کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران روز 3آذرماه امسال در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.هدف اصلی برگزاری این کنفرانس بررسی علمی جایگاه تبلیغات محیطی در کشور است. جایگاهی که در دوران پساتحریم فعالان این عرصه درصدد تغییر آن هستند.
این کنفرانس در سه بخش برنامهریزی شده که در هر بخش اساتید و فعالان حوزه رسانههای محیطی به ارائه مقالات و سخنرانیهای مختلف خواهند پرداخت. در بخش مختلف مقالاتی با موضوعات مختلفی مانند تاثیر تبلیغات محیطی در ایران، فرصتها و چالشها؛ ساختار و محتوای تبلیغات در متروی شهر تهران؛ تاثیر تبلیغات محیطی بر ارتقای سواد رسانهای مخاطبان ایرانی و... ارائه خواهد شد.