رییس کمیسیون کشاورزی در نامه‌ای از رییس کمیسیون برنامه مجلس خواست 20 درصد درآمد حاصل از عوارض نوشیدنی‌های قندی تولیدی و وارداتی به سازمان دامپزشکی اختصاص یابد. عباس رجایی، در نامه‌ای به رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از وی خواست 20 درصد درآمد حاصله از اخذ عوارض از نوشیدنی‌های قندی تولید داخل، تولید مشترک داخل، خارجی و نوشیدنی‌های وارداتی، به سازمان دامپزشکی اختصاص یابد. 

به گزارش مهر، پیش از این 60 درصد از این درآمد در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و 40 درصد آن در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گرفت که طبق مصوبه کمیسیون کشاورزی مبلغ 10 درصد از سهم وزارتخانه‌های مذکور کاسته شده و 20 درصد به سازمان دامپزشکی اختصاص یافته است. این مصوبه کمیسیون کشاورزی برای تصویب به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارسال شده است.