Campbell میخواهد با سنجش اطلاعات كارمندان خود درباره تاریخچه این شركت، توانایی آنها را هنگام صحبت راجع به محصولات خود بالا ببرد. این كار فقط با وارد كردن كلمه «Snackbot» میسر میشود. با همكاری آزمایشگاههای A&G مــتـعـلــق بــه Allen & Gerristen، این برند یك دستگاه خودكار تعاملی را نصب كرد كه میتواند از كارمندان شاغل در ساختمان مركزی این شركت در شهر Camden واقع در نیوجرسی امتحان بگیرد. با جواب درست به همه سوالها، فرد یك اسنك دریافت میكند. این ماشین همچنین بهعنوان یك وسیله سمپلینگ برای ارائه نمونههایی از محصولات جدید مورد استفاده قرار گرفته است. با دادن سه پاسخ صحیح، جایزهها داده میشود. این هدایا كلوچههای Milano و سوپ GO را در بر میگیرد. حتی برخی مواقع نیز ابزارهایی نظیر GoPros و Google Chromecast اعطا خواهد شد.
سوالهای پیرامون تاریخچه شركت مطرح میشود و در كنار آن سوالاتی حول و حوش رفتار مشتریان شركت نیز شكل خواهد گرفت. برای نمونه از سرگرمیها، علایق و گرایشات جدید مشتریان در حوزههای غذا و تكنولوژی از كارمندان سوال میشود. از زمان نصب این ماشین تاكنون 441 كارمند در طول مدت 45 روز در مراكز شركت سوپ Campbell از این دستگاه استفاده كردهاند. تقریبا 1500 بازی انجام شده و 155 اداره در آن شركت كردهاند. این پروژه در كنار یك كار تیمی یك وقفه كوتاه برای استراحت و همچنین دریافت یك اسنك به شمار میرود. با توجه به آمار و ارقام، 1200 كارمند در شعبههای مختلف شركت Campbell كار میكنند.
دستگاههای خودكار برای مدتی طولانی بهعنوان منبعی از الهامهای خلاق برای برندها مورد استفاده قرار گرفتهاند. یكی از پیشگامان در این زمینه كوكاكولا است كه با بهكارگیری ماشینهایش راههایی را برای انتقال پیام «Open Happiness» خود پیدا كرد. جایزه این دستگاههای خودكار هوشمند به خریداران در صورت در آغوش گرفتن ماشین، یك بطری نوشابه كوكاكولا بود. بقیه دستگاهها در صورت رقصیدن یا بوسیدن، به مردم هدیه میدادند. این برند همچنین دو دستگاه را یكی در هند و دیگری در پاكستان برای گفتوگو میان مردم دو كشور از طریق یك بطری كوكاكولا نصب كرد.
آزمایشگاه A&G، بهعنوان واحد تحقیق و توسعه آژانس تبلیغاتی Allen & Gerritsen، كشف كرد كه بزرگترین چالش ایجاد یك سیستم مدیریتی موجودی هوشمند و نصب آن روی یك دستگاه خودكار است. نگهداری از این دستگاه باید آسان باشد. كار روزمره كارمندان شركت Campbell یك نوع بازاریابی دیجیتال برای یك برند جهانی تولیدكننده موادغذایی است. آنها افراد حرفهای در زمینه افزایش موجودی انبار نیستند.
برخلاف بیشتر دستگاههای خودكار، شما نمیتوانید داخل آن را ببینید و آیتم موردنظر خود را انتخاب كنید. (نرمافزار Custom موجود در آن میداند كه چه موقع امكان ذخیرهسازی مجدد محصولات وجود ندارد.) تركیب عنصر رمز و راز با توزیع اتفاقی، حس كنجكاوی و در نتیجه استفاده مجدد را در انسان بر میانگیزد. این شركت همچنین یك جدول آنلاین را به وجود آورده است كه با بهترین امتیازها مدام به روز میشود. به این ترتیب رقابتی جالب میان كارمندان یك دفتر شكل خواهد گرفت.