پنجشنبه, ۱۲ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Thu, 3 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین اسپیکر بلوتوثی کدام است؟ معرفی بهترین برندهای اسپیکر بلوتوثی

برای مهمانی ها، دورهمی ها و هرزمان دیگری که بخواهید از صدایی باکیفیت و به اندازه لذت ببرید، داشتن بهترین اسپیکر ضروری است. در حال حاضر بهترین اسپیکر بلوتوثی را کدام برند تولید می کند؟ اگر می خواهید بهترین مارک اسپیکر بلوتوثی در داخل بازار را بشناسید و با مدل های برتر آشنایی پیدا کنید، در این مطلب تمامی این اطلاعات را با شما در میان می گذاریم.

بهترین مارک اسپیکر بلوتوثی

مارک های فراوانی که در بازار امروز وجود دارد که در کنار قابل توجه بودن قیمت اسپیکر بلوتوثی، می تواند کاربران را گیج کند و انتخاب را به کاری دشوار بدل سازد. در ادامه شما را با بهترین ها آشنا می سازیم.

جی بی ال؛ پرطرفدار و یکه تاز!

برند جی بی ال یکی از خوش نام ترین برندها در تولید اسپیکر است و اگر قصد خرید دارید، می توانید مطمئن باشید که بهترین اسپیکر را به راحتی می توانید در میان محصولات JBL بیابید. اسپیکرهای این برند هم در نوع خانگی و بزرگ و هم در انواع پرتابل ساخته می شوند. بنابراین می توانید بهترین اسپیکر بلوتوثی بزرگ یا بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل را در محصولات این برند پیدا کنید. جی بی ال یک برند آمریکایی بوده که سال هاست در زمینه تولید سیستم های صوتی مشغول به کار است. با توجه به قیمت اسپیکر jbl، بهتر است با ویژگی های برتر مدل های مختلف آن آشنا شوید.

ویژگی های اسپیکر بلوتوثی jbl

اسپیکرهای جی بی ال کیفیت صدای فوق العاده ای داشته و حتی با بالا بردن صدا تا آخرین حد هم خبری از خش خش یا پایین آمدن کیفیت نیست و می توانید با خیال راحت در مهمانی های خود روی صدای این اسپیکر حساب باز کنید.

بدنه ی اسپیکرهای جی بی ال بسیار مقاوم است؛ به طوریکه اگر خیس شود یا گرد و غبار به آن نفوذ کند هم آسیبی نمی بیند و یک گزینه عالی برای استفاده در استخر یا لب ساحل است. 

پورت های اسپیکر بلوتوثی جی بی ال متنوع بوده و با بلوتوث، یا در مدل های بزرگتر حتی با کابل آن ها را به دستگاه های دیگر وصل کنید.

برترین مدل های اسپیکر جی بی ال

  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Charge 5
  • پارتی باکس بلوتوثی Partybox Stage 320
  • اسپیکربلوتوثی قابل حمل Partybox Encore Essential
  • اسپیکر بلوتوثی پرتابل Clip 5

مکسیدر؛ انتخاب خاص پسندان

مکسییدر انتخاب اول خیلی از کسانی است که دنبال خرید بهترین نوع اسپیکر بلوتوثی هستند. این برند به واسطه تنوع مدل، طیف گسترده ای از کاربران را در بر می گیرد. شما می توانید اسپیکرهای کوچک و قابل حمل برای پیک نیک و سفر یا اسپیکرهای خانگی و بزرگ برای مهمانی های خود را در میان گزینه های مکسیدر پیدا کنید.

ویژگی های اسپیکر Maxeeder

اسپیکرهای این برند نسبت به قیمت دارای کیفیت صدای بسیار بالایی هستند و کسانی که دنبال گزینه ای با قیمت مناسب هستند را هم راضی می کند. همچنین، طراحی اسپیکر مکسیدر به گونه ای است که نشانگر توجه و متمرکز بودن طراحان برند بر تنوع ظاهری نیز بوده است. این اسپیکرهای بلوتوثی قیمت های مناسبی دارند و شما با هر بودجه ای می توانید آن ها را برای خود یا حتی به عنوان هدیه در نظر داشته باشید. 

برترین مدل های اسپیکر Maxeeder

  • اسپیکر بلوتوثی AL1024-LP5
  • اسپیکر بلوتوثی خانگی AL237-APL

هارمن کاردن؛ کاربلد و کاردرست!

هارمن کاردن؛ کاربلد و کاردرست!

اگر کیفیت صدا برای شما مهم باشد یا در حوزه سیستم های صوتی تصویری اطلاعات داشته باشید، حتما اسم برند هارمن کاردن که در زمینه بهترین اسپیکر بلوتوث فعال است را می شناسید. کیفیت برند هارمن کاردن به نوعی ست که برندهای مطرح خودروسازی نظیر بنز و ولوو برای سیستم صوتی خودروهایشان سراغ هارمن کاردن رفتند. پس می توانید مطمئن باشید که بهترین نوع اسپیکر بلوتوثی را در میان محصولات متنوع این برند پیدا خواهید کرد. 

ویژگی های اسپیکر Harman Kardon

طراحی اسپیکرهای این برند، نشانه جسارت آن است؛ چرا که در انواع و اشکال مختلف ساخته شده اند و نقابل هنر، نبوغ و کیفیت را نشان می دهند. اسپیکرهای هارمن کاردن از نظر ظاهری را می توان در دسته خاص ترین اسپیکرهای بلوتوث دانست.

مهم نیست سراغ اسپیکرهای گران، میان رده یا ارزان آن بروید. در هر صورت، کیفیت صدای آن ها شما را راضی خواهد کرد. پس با خیال راحت و چشم بسته بهترین اسپیکر را از هارمن کاردن انتخاب کنید.

تنوع قیمتی در مدل های هارمن کاردن بیداد می کنید. شما می توانید در بازه قیمتی های مختلف هم از محصولات این برند خرید داشته باشید.

برترین مدل های اسپیکر هارمن کاردن

  • اسپیکر بلوتوثی خانگی Aura Studio 4
  • اسپیکر بلوتوثی پرتابل Citation 200
  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Onyx Studio 8
  • اسپیکر بلوتوثی Go + Play

سونی؛ پیشتاز و کهنه کار!

برند سونی نیازی به معرفی ندارد. از دوربین های این برند گرفته تا سیستم های صوتی مانند اسپیکر بلوتوثی، سونی همیشه یکه تاز بوده و هست. شما می توانید تنوع گسترده ای از اسپیکر بلوتوثی قابل حمل، تا اسپیکرهای خانگی و پارتی باکس را در مدل های مختلف آن پیدا کنید.

ویژگی های اسپیکر Sony

ویژگی های اسپیکر Sony

کیفیت صدای بالا در اسپیکرهای سونی نشانگر مهندسی فوق العاده به کار رفته در اسپیکرهای این برند است. کیفیت صدای بالا منجر به صدای رسا و تمیز در فرکانس های مختلف شده است. 

طراحی جمع وجور دیگر ویژگی است که در محصولات این برند به چشم می خورد. به کمک طراحی خوب، بهترین اسپیکر های بلوتوثی و قابل حمل را می توانید در مدل های این برند مشاهده کنید.

عمر باتری طولانی ویژگی ای است که اگر می خواهید از اسپیکر در محیط بیرون مانند پیک نیک و سفر استفاده کنید، باید به آن توجه کنید. شما می توانید این ویژگی را در اسپیکرهای سونی ببینید.

کاربرپذیری بالا دیگر امکانی است که در اسپیکرهای سونی می توانید ببینید. جفت سازی این اسپیکرها ساده است و راحت می توانید پروسه اتصال گوشی یا هر گجت دیگر به اسپیکر را انجام دهید.

برترین مدل های اسپیکر Sony

  • اسپیکر خانگی MHC-V43D
  • اسپیکر قابل حمل SRS-XG300
  • اسپیکرخانگی XP500

موارد قابل توجه موقع انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوثی

علاوه بر شناخت بهترین مارک اسپیکر بلوتوثی باید بدانید که موقع انتخاب به چه مواردی توجه داشته باشید تا از نتیجه انتخاب راضی باشید.

  1. تکنولوژی TWS: این ویژگی، یکی از مواردی است که اگر دنبال بهترین اسپیکر هستید باید به آن توجه داشته باشید. با کمک این ویژگی می توانید دو اسپیکر را به یک دستگاه مانند تبلت یا موبایل متصل کنید.
  2. ظرفیت باتری: برای اسپیکرهای بلوتوث به خصوص مدل های قابل حمل، ظرفیت باتری و میزان شارژدهی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که دور از خانه و در زمان پیک نیک، لازم است طولانی مدت دوام بیاورد.
  3. تعداد درایو: درایوها و قطر آن ها تاثیر بسزایی در حجم صدای تولیدی خواهد داشت.اسپیکرهای بزرگ، به طبع درایوهای بزرگی هم دارند و صدای تولیدی آن ها حجیم تر است. بنابراین اگر برای مهمانی قصد خرید اسپیکر دارید، به قطر درایوها توجه داشته باشید.
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IWa3Jmr0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسگیفت کارت استیم اوکراینتالار ختم
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه