آمازون در تازه ترین اقدامش برای بازه زمانی هالوین از بسته بندی تازه سفارش مشتریان رونمایی کرده است. بسته بندی تازه این غول خرده فروشی دارای کدهای QR مخصوص است. مشتریان امکان اسکن کدهای موردنظر بر روی جعبه سفارشات و مشاهده نماهای مختلف براساس فناوری واقعیت افزوده (AR) را دارند. براساس گزارش Tech Church، کاربران برای مشاهده جلوه های بصری ویژه آمازون نیاز به دانلود اپ رسمی این برند دارند. با این حساب آمازون در کمپین تازه اش هدف گذاری قابل ملاحظه ای بر روی افزایش تعداد کاربران اپ رسمی اش انجام داده است.
کاربران گوشی های هوشمند امکان استفاده از اپ رسمی آمازون در اپل استور و گوگل پلی را دارند. همچنین اپهای اسکن بارکد نیز به سادگی در اختیار کاربران قرار دارد. نکته مهم در این میان امکان تجربه بهتر با استفاده از اپ رسمی آمازون است. اقدام تازه آمازون به طور انحصاری برای هالوین ساماندهی شده است. بر این اساس بسته بندی سفارشات این خرده فروشی در هفته های آتی شکل تازه ای به خود خواهد گرفت. این امر با توجه به افزایش ثبت سفارشات از سوی مشتریان در طول ماه های اخیر نقش مهمی در بهبود رابطه میان آمازون و مشتریان خواهد داشت.