آدیداس در نظر دارد به منظور تغییر ساختار جهانی برند خود بیش از 2 میلیارد یورو از بودجهاش را به بازاریابی اختصاص دهد. به گزارش مارکتینگ نیوز و به نقل از Warc، غول بزگ ورزشی قصد دارد در هر دسته از محصولات خود، یک تیم بازاریابی برند بسازد. مدیران کل در حال نظارت روی هر رشته ورزشی هستند. آدیداس میگوید این تغییر باعث تسریع فرآیند تصمیمگیری و همچنین استراتژیهای موثرتر تمرکز بر مشتری میشود.
هزینه بازاریابی در 18 ماه آینده به دلیل تغییر استراتژی شرکت از 12 درصد بیشتر شده و به 13 درصد خواهد رسید. آدیداس اعلام کرد که قرارداد اخیر این شرکت با دو باشگاه فوتبال منچستریونایتد و یوونتوس باعث شد تا نخستین گام را برای افزایش هزینه بازاریابی بردارد. شرکت ورزشی آلمانی پیش از این سود خالص سالانه خود را از 930 میلیون یورو به 650 میلیون یورو (870 میلیون دلار) کاهش داده بود.