توییتر تصمیم دارد با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل جدید خود دیدگاه بازاریابان را نسبت به مكالمات درباره برندها میان مخاطبان و گرایشهایشان تغییر بدهد. قطب برند توییتر چند روز پیش از هدف خود یعنی ایجاد دورنمایی 360 درجهای و لحظه به لحظه از ابتكارات برندها در این پلت فرم رونمایی كرد.
یك ابزار جدید به نام «TrueVoice» اجازه ردیابی سهم مكالمات درباره یك برند در مقایسه با گفتوگوها درباره رقبایش را به او میدهد. در كنار یك جدول زمانی از این اطلاعیهها، در ادامه این جدول احساسات كلی برداشت شده از مكالمات درباره برند در هفته پیش از آن را به تصویر میكشد.
یك ابزار دیگر اطلاعات دقیق درباره جنسیت، موقعیت مكانی، سطح درآمد و شغل افراد در توییتر را نشان میدهد. سایر صفحات برای تبلیغ كنندگان فرصت مشاهده نحوه بحث و گفتوگوی كاربران درباره برند، شامل عبارتهای مهم، وفاداری نسبت به برند و تصمیم به خرید در میان آنها را به وجود میآورند. در نهایت، شركتهای بزرگ میتوانند مكالمات را بر اساس برندهای زیرمجموعه و محصولات طبقهبندی كنند.
با توجه به یك اظهار نظر توییتری درباره محصولات مختلف، هر روز میلیونها نفر درباره برندها پیامهای مختلفی را برای هم توییت میكنند. هر توییت ظرفیت ارائه دیدگاههای جدید به تبلیغ كنندگان برای درك بهتر انتظارات مشتریان، سخنان، تفكرات و احساسات افراد با نفوذ و تأثیرگذار راجع به برندشان را دارد. تا این تاریخ، بازاریابان توانایی گردآوری این دیدگاههای ارزشمند در یكجا را پیدا نكردهاند.