یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

در این محتوا قصد داریم تا در خصوص یکی از برندهای مطرح دیگر در حوزه دیزل ژنراتور یعنی برد بادوین بپردازیم و شما را با تاریخچه برند بادوین، ویژگی های این برند، مدل ها و انواع ژنراتور های دیزلی بادوین بر اساس قدرت و همچنین نحوه استعلام قیمت و خرید این برند آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

دیزل ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور بادوین یا بادوئین که با نام انگلیسی Baudouin شناخته می شود ساخت کشور چین بوده و یکی از معروف ترین برندهای چینی در این حوزه به شمار می آید. این ژنراتور دیزلی چینی چند سال پیش برای اولین بار وارد بازار تجهیزات صنعتی ایران شد و پس از گذشت مدت محدودی به یکی از محبوب ترین برندهای این حوزه در ایران تبدیل شد. دلیل این محبوبیت، قیمت مناسب تر نسبت به برندهای اروپایی و کیفیت نسبتا مناسب محصولات این برند نسبت به سایر برندهای چینی است.

برند بادوین در این عرصه رقبای چینی دیگری نیز داشته که از جمله مهمترین آنها می توان به دیزل ژنراتور تلک و ویچای اشاره نمود، اما ویژگی برند بادوین در این بوده که بر خلاف دو برند چینی گفته شده توانایی تولید توان خروجی به مراتب بالاتری را داشته و میتوان در برخی از پروژه های نسبتا بزرگ از این برند استفاده نمود.

بررسی دیزل ژنراتور بادوین چین

ویژگی های ژنراتور های دیزلی بادوین

پس از معرفی برند بادوین در این بخش به بررسی مهمترین ویژگی ها یا مزایای این برند پرداخته خواهد شد. این ویژگی ها عبارت اند از :

  1. توان خروجی تولید شده توسط برند بادوین بین 25 تا 1300 کاوا بوده که در بین ژنراتور های دیزلی چینی دارای توان خروجی به مراتب بیشتری است.
  2. ژنراتور نصب شده بر روی موتور بادوین معمولا از ژنراتور های معتبر بوده که به خوبی با موتور بادوین کار می کند.
  3. محصولات تولید شده توسط برند بادوین پر قدرت بوده و در دو نوع تک فاز و سه فاز و در تعداد سیلندرهای 4-6-8-12 وارد بازار می شوند.
  4. مقاومت دیزل ژنراتور های بادوین در برابر رطوبت گرد و خاک و شرایط بد آب و هوایی بالا بوده و می توان از این دستگاه در شرایط سخت نیز استفاده نمود.
  5. محصولات برند بادوین مجهز به گاورنر الکترونیکی بوده و در موتور ژنراتور های دیزلی بادوین از سیستم توربو شارژ استفاده شده است.
  6. در محصولات برند بادوین به روز ترین تکنولوژی های روز به کار گرفته شده و به همین دلیل مصرف سوخت محصولات برند بادوین نسبت به سایر رقبای چینی خود پایین و با محیط زیست سازگار تر است.

پرفروش ترین های برند بادوین

در این بخش قصد داریم شما را با پرفروش ترین محصولات برند بادوین آشنا کنیم.

  1. بادوین 110 کاوا مدل 4M10G110 :

این دستگاه دارای 4 سیلندر بوده و حداکثر توان اضطراری این دستگاه 88 کیلووات است. سیستم تنفسی این دستگاه توربو شارژ بوده و از این دستگاه معمولا برای مصرف روزمره در پروژه های کوچک و متوسط استفاده می شود.

  1. بادوین 150 کاوا مدل 6M11G150 :

این دستگاه دارای 6 سیلندر بوده و حداکثر توان اضطراری این دستگاه 119 کیلو وات است. سیستم تنفسی دستگاه توربو شارژ بوده و قابلیت استفاده در پروژه های بزرگ و متوسط را دارد.

  1. بادوین 50 کاوا مدل 4M06G50 :

این دستگاه دارای 4 سیلندر بوده و حداکثر توان اضطراری این دستگاه 39 کیلو وات است. از این دستگاه می توان برای تامین برق ویلا یا کارگاه و پروژه های کوچک استفاده نمود.

خرید دیزل ژنراتور بادوین از شرکت بینش ابتکار خاورمیانه

نحوه استعلام قیمت و خرید دیزل ژنراتور بادوین

پس از مطالعه این مطلب پیشنهاد می شود مطالب تکمیلی موجود در سایت بینش ابتکار خاورمیانه را مطالعه کرده سپس با کارشناسان فنی و فروش شرکت تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی جهت انتخاب دقیق نوع دستگاه را دریافت کنید. پس از انتخاب نوع دستگاه شرکت بینش ابتکار خاورمیانه در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور محصول انتخابی را ارسال و پس از آن ادامه فرآیند خرید انجام خواهد شد.

شرکت بینش ابتکار خاورمیانه با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه واردات تجهیزات صنعتی و انواع دیزل ژنراتور یکی از خوش نامان این عرصه به شمار می آید . برای خرید دیزل ژنراتور و استعلام قیمت از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

آدرس سایت : https://bineshebtekar.com/

شماره تماس : 02188288374 – 02188261760

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jWd5f7o1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه