برند پپسی به رسم هر سال در تلاش برای ساماندهی یک کمپین تبلیغاتی منحصر به فرد برای طرفداران فوتبال اقدام به همکاری با برخی از ستارگان این رشته ورزشی کرده است. کمپین موردنظر در راستای همکاری تبلیغاتی میان پپسی و لیگ قهرمانان اروپا تهیه و در آستانه پخش قرار دارد. نکته مثبت این کمپین حضور چهار ستاره دنیای فوتبال در کنار هم برای نخستینبار است. این امر جذابیت های این ویدئو را به شدت افزایش داده است. همچنین تیم تهیه این ویدئوی تبلیغاتی نیز از جمله حرفه ای ترین گروه های فعال در عرصه تبلیغات است.
اگر از علاقهمندان به برند پپسی باشید، از سابقه درخشان آنها در حوزه تولید کمپین تبلیغاتی با حضور ستارگان عرصه ورزش آگاهی دارید. امسال این برند دو ستاره فوتبال را به فهرست اعضای تیم رویایی اش اضافه کرد. پاول پوگبا و رحیم استرلینگ از دو تیم محبوب شهر منچستر در کمپین امسال در کنار لیونل مسی و محمد صلاح نخستین تجربه همکاری با پپسی را خواهند داشت. نکته جالب این ترکیب حضور مسی به عنوان برنده توپ طلای فوتبال جهان و صلاح به عنوان برنده فصل قبل جام لیگ قهرمانان با تیم لیورپول است بنابراین مشاهده کمپین موردنظر جذابیت های بسیار زیادی برای طرفدارهای فوتبال خواهد داشت.
بازیکنان حاضر در این کمپین در مجموعه رقابت هایی تحت عنوان «بازی هرگز متوقف نمی شود» اقدام به نمایش مهارت ها و تکنیک های فردی و گروهی شان خواهند کرد. بنابراین به روال سنت قدیمی پپسی در اینجا نیز یک ویدئوی کاملا فنی همراه با نمایش تکنیک های ناب خواهیم داشت.
امسال برند پپسی برای همکاری با ستارگان دنیای فوتبال به دنبال استفاده از تیم تبلیغاتی حرفه ای نیز بوده است. بر این اساس با هنری اسکالفیلد، کارگردان و برنده جایزه بهترین کارگردان تبلیغاتی، به توافق رسیده است. این کارگردان درباره تجربه همکاری با ستارگان بزرگ دنیای فوتبال برای ساخت چنین کلیپی اینگونه اظهارنظر کرده است: «همکاری با چنین ستارگان فوتبالی برای من افتخار بزرگی خواهد بود. وقتی یک طرف ماجرا پپسی و طرف دیگر چهار ستاره تکرارنشدنی فوتبال باشند، شما چاره ای جز موفقیت در زمینه تولید ویدئو تبلیغاتی نخواهید داشت.»
مطلب مرتبط: نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برتر دنیا
کمپین امسال پپسی در بیش از 80 کشور دنیا نمایش داده می شود بنابراین فرصت بسیار مناسبی برای پپسی و البته هنری اسکالفیلد به منظور نمایش اعتبارشان خواهد بود. هدف اصلی این کمپین نمایش توانایی های مخفی چهار فوتبالیست مشهور خواهد بود. به این ترتیب ما باید انتظار لحظه های جذابی را در این کمپین داشته باشیم. ناتالیا فیلبیپوسیانتس، نایب رئیس بخش بازاریابی پپسی، درباره این همکاری اظهارنظر جالبی دارد: «وقتی شما در سطح بالایی از شهرت و اعتبار قرار دارید، باید کمپین های تبلیغاتی مناسبی را نیز تولید کنید. همکاری با چهار ستاره مشهور در دنیای فوتبال اقدامی درست و هوشمندانه از سوی برند ما ارزیابی می شود.» با این حساب مدیران و مسئولان برند پپسی نیز نسبت به آینده این کمپین بسیار امیدوار هستند. این امر در کنار توجه به حضور پپسی به عنوان اسپانسر رسمی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا اهمیت بیشتری خواهد یافت بنابراین احتمال مشاهده این کمپین تبلیغاتی از سوی هواداران فوتبال بسیار بالا خواهد بود.