«كرواسی در یك جعبه» نام یك برند جدید در حوزه گردشگری و غذاهای لذیذ است. كرواسی در یك جعبه محصولات با كیفیت كرواسی را در قالب یكسری هدایای مختلف، بستهبندی کرده و در آینده از طریق فروشگاههای زنجیرهای pop-up به مشتریان خود تحویل میدهد. این پروژه شامل برقراری ارتباط كلامی و بصری، هویت بصری و طراحی یكسری جعبه با بستهبندیهای مختلف برای ارائه تركیباتی از محصولات گوناگون میشود.
ارتباطات در درجه اول به سمت گردشگرانی با قدرت خرید بیشتر كه سفرهای كاری یا تفریحی در این كشور را در برنامه خود قرار دادهاند، متمایل هستند. این افراد علاقه به خرید یك نوع سوغاتی یادگاری از كرواسی به سبكی متفاوت و جدید دارند. از طرف دیگر برخی مردم كرواسی نیز خواستار خرید یك هدیه جالب و با ارزش هستند كه نماد آن كشور نیز باشد.
ایده اصلی این پروژه براساس تشریح میراث كرواسی به سبكی متفاوت، به دور از پرچم سه رنگ آن و ایجاد یك هویت جدید حاكی از ارزشهای سنتی و میراث فرهنگی این كشور به شیوهای مدرن و احساسی شكل گرفته است. ایجاد هویت كرواسی در یك جعبه به منظور جلب توجه و متمایز بودن از روشهای كلاسیك برای ابراز احساسات (تجربه سفر به كرواسی) و معرفی این كشور بهعنوان مكانی پر از رنگ، طعم، عطر و لذت (دریای مدیترانه، نور خورشید، آسمان و میراث فرهنگی غنی) صورت میگیرد.
در ساخت این هویت عناصری از میراث كرواسی شامل طراحی، گلدوزی و جزییات سبك معماری دست داشتهاند كه با رنگ دریا به روشی مدرن و احساسی در هم آمیختهاند. تكتك عناصر این هویت، داستانی كوتاه حاوی یكسری اطلاعات جالب و آموزشی درباره كرواسی را بیان میكنند. این داستانها را میتوان در ابزارهای تبلیغاتی و وبسایت برند نیز یافت.
بهعنوان بخشی از پروژه، ابزارهای تبلیغاتی مختلف در چهار اندازه گوناگون به 17 سبك متنوع در كنار هم قرار داده شدهاند. جعبهها دستساز و رنگارنگ هستند و در پوششی مات، شامل یكسری عناصر هندسی به رنگ طلایی و جذاب میشوند. با یك نوار تزئینی این جعبهها را میتوان مانند كشو باز كرد. همه محصولات در كاغذ رنگی تزئینی پیچیده شدهاند و نام كرواسی با رنگ طلایی روی آنها نقش بسته است. در هر بسته میتوان توضیحاتی راجع به محصولات مختلف كرواسی پیدا كرد.