌صورت همیشگی و منظم حفظ کند.

بازایابی مبتنی بر مقاله یا بازاریابی مقاله‌ای چیست؟

بازاریابی مبتنی‌بر مقاله یا Article Marketing یکی از انواع بازاریابی و تبلیغات است که در این نوع از بازاریابی فروشنده‌ کالا یا ارائه‌کننده یک خدمت برای معرفی و تبلیغ محصول خود مقاله‌ای با هدف اطلاع‌رسانی به مشتریان می‌نویسد. نوشتن این نوع مقاله شرایطی دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. در این نوع مقاله عنوان مقاله باید به دور از هرگونه کلمات تبلیغاتی تعیین شود و متن مقاله با چشم یک نویسنده و نه به‌عنوان یک متن تبلیغاتی نوشته شود.

در این نوع مقاله باید در انتها یا بخش‌های بدنه‌ مقاله، اطلاعات شرکت خود و روش‌های ارتباط و همکاری با شرکت را به‌صورت کوتاه و ماهرانه بگنجانند. سپس باید مقاله خود را در موتورهای جست‌وجو و سایت‌های عمومی یا مرتبط منتشر کنند یا از روش بازاریابی از طریق ایمیل مقاله را به افراد مختلف ارسال کنند. پس از انجام این مراحل اتفاقی که می‌افتد این است که کاربران اینترنت که برای گشت و‌گذار یا تفریح یا مشاهده اخبار و خواندن مقالات در اینترنت هستند با این مقاله برخورد می‌کنند و علاوه بر افزایش اطلاعات با شاخه‌ کاری و مختصات فعالیت‌های شرکت مذکور آشنا می‌شوند درحالی‌که اطلاعات تماس و همکاری با شرکت را به‌عنوان متن مقاله و نه به‌عنوان یک متن تبلیغاتی در دسترس خود می‌بینند.

یک مثال برای بازاریابی مبتنی بر مقاله

به‌عنوان مثال یک شرکت تولید اسباب‌بازی برای تبلیغ محصول جدید خود به جای اینکه مستقیم دست به تبلیغ بزند، از روش موثر و رایگان بازاریابی مقاله‌ای استفاده کرده و یک مقاله کوتاه مرتبط با محصول به همراه توضیحات و ذکر مزایای محصول خود نسبت به موارد مشابه، چگونگی استفاده، نظرات استفاده‌کنندگان، پیام و پیشنهاد مدیریت فروشگاه به همراه عکس‌ها و فایل‌های تصویری در یک قالب مشخص و با توجه به سیاست‌های تبلیغاتی غیرمستقیم نوشته و اقدام به انتشار آن در فضای اینترنت می‌کند.

مطالعه‌کنندگان این مقاله علاوه بر افزایش میزان اطلاعات‌شان با شرکت مربوطه نیز آشنا می‌شوند و از طریق اطلاعات موجود در مقاله می‌توانند با شرکت تماس گرفته و تبدیل به مشتریان ما شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sAw8xPfC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتامحاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه