كیافسی از تولیددو لاك ناخــن خوردنی خبر میدهد كه شعار كلاسیك « Finger Lickin’ Good » را كاملا محقق خواهند كرد. آژانس تبلیغاتی Ogilvy & Mather با همكاری مهندسان غذا در شركت تولیدكننده ادویه «McCormick » كه تركیب محرمانه 11 گیاه و ادویه كیافسی را ارائه میدهد، یكسری لاك ناخن خوردنی برای كیافسی در هنگكنگ را تولید خواهند كرد. طعم این لاكها از مواد طبیعی گرفته شده و براساس دو دستور پخت محبوب برند، اوریجینال و تند و ادویهدار مشخص شده است.
این لاكها طعم مرغ سوخاری را میدهند. برای استفاده از این لاكها، مصرفكنندگان مثل یك لاك معمولی آن را بر روی ناخنهای خود میزنند و سپس بارها به لیس زدن آنها خواهند پرداخت.
به گفته مدیر خلاقیت Ogilvy، جان كوی، دستور تهیه این لاكهای ناخن خوردنی منحصر به فرد و در عین حال ظاهرش شبیه به لاكهای معمولی است. كمپین فوق با هدف ایجاد جذابیت و افزایش هیجان در شعبه كیافسی در هنگكنگ برگزار میشود.
این محصول هنوز به تولید عمده نرسیده است. لاكهای ناخن خوردنی كیافسی درون بطریهای شیشهای و در قالب یك جعبه در هفتههای اخیر در رسانههای اجتماعی هیجان آفریدهاند. این برند از طریق یك ویدئوی موسیقی آنلاین نیز به تبلیغ نام خود پرداخته و از اهالی هنگكنگ برای انتخاب بهترین طعم برای تولید انبوه دعوت به عمل آورده است.
دستاندركاران
مشتری: كیافسی
آژانس تبلیغاتی: Ogilvy & Mather
مدیر ارشد خلاقیت: رید كالینز
مدیران خلاقیت: جان كوی، مت نیسبت
مدیر هنری: الین لی
نویسندگان: بوجی انگ، كروین چوی
www. adweek. com