آیا میدانستید برای بازخورد بیشتر بازاریابی ویدئویی، در هنگام ساخت ویدئو، باید اصول پایه در استفاده از کلمات کلیدی را رعایت کنید؟ برای مثال در بهینهسازی ویدئو در سایتهایی مانند یوتیوب، مطمئن شوید که کلمات کلیدی مناسب و مرتبط را در تایتل و نام ویدئو، توضیحات و تگها استفاده کردهاید.
از متون وبسایت خود برای نشان دادن نقشه راه به گوگل استفاده کنید و ویدیوی خود را در وبسایت در میان متون مرتبط جاگذاری کنید تا موتورهای جستوجوگر ارتباط آن را راحتتر با کلمات کلیدی درک کنند و ویدئوی شما روی کلمات و عبارات کلیدی مناسب در موتورجستوجوگر گوگل فهرست شود. برای مثال اگر کلمه کلیدی شما «سانترال» است بهتر است از عبارت کلیدی «تلفن سانترال پاناسونیک» استفاده کنید تا شانس بیشتری برای حضور در صفحات نتایج موتورهای جستوجوگر داشته باشید.