هماهنگی میان پیام و تصویر موضوعی است که بسیاری از فعالان تبلیغات داخلی از آن استفاده کردهاند. شیوهای که اگر طراحان تبلیغاتی بر آن متمرکز شوند، راحتتر میتوانند پیام تبلیغاتی را به مخاطب برسانند. بهخصوص زمانی که قرار است آگهیهایی در مکانی پرتردد مانند مترو اکران شود. آگهی که در این مکانها نصب میشود، باید قابل فهم و ساده باشد و به سرعت مفهوم را به مخاطبان برساند. مسافران مترو زمان کافی برای درک پیامهای مفهومی ندارند، به همین دلیل شرکتها و سازمان نیاز دارند که پیامها را با تصاویر سادهسازی کنند تا بتوانند ذهن مشتریان را درگیر خود کنند.
در همین راستا، چند وقتی است که یکی از موسسات مالی و اعتباری یک آگهی را در پنلهای مترو نصب کرده است. در این آگهی به خوبی طراح توانسته پیام و تصویر را هماهنگ کند. این آگهی بهگونهای طراحی شده که به خوبی شتاب بالای عملکرد بانک را به مخاطبان نشان داده است. طراح این مفهوم را با ایجاد حرکتی در لوگو شکل داده است. بهگونهای که مخاطب وقتی میخواهد از کنار آگهی عبور کند، احساس میکند که طرح نیز با او حرکت خواهد کرد؛ مانند حرکت سریع ماشین وقتی که از کنار شیء عبور میکند. این آگهی با شعاری ساده و تگلاین همیشگی این موسسه تکمیل شده است و لوگوی آن نیز در سمت راست بالا تصویر تکرار شده است. به نظر این آگهی به شکلی ساده توانسته با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.