لكسوس اخیرا یك كمپین در فضای محیطی راه انداخته است كه رد برند خودروهایی را كه از زیر بیلبورد میگذرند، دنبال میكند. سپس انتشار یك پیغام شخصی روی بیلبورد راننده را به سوار شدن در یك خودروی لكسوس وا میدارد. بیلبوردهای هوشمند در جاهای پرترافیك استرالیا نصب شدهاند. برنامهریزی صورت گرفته روی این بیلبوردها به شكلی است که بتواند برند، مدل و رنگ خودروهای عبوركننده و همچنین وضعیت آب و هوا و ترافیك را تشخیص دهد. در ادامه برای مدت چند لحظه یك پیام خطاب به راننده روی بیلبورد منتشر میشود كه برای مثال چنین میخوانیم: «راننده آئودی سفید، وقت آن رسیده تا سوار مدل كراس اوور (نیمه شاسیبلند) جدید لكسوس NX بشی.» یا «راننده خودروی مدل Merc مشكی، در آسمانها به روی تو گشوده شده، اینك لكسوس جدید مدلNX.»
به گزارش امبیای نیوز، این سری تبلیغات در فضای محیطی، بخشی از جایگاهسازی خودروی مدل جدید لكسوس است كه در ماه اكتبر همزمان با عرضه NX Crossover از آن رونمایی شد. این كار با هدف جلب توجه عده بیشتری از علاقهمندان جوانتر و مترقیتر به خودروهای لوكس صورت گرفت. آژانس تبلیغاتی M&C Saatchi استرالیا این كمپین را راهاندازی كرده است.