برند ال جی در تازه ترین کمپین بازاریابی اش اقدام به همکاری با برخی از سلبریتی های مشهور برای تولید ویدئوهای مربوط به آشپزی و انجام سایر کارهای خانه کرده است. این کمپین بازاریابی با هدف افزایش فروش ال جی در ماه های پایان سال و همچنین سرمایه گذاری بر روی بازه زمانی فروش کریسمس صورت گرفته است.
کمپین ویدئویی ال جی به صورت مجموعه ویدئوهای دنباله دار تهیه شده است. سلبریتی هایی نظیر الکس رودریگز، خسه تایلر و بیلی پورتر در ویدئوهای مختلف ال جی حضور خواهند داشت بنابراین مخاطب هدف شانس مشاهده نحوه عملکرد محصولات تازه ال جی در ویدئوهایی با حضور سلبریتی های مشهورشان را خواهند داشت.
تیم بازاریابی ال جی برای افزایش جذابیت کمپین تازه اش اقدام به ایجاد هیجان بیشتر در میان مشتریان کرده است. این امر شامل برگزاری مسابقه ای در اینستاگرام و تیک تاک برای برنده شدن در دیدار آنلاین با سلبریتی مورد علاقه کاربران است. تیم بازاریابی ال جی به خوبی از اهمیت و تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی آگاهی دارد بنابراین سرمایه گذاری بر روی اینستاگرام و تیک تاک به عنوان محبوب ترین پلتفرم های اجتماعی امری طبیعی به نظر میرسد.
مطلب مرتبط: کمپین بازاریابی مستند ال جی برای گوشی هوشمند تازه اش
بدون تردید کمپین ال جی پایان کار برای بازاریابی در سال نوی میلادی نیست. بسیاری از کمپین های بازاریابی ال جی به عنوان مقدمه ای برای کمپین های بعدی عرضه می شود بنابراین شاید برای کریسمس سلبریتی هایی مشهورتر در ویدئوهای ال جی حضور پیدا کنند.