آیا میدانستید یکی از تفکرات غلط در مورد خلاقیت برند، عدم وجود رابطه میان خلاقیت افراد کم سن و افراد پیرتر است؟ سن افراد در میزان خلاقیت آنها ابدا دخیل نیست. طبق تحقیقات صورت پذیرفته در میان برندهای مختلف، افراد بین ۷ تا ۱۰ سال برای حرفهای شدن در یک کسبوکار زمان نیاز دارند.
به بیان دیگر کلیه افرادی که در یک برند سابقه بین ۷ تا ۱۰سال دارند میتوانند شروع به خلاقیت برند کنند. البته این به آن معنا نیست که کلیه افرادی که چنین شرایطی دارند توانایی خلاقیت برند دارند! بسیاری از افرادی که چنین شرایطی را دارا هستند به دلیل سنتگرایی نمیتوانند خلاقیت خاصی از خود نشان دهند و در زمینه خلاقیت برند مثمر ثمر باشند.
همچنین افکار خلاقیت برند فقط برای افراد بهخصوص نیست، درست است که برای ایجاد خلاقیت برند نیاز به روحیات خاص و ریسکپذیر است اما باید تک تک اعضای گروه کاری بدانند که این نوع فعالیت تنها مخصوص افراد خاص نیست و هم باید بتوانند خلاقیت برند داشته باشند. مدیران سازمانها نیز باید به خلاقیت برند بسیار توجه کنند، زیرا ایجاد تغییرات در هر سازمان باعث رشد و توسعه آن سازمان خواهد شد.