در جریان پیشرفت به سوی ارائه یك بستهبندی شخصیتر، با یك تغییر، اسنیكرز 21 نشانه گرسنگی را جایگزین نام خود روی بستهبندی شكلاتهای این برند میكند. تغییر از این قرار است كه به جای تایید هویت یك فرد زنده یا نشاط بخشیدن به اشخاص، مثل كمپین ثبتنام افراد روی بطریهای كوكاكولا، یك كمدی سیاه پشت بستهبندی شكلاتهای اسنیكرز وجود دارد كه در ادامه كمپین« You’re not you when you’re hungry » خود را نشان میدهد. بله، اسنیكرز از شما میخواهد تا شكلاتهای جدید « Hunger Bars » را با دوستانتان تقسیم كنید اما بهتر است در شرایطی این كار انجام شود كه آنها گرسنه و ناراحت هستند.
به گزارش امبیای نیوز، در میان 21 شكلات با بسته بندی شخصی، برخی آشكارا افراد را تحقیر میكنند. برای مثال، شما میتوانید شكلاتهایی با بستهبندی مزین به كلمات بداخلاق، كجخلق، آشفته، تحریكپذیر، بیتاب، شاكی، معترض، بخیل و مغرور را میان دوستان خود تقسیم كنید. دیگر صفات در مقایسه با اینها متعادلتر هستند كه عبارتند از: سركش، خوابآلود، احمق، دیوانه، فراموشكار، نمایشی، شاهزاده خانم و غیرواقعی. در قالب این كمپین، برند اسنیكرز یك آگهی تبلیغاتی آنلاین را منتشر كرد كه یك اپراتور تلفن دیوانه و احمق را در حال اعزام پیك دوچرخهسوار و تحویل دیرهنگام آبنبات به افراد نیازمند نشان میدهد. آژانس تبلیغاتی BBDO نیویورك آن را ساخته است. درصدی از شكلاتها در بستهبندی اصلی خود به فروش خواهند رفت. تبلیغات چاپی برای این كمپین اواخر ماه جاری صورت میگیرد.
به گفته مدیر برند اسنیكرز، آلیسون میازگا-بدریك، بستههای جدید شكلات كنار تشویق افراد به تشخیص سریع نشانههای گرسنگی در خود، راهی جالب و جدید برای شرح علائم گرسنگی میان دوستان و اعضای خانواده را پیش پایشان قرار میدهند. این اولین بار نیست كه اسنیكرز لوگوی متوازیالاضلاع معروف خود را بهینهسازی میكند. یك كمپین چاپی و تبلیغات در فضای محیطی در سال 2006 كلماتی مرتبط با گرسنگی نظیر «Hungerectomy، Satisfectellent » و « Nougatocity » را جای كلمه « Snickers » در لوگوی خود گذاشت.