دنیای تبلیغات فقط شامل طراحی محتوای جذاب و تعامل برانگیز برای مخاطب نیست. در این میان بازاریاب ها باید همیشه نیم نگاهی به وضعیت رقبا نیز داشته باشند. خب بدون اطلاع از کمپین های تازه رقبا یا وضعیت بازاریابی شان همیشه یک قدم از آنها عقب خواهیم بود. به همین خاطر ارزیابی وضعیت رقبا حتی در زمینه تبلیغات نیز کاربردهای خاص خودش را دارد. در این راستا شما برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب گزینه های بی نهایت متنوعی دارید. نکته کلیدی در این میان یافتن بهترین راهکار ممکن برای صرفه جویی در زمان و هزینه های برند است.
معمولا تیم های فوتبال موفق دنیا تیم آنالیز بسیار قوی دارند. درست به همین خاطر هیمشه مچ رقبای شان را خوابانده و نتایج خوب کسب می کنند. ارزیابی تبلیغات رقبا تقریبا چنین حال و هوایی دارد. درست به همین خاطر شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف نیاز به استفاده از یک استراتژی مشابه خواهید داشت. این نکته ای است که به شما برای تعامل بهینه با مخاطب تان کمک ویژه ای خواهد کرد. شما را نمی دانم، ولی من که اصلا دوست ندارم با یک برند کاملا بی خبر از تحولات تازه دنیای تبلیغات تعامل داشته باشم.
ما در روزنامه فرصت امروز همیشه دنبال استفاده از ساده ترین راهکارهای ممکن به منظور اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف هستیم. این امر به شما کمک خواهد کرد تا بدون نیاز به آزمون و خطا درست به استراتژی های مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. کار ما درباره ارزیابی تبلیغات رقبا نیز از همین چارچوب پیروی می کند. شما در این مقاله اول از همه با زیر و بم ارزیابی تبلیغات رقبا آشنا خواهید شد. سپس دلایل اهمیت این فرآیند را با شما در میان خواهیم گذاشت. در نهایت نیز سراغ بخش هیجان انگیز ماجرا رفته و تکنیک های اجرای درست این فرآیند را با شما در میان می گذاریم.
وقتی صحبت از ارزیابی رقبا می شود، تقریبا همه کارآفرینان ذهنیت روشنی نسبت به مسائل دارند. این امر موجب می شود تا کار تمام اعضای شرکت بی نهایت ساده شود. با این حال وقتی صحبت از ارزیابی تبلیغات رقبا باشد، کمتر کسی ادعاهای روشن در این رابطه دارد. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز اول از همه کارمان را با بررسی دقیق این استراتژی شروع می کنیم.
همانطور که در حالت عادی ارزیابی وضعیت رقبا در بازار به درد برندها می خورد، وضعیت تبلیغاتی آنها نیز خالی از فایده نیست. خب شما باید اطلاع دقیقی از زمین بازی تبلیغات داشته باشید تا محتوایی مناسب تحویل مخاطب تان دهید. وگرنه هرچه تلاش کنید، باز هم یک گام از آنها عقب خواهید بود. این دردسری است که بسیاری از بازاریاب های تازه کار بارها و بارها با آن رو به رو می شوند. درست به همین خاطر معمولا خیلی زود ماجراجویی شان در بازار با مشکلات اساسی رو به رو شده و دیگر توانایی اثرگذاری بر روی مخاطب را پیدا نمی کنند.
مطلب مرتبط: ترسیم موقعیت رقبا چیست و به چه دردی می خورد؟
اگر بخواهیم ارزیابی تبلیغات رقبا را به ساده ترین شکل ممکن تعریف کنیم، باید آن را فرآیند کسب اطلاعات دقیق از زیر و بم طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی رقبا دانست. این امر با هدف شناخت بهتر رقبا و استفاده از تجربه شان در حوزه تبلیغات صورت می گیرد، بنابراین اگر شما تا حالا ارزیابی تبلیغات رقبا را اجرا نکرده اید، سطح شناخت تان از آنها در وضعیت مناسبی قرار ندارد.
سوال مهم دیگری که در این میان مطرح است، دلیل استفاده از الگوی ارزیابی تبلیغات رقباست. خب اصلا چرا بازاریاب ها باید وقت و بودجه برند را به چنین کاری اختصاص دهند؟ مگر نه اینکه اثرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از چنین شیوه ای وقت زیادی از بازاریاب ها می گیرد؟
ما در این بخش سعی می کنیم با مرور برخی از مزایای استراتژی ارزیابی تبلیغات رقبا به شما نشان دهیم فعالیت در این حوزه چندان هم شباهت به دور ریختن بودجه برند ندارد. پس با ما همراه باشید تا اوضاع این بخش را دقیق تر با هم بررسی کنیم.
اطلاع از ترندهای تازه تبلیغاتی
آیا از مرور مداوم ترندها در ابزارهای مختلف خسته نشده اید؟ این کار برای بسیاری از بازاریاب ها یک عادت کسل کننده و بی نهایت وقتگیر محسوب می شود. به طوری که هر روز باید دنبال ترندهای تازه رفت و با کلی ابزارهای مختلف دست و پنجه نرم کنند. این در حالی است که شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف لازم نیست همیشه مسیرهای سخت را طی کنید. گاهی اوقات میانبرهایی نیز در راه به پُست آدم می خورد که بد نیست از آنها استفاده کرد. یک مثال ساده در این میان ارزیابی تبلیغات رقباست. شما با این کار نه تنها یک کلاس درس تمام عیار را پشت سر می گذارید، بلکه ترندهای جذاب و هیجان انگیز زیادی را نیز تجربه خواهید کرد. این امر به شما کمک می کند تا فرآیند اثرگذاری بر روی مخاطب تان را ساده تر دنبال کنید.
اگر نظر ما را بخواهید، دوباره کاری همیشه به کارآفرینان ضربه می زند. بسیاری از اطلاعات مورد نیاز شما برای تولید محتوا در دنیای کسب و کار از قبل در دسترس قرار دارد، بنابراین اگر شما دنبال کشف این اطلاعات از نقطه صفر بروید، کلاه تان پس معرکه خواهد بود. یک ایده بهتر در این میان تلاش برای استفاده از تجربه دیگران است. اینطوری نه هزینه زیادی روی دست تان خواهد ماند، نه حتی وقت تان خیلی گرفته می شود.
آشنایی با تکنیک های تولید محتوا
خیلی وقت ها پای ترندهای تازه در میان نیست، اما استفاده از یک ابزار تازه برای طراحی محتوا کشف می شود. خب برندهای بزرگ معمولا در زمینه استفاده از ابزارهای تازه پیشگام هستند. به همین خاطر شما با بررسی تبلیغات آنها به خوبی فرصت اثرگذاری بر روی مخاطب تان را پیدا خواهید کرد. این مسئله به شما کمک می کند تا با دردسرهای کمتری فرآیند تعامل با مخاطب را پشت سر بگذارید.
اجازه دهید درباره مسئله بالا از یک مثال ساده استفاده کنیم؛ وقتی برای اولین بار نرم افزار ادوبی پرمیر روانه بازار شد، هنوز افراد زیادی از مزایای آن برای تولید یا ویرایش محتوای ویدئویی خبر نداشتند. وقتی اولین برندها برای تبلیغات شان سراغ این ابزار رفتند، خیلی زود سایر کسب و کارها نیز از آن خبردار شدند. حتما می پرسید چطور چنین چیزی ممکن است. خب وقتی شما تبلیغات برندهای بزرگ را زیر ذره بین ببرید، خیلی زود متوجه تغییرات مهم و کلیدی خواهید شد. این مسئله ای است که به شما برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب تان کمک خواهد کرد.
مطلب مرتبط: چرا ارزیابی رقبا حیاتی است؟
اگر شما سرتان را در لاک خود فرو برده و اصلا حواس تان به اطراف نباشد، شاید کلی وقت نیاز باشد تا ترندهای تازه در بازار را شناسایی و از آنها به خوبی استفاده کنید. این مسئله ای است که به شما برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب کمک کرده و کارتان را نیز ساده تر می کند. با این حساب اگر دنبال بهبود وضعیت تان در بازار هستید، بد نیست کمی در کار دیگران سرک کشیده و شیوه تولید محتوای شان را مرور کنید. این مسئله نه تنها درباره محتوای ویدئویی، بلکه تمام فرمت های دیگر مصداق دارد.
کاهش هزینه ها
چه کسی دوست دارد در بازار دائما هزینه های سنگین را متحمل شود؟ خیلی وقت ها بازاریاب ها فرصت استفاده از میانبرها به منظور کاهش هزینه را دارند، اما تنبلی مانع این اتفاق می شود. درست به همین خاطر اگر شما به دنبال اثرگذاری مناسب بر روی مخاطب تان هستید، باید همیشه راه های کم هزینه را نیز امتحان کنید.
باور کنید یا نه، تامین بودجه برای کسب و کارها دیگر یک فرآیند ساده نیست. در عوض سختی های زیادی پیش روی کارآفرینان قرار دارد که برای هر کسی قابل تحمل نیست، بنابراین اگر بازاریاب ها به فکر کاهش هزینه ها نباشند، خیلی زود کارشان را از دست خواهند داد. خب این منطق طبیعی بازار کسب و کار است، بنابراین اگر شما دوست دارید کارتان در دنیای کسب و کار را به شیوه ای استاندارد مدیریت کنید، بد نیست کمی هم که به فکر صرفه جویی در بودجه باشید. اینطوری خیلی زود به عنوان یک بازاریاب اقتصادی شناخته شده و فرصت های کاری بی شماری نیز پیش روی تان قرار می گیرد.
نوبتی هم باشد، باید اجرای استراتژی مورد بحث مان را شروع کنیم. خب تا اینجای کار فقط درباره چند تا مزیت نسبی و همچنین یک تعریف ساده صحبت کرده ایم. از اینجا به بعد کار ما تا حد زیادی تخصصی خواهد شد. پس با ما همراه باشید، تا برخی از مهمترین نکات مربوط به ارزیابی وضعیت رقبا را با شما در میان بگذاریم. این امر به شما کمک خواهد کرد تا درک بهتری نسبت به چارچوب کار پیدا کنید.
مرور کتابخانه تبلیغاتی متا: گامی مناسب برای شروع
شرکت متا امکانات خوبی برای بازاریاب ها در ارتباط با پلتفرم های خود فراهم کرده است. از آنجایی که این شرکت مدیریت همزمان برخی از غول های دنیای پلتفرم های آنلاین را برعهده دارد، استفاده از کتابخانه آن منطقی به نظر می رسد. ماجرا از این قرار است که متا اطلاعات مربوط به کمپین هایی که در حال اجرا در سراسر پلتفرم های این برند هستند، در اختیار بازاریاب ها قرار می دهد. اینطوری شما فرصت یافتن کمپین های مرتبط با حوزه کاری تان و تحلیل شان را خواهید داشت.
مطلب مرتبط: ارزیابی رقبا در بازار
برخی از مهمترین اطلاعاتی که متا در کتابخانه تبلیغاتی در اختیار کاربران قرار می دهد، به این ترتیب است:
• نسخه ای از محتوای اصلی که اکانت مورد نظر تولید کرده
• تعیین وضعیت فعالیت یا توقف فعالیت محتوا
• دسته بندی تبلیغ در گروه های مختلف برای جست وجوی ساده تر از سوی کاربران
• تعیین پلتفرم هایی که کمپین موردنظر در آنها فعال بوده است.
اطلاعات بالا به شما برای تحلیل بهتر محتوای تبلیغاتی کمک ویژه ای می کند. این امر باید در کنار وضعیت مربوط به فعالیت هر کمپین مورد توجه قرار گیرد. بی شک کمپینی که سال ها پیش متوقف شده، دیگر اطلاعات تازه ای برای شما به همراه ندارد، بنابراین تلاش برای تداوم استفاده از آن چندان منطقی نخواهد بود. یک ایده بهتر در این میان تمرکز بر روی تبلیغاتی است که همین حالا در جریان هستند. این امر به شما کمک ویژه ای برای تعامل بهتر با مخاطب تان خواهد کرد. به این ترتیب دیگر نیازی به نگرانی درباره مفیدبودن اطلاعات مورد بحث نخواهید داشت.
یکی از نکاتی که باید همیشه بدان توجه کنید، کیفیت محتواست. این یعنی سراغ کمپین هایی بروید که از سوی برندهای بزرگ دنیا طراحی شده است. اگر هم دنبال ارزیابی وضعیت رقبای مستقیم تان هستید، باید قبل از اینکه خودتان را با ابزار متا سرگرم کنید، رقبای تان را کاملا شناسایی کرده باشید. باور کنید یا نه، سر و کله زدن با ابزار متا بعد از مدتی شبیه به نوعی بازی هیجان انگیز می شود. درست به همین خاطر اگر حواس تان نباشد، خیلی زود در این فضای بزرگ گمشده و دیگر توانایی ارزیابی نکات واقعی را نخواهید داشت.
مرور سایت رقبا
سایت یک برند اطلاعات بسیار مفیدی درباره کسب و کار آن در اختیار شما قرار می دهد. معمولا برندها تمام اخبارشان را در سایت رسمی نیز پوشش می دهند. به همین خاطر یک مرور ساده به شما اطلاعات خوبی درباره تغییرات یک برند خواهد داد. در کنار این مسئله شما همیشه می توانید محتوای تبلیغاتی یک برند را نیز در سایتش پیدا کنید. اگر هم برخی از برندها برای شبکه های اجتماعی برنامه ویژه ای داشته باشند، در سایت شان دست کم اطلاعاتی درباره آن کمپین ها به چشم خواهد خورد.
همانطور که می بینید، مرور سایت رقبا یکی از ایده های خوب برای اثرگذاری بر روی آنها محسوب می شود. این امر به شما کمک خواهد کرد زیر و بم یک برند را شناسایی کنید. قبول دارم تلاش برای بررسی و مرور کامل یک سایت کار بی نهایت سختی محسوب می شود، اما شما قرار نیست کل سایت را زیر ذره بین ببرید. در عوض فقط باید سراغ محتوای تبلیغاتی باشید. اینطوری کارتان ساده تر شده و دیگر خبری از اطلاعات بی فایده نیز نخواهد بود. ماجرا جالب شد، نه؟
اگر شما همین حالا هم بازاریابی با برنامه کاری بی نهایت شلوغ هستید، بد نیست به فکر استفاده از کمک دیگران باشید. خب شما که نمی توانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید. در عوض باید فرصتی برای کارهای مهم نیز در نظر بگیرید. همکاری با دیگران اصلا نشانه ضعف یا کاهش توانایی های شما نیست. در عوض بازاریاب های حرفه ای همیشه سراغ همکاری با دیگران نیز می روند. این درست همان کاری است که به شما برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب کمک خواهد کرد. درست به همین خاطر اگر دنبال بهبود وضعیت تان در ارتباط با رقبا هستید، بد نیست از همین حالا دست به کار شوید. اینطوری فرصت بسیار بهتری به منظور اثرگذاری بر روی مخاطب نصیب تان می شود.
مرور سایت های مختلف از سوی ابزارهای هوش مصنوعی نیز دنبال می شود. با این حال ما در روزنامه فرصت امروز هنوز استفاده از گزینه هایی مثل چت جی پی تی در رابطه با تحلیل تبلیغات رقبا را توصیه نمی کنیم؛ چراکه مرور سایت و استخراج اطلاعات مورد نیاز کاری نیست که هنوز این ابزارها مهارت لازم را در اجرای شان داشته باشند. پس برای مدتی کوتاه هم که شده از این استراتژی برای بهبود کارتان سود ببرید. اینطوری فرصت اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب را پیدا کرده و دیگر کارتان با مشکلات فراوان همراه نخواهد شد.
وقتی شما سراغ سایت یک برند می روید، اول از همه باید وضعیت تولید محتوای آن را مدنظر قرار دهید. به علاوه، بد نیست از ایده های تبلیغاتی آنها یادداشتی تهیه کنید. اینطوری بعدا با ترکیب این ایده ها به خوبی فرصت خلق یک کمپین تازه را خواهید داشت. ماجرا جالب شد، نه؟
گشت و گذار در شبکه های اجتماعی
این روزها شبکه های اجتماعی پر از کمپین های تبلیغاتی است که برندها با یکدیگر به اشتراک می گذارند. این نکته به شما برای یافتن هرچه سریع تر رقبا کمک می کند. کافی است برخی از هشتگ های مرتبط با حوزه کارتان را در اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگری جست وجو کنید تا با کلی محتوای درجه یک رو به رو شوید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا فرآیند ارزیای رقبا را ساده تر دنبال کنید.
مطلب مرتبط: راهنمای ارزیابی رقبا در بازار کسب و کار
گاهی اوقات کارآفرینان در طول روز کلی زمان خالی دارند. در این صورت استفاده از فرصت های مورد نظر برای تحلیل وضعیت رقبا ایده خوبی خواهد بود. خب گشت و گذار در شبکه های اجتماعی همیشه نوعی تفریح برای آدم ها محسوب می شود. با این حساب بد نیست شما هم از این تفریح برای بهبود وضعیت برندتان سود ببرید، اینطوری فرصت خیلی بهتری برای بلندشدن روی دست رقبا خواهید داشت.
یادتان باشد، شما لازم نیست برای گشت و گذار در شبکه های اجتماعی زمان خاصی را مدنظر قرار دهید. در عوض می توانید از زمان های مرده تان استفاده کنید. به علاوه، گاهی اوقات در پایان روز نیز قبل از خواب می توانید چند دقیقه ای را به استفاده از این ابزار اختصاص دهید. اینطوری کارتان بی نهایت ساده تر می شود.
تمرین اصلی در این بخش تلاش برای مرور وضعیت تبلیغاتی رقبا بدون هیچ قید و بند عجیبی است. خب خیلی از بازاریاب ها از ترس اینکه نکند وسط کار به مشکل بخورند، کلا دور این حوزه را خط می کشند. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم شما باید گاهی اوقات کارتان را به سبک ترین شکل ممکن شروع کنید. اینطوری در ادامه راه فرصت به نسبت خوبی برای اثرگذاری بر روی مخاطب پیدا می کنید.
استفاده از ابزارهای سئو
ابزارهای سئو همیشه برای بهینه سازی محتوا استفاده نمی شود. گاهی اوقات شما می توانید از این ابزارها برای یافتن کلیدواژه های تازه نیز استفاده کنید. ماجرا از این قرار است که ابزارهای سئو علاوه بر ارائه اطلاعات خوب درباره شیوه تولید محتوای درست و استاندارد، خلاصه ای از کلیدواژه های محبوب کاربران شان را نیز به طور عمومی منتشر می کنند. با این حساب شما با مرور کلیدواژه های محبوب در حوزه کاری تان به سادگی هرچه تمام تر فرصت تعامل با مخاطب تان را خواهید داشت. این امر به شما کمک خواهد کرد تا فرآیند اثرگذاری بر روی مخاطب را بی نهایت ساده تر دنبال کرده و دیگر نگران چیزی نباشید.
برخی از بازاریاب ها استفاده از ابزارهای سئو را فقط در شرایط خاص مجاز می دانند. انگار که هر وقت اوضاع تبلیغاتی برندها به هم ریخت، تازه باید سراغ این ابزارها را گرفت. اگر شما هم اینطور فکر می کنید، از همین حالا مشکلات تان در زمینه تولید محتوا شروع شده است.
یادتان باشد، شما باید همیشه خودتان را برای تعامل با مخاطب آماده نگه دارید. این به معنای استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای ارزیابی تبلیغات رقبا و یافتن ایده های تازه از دل آن است. پس بهانه تراشی را کنار گذاشته و از ابزارهای سئو به طور روزمره استفاده کنید.
خوشبختانه امروزه اغلب نرم افزارهای مدیریت تبلیغات مثل هاب اسپات (Hubspot) گزینه هایی برای سئو نیز در اختیار کاربران قرار می دهد، بنابراین شما می توانید از این ابزارها برای شناسایی و ارزیابی اوضاع دقیق رقبا نیز سود ببرید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا دردسرهای کمتری از نقطه نظر تعامل با مخاطب تان داشته باشید. ماجرا حسابی جالب شد، نه؟
مراجعه به مرکز شفافیت تبلیغاتی گوگل
شرکت های فعال در دنیای آنلاین همیشه با اتهاماتی نظیر سوءاستفاده از اطلاعات کاربران یا سرقت اطلاعات آنها رو به رو بوده اند. درست به همین خاطر گوگل به عنوان یکی از بزرگترین برندهای دنیا در زمینه تبلیغات آنلاین سراغ ایده ای متمایز در این رابطه رفته است. این برند یک مرکز خاص برای پایبندی به شفافیت تبلیغاتی راه اندازی کرده که علاوه بر محتوای تبلیغاتی که منتشر می کند، اطلاعات مربوط به هر برند نیز در آن ثبت می شود. این امر با هدف کاهش تهدیدها و امکان پیگیری تبلیغات موسسات مختلف صورت گرفته است. با این حساب اگر شما هم مایل به دسترسی به منبعی غنی از تبلیغات رقبا هستید، به سادگی هرچه تمام تر فرصت تعامل با مخاطب تان را خواهید داشت. این نکته ای است که به شما برای تعامل بهتر با مخاطب کمک می کند.
یادتان باشد، مرکز شفافیت تبلیغاتی گوگل یک امکان انحصاری نیست. در عوض به طور رایگان در اختیار تمام کاربران دنیا قرار دارد. این یعنی اطلاعات مربوط به تبلیغات شما نیز در این پلتفرم منتشر می شود. پس هرگز نباید سرعت عمل تان در زمینه ارزیابی تبلیغات دیگران و استفاده از آن را دست کم بگیرید. این امر موجب ناتوانی شما برای استفاده درست از اطلاعات موردنظر خواهد شد.
این روزها میزان رقابت در بازار در بیشترین حد خودش قرار دارد. درست به همین خاطر اگر شما به فکر استفاده به موقع از نکات و اطلاعات کلیدی مربوط به رقبا نباشید، خیلی زود کارتان به مشکل می خورد. آن وقت شاید دیگر هیچ وقت فرصتی برای تعامل با مخاطب تان نداشته باشید.
ارزیابی اوضاع تبلیغاتی رقبا اگر با استفاده از منابع معتبر دنبال شود، مزایای مشخصی برای شما به همراه خواهد داشت. با این حال مشکل از آنجایی شروع می شود که کسب و کارها سراغ هر ایده ای برای کسب اطلاعات از رقبا می روند. اینطوری هم زمان و هم پول شان را هدر می دهند. در نهایت نیز با کلی اعتراض مختلف از سوی مخاطب رو به رو می شوند.
سخن پایانی
ارزیابی تبلیغات رقبا ایده ای نیست که به این سادگی از کنارش عبور کنیم. خیلی از برندها فقط به خاطر اینکه ایده تبلیغاتی شان تحت تاثیر کمپین برندهای بزرگ قرار می گیرد، فرصتی برای دیده شدن در بازار پیدا نمی کنند. این امر مشکلات زیادی برای کسب و کارها به همراه داشته و اوضاع شان را حسابی به هم ریخته خواهد کرد. از سوی دیگر استفاده از هر ایده یا توصیه ای در زمینه ارزیابی رقبا هیچ تضمین مشخصی برای موفقیت نهایی به همراه نخواهد داشت. درست به همین خاطر شما باید دائما در تلاش برای استفاده از توصیه های دقیق و استاندارد باشید. این دقیقا همان کاری بود که ما در مقاله کنونی سعی در اجرای آن داشتیم. حالا شما اطلاعات لازم برای فعالیت در این حوزه را داشته و دیگر مشکلی برای شروع با اعتماد به نفس کارتان ندارید.
مطلب مرتبط: ارزیابی وضعیت رقبا در بازار (Competitors Monitoring)
من و همکارانم در روزنامه فرصت امروز امیدواریم نکات مورد بحث در این مقاله کمکی هرچند کوچک به شما برای آشنایی با زیر و بم ارزیابی تبلیغات رقبا کرده باشد. مثل همیشه اگر سوالی در رابطه با مقاله دارید، کارشناس های ما همیشه آماده همکاری با شما هستند.
منابع: