پنجشنبه, ۸ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

«گردهمایی بازاریابی جهانی» دیروز شنبه ۳۰‌آبان‌ماه 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز به ‌کار کرد. این گردهمایی که از مهم‌ترین رخدادهای بازاریابی در دنیا به ‌شمار می‌رود، با سخنرانی مدیران شرکت‌هایی همچون پی‌اند‌جی، لگو و. . . برگزار شد. آرش وفاداری، مدیرعامل شرکت ماناپیام و نخستین سخنران گردهمایی بازاریابی جهانی، با اشاره به چالش‌ها و فرصت‌های منحصربه‌فرد ارتباطات در ایران گفت: «یک سازمان پیام‌‌های متفاوتی را به انواع مخاطبان خود صادر می‌‌کند که یکی از اصول اولیه ارتباطات، ارسال پیام درست به مخاطب درست است و این کار باید به‌صورت مستمر صورت گیرد.‌»‌

347427426136136136276246247247

وی بیان کرد: «ارتباط با رسانه‌ها، صنوف، قانونگذاران، سهامداران و حتی ارتباطات داخلی یک سازمان نیازمند یک برنامه استراتژیک است که توسط روابط عمومی صورت می‌گیرد. مجموعه فعالیت‌‌های روابط عمومی برای حفظ و بقای سازمان بسیار مهم است و به همین دلیل است که امروزه روابط عمومی در کنار مارکتینگ جایگاه مهمی دارد.»

وفاداری با اشاره به اهمیت ارتباطات منسجم و استراتژیک در شرایط کنونی ایران گفت: «ما در شرایط ویژه و مهمی قرار داریم. بخش‌خصوصی در حال رشد و پیشروی است و رقابت بیشتر شده است. در چنین شرایطی باید خودمان را به رعایت اصول روابط‌عمومی و استانداردهای جهانی نزدیک کنیم. البته این موضوع مهم را نیز باید در نظر بگیریم که این اتفاق باید با شناخت مخاطب ایرانی و توجه به ویژگی‌‌ها و شرایط کشورمان رخ دهد؛ امری که به موفقیت و اثرگذاری کمپین‌‌ها و برنامه‌‌های بازاریابی و روابط عمومی منجر خواهد شد.‌»‌

یکی دیگر از سخنرانان این گردهمایی، لارس زیلبربائر، مدیر رسانه‌های اجتماعی گروه لگو بود. او در سخنرانی خود درباره استمرار تولید و ماندگاری محصول خود در بازار گفت: «امروز با گسترش شبکه‌‌های اجتماعی، ما خودمان را تنها به محصول متمرکز نکرده‌‌ایم، بلکه برای معرفی آنها از رسانه‌‌های مختلف استفاده می‌‌کنیم تا بتوانیم این محصولات را در جامعه نهادینه کنیم، چراکه قدرت رسانه، قدرتی بلامنازع است و باید متوجه باشیم که امروزه از رسانه‌‌های اجتماعی برای بازاریابی و خلق تقاضا استفاده می‌شود.‌»‌

ساخت دارایی برند با ساختن چارچوب صحیح برند، نقش و تأثیر احساسات در بازاریابی، تأثیر جایگاه‌سازی از طریق پیام‌رسانی و تنظیم کانال‌های ارتباطی، چگونگی ارتباطات منسجم و جذب سرمایه‌های داخلی و سرمایه‌گذاری خارجی از محورهای سخنرانی‌های روز اول گردهمایی بازاریابی جهانی بود.لازم به ذکر است که گردهمایی بازاریابی جهانی امروز نیز ادامه دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hzgNEwSJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتامحاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه