جمعه, ۲ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Fri, 22 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

اهمیت تبلیغات

9 سال پیش ( 1393/11/7 )
 

آیا می‌دانستید شرکت‌های مشهور در کشورهای پیشرفته درصد بالایی از فروش خود را صرف آگهی و تبلیغات می‌کنند؟ برای مثال شرکت مک دونالد 2.19 درصد فروش خود را به تبلیغات و آگهی اختصاص داده است. برای انتشار آگهی از رسانه‌های مختلفی مانند مجله‌ها، روزنامه‌ها، رادیو و تلویزیون، تابلوهای خیابانی کنار جاده‌ها و پست مستقیم استفاده می‌شود. آگهی کاربردهای بسیاری دارد از جمله ایجاد تصویر و ذهنیتی از یک سازمان، ایجاد بازار فروش برای مارکی مشخص، اعلان یک حراج و حمایت از یک ایده و آرمان. اغلب شرکت‌های خصوصی از آگهی استفاده می‌کنند، ولی سازمان‌های دیگر نیز در همه کشورهای جهان از این ابزار بهره می‌گیرند.

انتشار آگهی و تبلیغات وسیله مناسبی برای آگاه کردن، ترغیب و تشویق و متقاعد کردن خریداران و مخاطبان و اثرگذاری بر آنهاست. چه هدف فروش یک نوع مایع ظرفشویی باشد یا تشویق مردم به فعالیت‌های گوناگونی مانند کنترل جمعیت، کمک به کودکان بی‌سرپرست، بهبود وضع بهداشت، امور آموزشی برای ارتقای وضعیت جامعه و حفاظت از محیط‌زیست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8V0bfzuT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه