برند نایک جردن در هفته جاری اقدام به انتشار مجموعه ای از الگوهای پوشاک در اسنپ چت کرد. این الگوها در قالب پوشاک امکان استفاده از کاربران برای تغییر لباس بیتموجی های آن را دارد. بیتموجی به شخصیت های منحصر به فرد کاربران در شبکه های اجتماعی و به ویژه اسنپ چت اطلاق می شود. مجموعه تازه ایر جردن شامل انواع لباس های مختلف همراه با کفش های محبوب این برند است.
استفاده از مجموعه ایر جردن برای بیتموجی کاربران رایگان است. همین امر شمار بالایی از کاربران را نسبت به استفاده از آن ترغیب کرده است. هدف اصلی برند ایر جردن فروش آنلاین و درون برنامه ای محصولاتش به کاربران اسنپ چت است. این مجموعه دارای دنباله های بعدی نیز هست بنابراین همکاری میان ایر جردن و اسنپ جت بلندمدت خواهد بود. برند نایک در طول سه ماهه نخست سال جاری در اوج شیوع ویروس کرونا موفق به کسب سود باورنکردنی 900 میلیون دلاری شده است. همین امر انگیزه بازاریاب های این برند برای بازاریابی و تعامل با مخاطب هدف در شرایط کنونی را افزایش داده است.
نکته مهم درخصوص فعالیت ایر جردن استفاده از تم تبلیغاتی نایک برای جلب نظر مخاطب هدف است. این امر موجب توجه هرچه بیشتر مخاطب هدف به تبلیغات این برند می شود. حضور در اسنپ چت بیانگر جهت گیری مسئولان این برند در راستای جلب نظر مخاطب نسل جوان است. بسیاری از برندها در این زمینه تجربه ناموفقی داشته اند. حضور ایر جردن در این عرصه، آن هم در میانه شیوع کرونا، بیانگر اعتماد مسئولان ارشد برند به برنامه شان است.