یکشنبه, ۴ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sun, 24 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

هنگامی که مالک یک کسب وکار مرتبط با فناوری یا در زمینه‌های علمی هستید، چالش بزرگی برای معرفی آن به عموم پیش روی شماست. درحالی‌که بیشتر بازار هدف و مصرف کنندگان شما ممکن است اصطلاحات مرتبط با آن و واژگان و زبان آن را بشناسند، اما برای بعضی دیگر نیز ممکن است درک آن سخت باشد. مهم است که شما قادر به شرح محصول خود برای اکثریت مصرف‌کنندگان خود و دیگر مشتریان بالقوه در بازار باشید. با گام‌های زیر می‌توانید این کار را برای خود تسهیل کنید.

1- از زبان علمی قابل فهم استفاده کنید

برای بعضی از افراد، واژه علم قابل درک و فهم، می‌تواند ضد و نقیض باشد. اگرچه روش‌های زیادی برای درک علوم پیچیده در محصول مورد نظر شما یا نوآوری به‌کار رفته در آن وجود دارد و آن را برای میانگین مخاطبان شما قابل فهم می‌سازد. ایروبیوتیک یکی از شرکت‌های در زمینه پاکسازی هواست که با این مسئله دست به گریبان است.

این شرکت از تکنولوژی پیشرفته و قدرت پروبیوتیک‌ها به‌عنوان روشی برای محافظت و پاکسازی هوای داخل خانه و جلوگیری از آلودگی استفاده می‌کند. آلودگی پشت این تکنولوژی بسیار پیچیده است، اما شرکت از محتوای بازاریابی مخاطب پسند و محتوای مناسب وب‌سایت برای آموزش مشتریان استفاده کرده است و با زبانی ساده، علم به‌کاررفته در این محصول را به سادگی به مخاطب ارائه کرده است.

علاوه بر ساده‌سازی روشی که پروبیوتیک‌ها برای کاهش آلرژی‌های موجود در محیط به کار گرفته‌اند، شرکت عمدتا بر نتایج و بازدهی این محصول در زمینه سلامت تمرکز و درک آن را برای مشتریان ساده کرده که اثر این محصول را در خانه و زندگی خود ببینند. هر چیزی که در تبلیغ آنها دیده می‌شود، آشکار و دقیق با ویژگی‌های بصری برای فهم بهتر است و به مشتری اجازه می‌دهد تا دریابد که در ازای چه مزیت‌هایی پول برای خرید محصول داده است.

از شعارهای طولانی بپرهیزید

برای شرکت‌ها سخت است که از شعار مدنظر خود به واسطه ثقیل بودن برای مشتری استفاده نکنند، اما مهم است که از اسناد علمی و محتوایی در وبسایت‌تان استفاده کنید که برای مخاطب قابل درک باشد. یک قانون طلایی برای آن این است که محتوایی تولید کنید که زبان آن به‌گونه‌ای باشد که حتی دانش‌آموزان ابتدایی نیز آن را بفهمند.

اگر خواستار شرح علم موجود در محصول‌تان هستید، باید در سندهایی جداگانه به محتوای علمی آن بپردازید و آن را برای افراد علاقه‌مند کنار بگذارید. اما در صفحه اول وبسایت‌تان یا محتوای کمپین‌های بازاریابی خود هرگز از واژگان پیچیده علمی استفاده نکنید و تا جایی که می‌شود آنها را ساده کنید. اگر کسی شناختی از محصول شما ندارد، سعی کنید درک اولیه او را با پیش‌زمینه‌هایی علمی پر نکنید.

داستان بگویید

اگر شما خواهان این هستید که محصول علمی یا مرتبط با فناوری خود را به بهترین روش توصیف کنید می‌توانید با خلق یک داستان آن را به صورت شیرین و شیوا بیان کنید. از یک داستان جذاب و یک راوی استفاده کنید. شاید گاهی بهترین روش برای ایجاد یک محتوای علمی استفاده از داستان و مسئله‌ای مرتبط با آن معضل باشد که گریبانگیر مخاطب است و نشان دهد که محصول شما چگونه می‌تواند این معضل را برطرف کند.

بگذارید ویدئو جای شما حرف بزند

گاهی اوقات هنگامی که ایده‌های پیچیده بازاریابی بخواهد به درک مصرف‌کننده برسد، چگونگی این فرآیند را به جای شرح علمی می‌توانید با تصویر نشان دهید. ویدئوها می‌توانند داستانی دراز را در چند فریم نشان دهند. با این تصاویر به مشتریان نشان دهید که محصول شما حقیقتا چه کار می‌کند. این یک ابزار بازاریابی مناسب برای هر مسئله است. این روشی است که شرکت اکسی‌کلین از آن بهره برده است. با اینکه محصولی که این شرکت تولید می‌کرد از پیچیدگی بسیار زیاد برخوردار نبود، اما این شرکت با استفاده از خلق محتوای ویدئویی برای نمایش تأثیر محصول خود و رفع معضل مخاطب استفاده کرده بود.

از اینفوگرافیک‌ها استفاده کنید

اینفوگرافیک‌ها، ابزارهایی قدرتمند برای اهداف بازاریابی هستند. با استفاده از آمار، اشکال و تصاویر و درصدها اینفوگرافیک‌هایی بسازید تا حرفه‌ای‌تان را در مورد محصول در قالب تصویر زده باشید و ارزش آن را به شیوه‌ای مؤثر و مثبت به مخاطب یادآور شوید. اینفوگرافیک‌ها می‌توانند ابزاری مؤثر در بازاریابی و نمایش در وب‌سایت شما باشند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/a4m8hfYi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه