با توجه به تجزیه و تحلیلهای صورت گرفته توسط مدرسه بازاریابی لندن، كل برند بكام ارزشی معادل 760 میلیون دلار دارد. سرمایهگذاری خانواده بكام در حوزه كسب و كار به سه شاخه اصلی شركتی تقسیم میشود: درآمد دیوید از طریق فوتبال، فعالیتهای گسترده اعضای خانواده و كسب و كار ویكتوریا در دنیای مد. به گزارشامبیای نیوز، با توجه به درآمدزایی 46 تا 60 میلیون دلاری برند بكام در طول سال، در پی تحقیقات مدرسه بازاریابی لندن، ارزش آن تقریبا 760 میلیون دلار برآورد شد.
به گفته آنتون دومینیك، مدیر ارشد بازاریابی در مدرسه بازاریابی لندن، برند بكام برای تبلیغ همه چیز، از لباسهای دیزاینر گرفته تا تلویزیون ماهوارهای مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه یك نكته جالب آن است كه اسم كل خانواده تقریبا به اندازه تكتك اعضای آن نفوذ و قدرت دارد. برای مثال، رومئو بكام یك قرارداد بازاریابی بسیار پرسود را با خانه مد Burberry امضا كرد.
علاوه بر این، اسم بكام در حوزه تبلیغات معجزه میكند. حتی اشاره به این نام نیز در ارتباط با یك برند، خود خبرساز میشود. فقط ذكر نام بكام در عنوان یك خبر پولساز نیست بلكه افتتاح فروشگاه بزرگ لباس ویكتوریا در سال گذشته و پاسخ مثبت به شوی او در هفته مد 2015 نیویورك نحوه تغییر موقعیت ویكتوریا از یك ستاره موسیقی پاپ در دهه 90 به یك طراح مد با جایگاهی ثابت را نشان میدهد. این گزارش حاكی از آن است كه حتی از زمان بازنشستگی دیوید از دنیای فوتبال حرفهای تاكنون، ارزش برند بكام واقعا رشد كرده است.