قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت با استفاده از تجربیات سال های گذشته در حوزه خدمات پس از فروش، برای تأمین قطعاًت در شرایط دشوار برنامه ریزی کرده ایم و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت.
به گزارش عصرخودرو، اردشیر امینی در جمع مدیران نمایندگی های سایپا در استان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد و بوشهر با بیان این مطلب افزود: همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودیم، یکی از برنامه های ما در حوزه خدمات این است که پیش از بروز و گسترش مشکل، آن را ریشه یابی و رفع کنیم. بر همین اساس، برای تأمین به موقع قطعات یدکی در شرایط تحریم صنعت خودرو، چاره اندیشی کردیم و از این بابت با مشکلی مواجه نخواهیم شد، هرچند که راه دشواری پیش رو داریم.
وی با اشاره به حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در شبکه نمایندگی ها، گفت: با تکیه بر توانمندی های موجود در نمایندگی ها، سایپایدک آمادگی دارد در جهت تأمین قطعات یدکی مورد نیاز با شبکه نمایندگی ها مشارکت کند.
مدیرعامل سایپایدک افزود: در ماه های گذشته با مشکلات بسیار بزرگی در حوزه شبکه نمایندگی ها مواجه بودیم، امروز با توجه ویژه مدیرعامل محترم گروه سایپا و همت مدیران سایپایدک، بسیاری از این مشکلات رفع شده اند و با تلاش مضاعف و همکاری مدیران نمایندگی ها سایر مشکلات هم رفع خواهند شد.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی درک خواسته ها و ذهنیت مشتری به شرکت و سازمان خدمات پس از فروش قدرت می دهد، بنابراین باید طبق خواسته مشتری حرکت کنیم تا کسب وکار خود را بهبود بخشیم.
قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا با تأکید بر همکاری بیشتر شبکه نمایندگی ها و سایپایدک و ایجاد روحیه تعامل ادامه داد: در نتیجه این تعامل و همکاری نیازهای مشتریان شناسایی شده، بهره وری افزایش می یابد و به این ترتیب تولید رونق خواهد گرفت.
وی با اشاره به اهمیت نظرات مشتری در حوزه تولید و خدمات، یادآور شد: در فضای رقابتی امروز، قدرت اصلی در دست مشتریان است و باید تلاش کنیم تا نارضایتی ها به حداقل ممکن برسد.