دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دانشگاه مدیپول استانبول ترکیه شهریه 2024 پزشکی

دانشگاه مدیپول استانبول در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و پذیرش دانشجویان خود را در سال ۲۰۱۰ آغاز نمود. لازم است بدانید که این دانشگاه خصوصی دارای کلاس ها و آزمایشگاه های مدرن و ۳ پردیس است. همچنین این دانشگاه دارای ۱۲ دانشکده و تقریباً ۳۷ هزار دانشجو است. دانشگاه مدیپول که به سرعت توسعه یافته، یکی از برترین دانشگاه ها برای مهاجرت تحصیلی به ترکیه است.

این دانشگاه علاوه بر فرصت های آموزشی، خوابگاه های دانشجویی، زمین های ورزشی و آزمایشگاه های تحقیقاتی با مجتمع بیمارستانی مگا مدیپول که از بزرگ ترین سرمایه گذاری های مراقبت های بهداشتی خصوصی ترکیه است، همکاری دارد و درواقع این بیمارستان به عنوان بیمارستان دانشگاه فعالیت دارد.

شرایط پذیرش در دانشگاه مدیپول استانبول

برای پذیرش در دانشگاه مدیپول دو راه اصلی وجود دارد. آزمون SAT و پذیرش بدون آزمون. هر کدام از این راه ها مزایا و معایب خود را دارد، اما مجموعه اکادمی کرمی هم اکنون از هر دو طریق با تضمین 100 درصد می تواند پذیرش شما را برای همه موارد کسب کند.

پذیرش دانشگاه مدیپول استانبول بدون آزمون

اکثر دانشگاه های خصوصی ترکیه اگر معدل دیپلم و پیش دانشگاهی شما بالای 15 باشد با شرایط خاص و معینی اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. همچنین دانشگاه های خصوصی به دلیل این که از دولت هزینه ای برای تحصیل دانشجویان دریافت نمی کنند، اقدام به پذیرش دانشجویان بدون آزمون و به صورت مستقیم با دریافت مبلغی معین انجام می کنند. پذیرش در دانشگاه مدیپول همراه با بورسیه های مختلف می باشد و می توان از 20 الی 45 درصد در این دانشگاه برای متقاضی بورس گرفت.

قبولی در دانشگاه مدیپول با آزمون SAT

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم به دلیل این که زبان تحصیل در این دانشگاه برای تمامی رشته ها انگلیسی می باشد آزمون sat ترکیه مهمترین آزمون برای ورود به این دانشگاه می باشد. اما قبولی در این دانشگاه با اس ای تی شرایط خاص خودش را دارد.

  • شرط اول : نمره توتال متقاضی در آزمون باید بالای 1400 باشد.
  • شرط دوم : نمره ریاضی آزمون باید بالای 500 باشد.

اگر داوطلب بتواند نمره بالاتری را در آزمون SAT کسب نمایید، امکان این که در دانشگاه بورسیه شوید بسیار بالا می رود.

دانشگاه مدیپول استانبول مورد تایید وزارت بهداشت

دانشگاه مدیپول استانبول مورد تایید وزارت بهداشت

دانشگاه مدیپول استانبول از معدود دانشگاه های ترکیه است که با وجود قدمت کم خود موفق به اخذ تأییدیه وزارت بهداشت ایران شده است. به همین سبب دانشجویان ایرانی با مدرک این دانشگاه به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانند در ایران کسب وکار خود را راه بیندازند.

دانشگاه مدیپول ترکیه در برنامه تبادل دانشجویی اراسموس پلاس عضویت دارد که دانشجویان از طریق این برنامه می توانند در برترین دانشگاه های اروپا بخشی از دوره تحصیلی خود را بگذرانند.

شهریه دانشگاه مدیپول استانبول

هزینه دانشگاه مدیپول استانبول برای رشته های چهار سال مقطع کارشناسی سالانه بین بازه 4 الی 6 هزار دلار، رشته پزشکی 27 الی 38 هزار دلار، دندانپزشکی 24 الی 30 هزار دلار و برای رشته دارو سازی 10 الی 20 هزار دلار است.

تحصیل پزشکی در دانشگاه مدیپول استانبول

تحصیل پزشکی در دانشگاه مدیپول استانبول

داوطلبان خارجی برای تحصیل پزشکی در دانشگاه مدیپول استانبول می توانند بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند. ثبت نام آن هر سال از اواخر بهمن ماه اغاز می شودو تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. مدت تحصیل پزشکی در ترکیه شش سال است و این رشته در دانشگاه مدیپول به هر دو زبان انگلیسی و ترکی تدریس می شود.

شهریه پزشکی دانشگاه مدیپول استانبول 70% ترکی و 30% انگلیسی سالانه 27.000 دلار و انگلیسی 38.700 دلار در سال می باشد. که نصف این شهریه در زمان صدور برگه پذیرش به حساب دانشگاه واریز خواهد شد و مابقی شهریه در زمان شروع کلاس ها و ثبت نام حضوری تسویه خواهد شد.

رشته دندانپزشکی دانشگاه مدیپول استانبول

دانشکده دندانپزشکی مدیپول استانبول که در سال 2011-2010 فعالیت خود را آغاز کرد، از آخرین تحولات در فناوری مدرن بهره می برد. بزرگ ترین آزمایشگاه شبیه سازی در ترکیه، در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیپول استانبول قرار دارد که همین موضوع آن را به یکی از پرمتقاضی ترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته دندانپزشکی در ترکیه تبدیل کرده است.

این دانشکده که یکی از مدرن ترین مؤسسات آموزشی در ترکیه است با همراهی بیمارستان های دندانپزشکی در دانشگاه مدیپول استانبول، دو برنامه مجزا اجرا می کند که زبان آموزشی یکی از آن ها 30% انگلیسی و دیگری 100% انگلیسی است. به طورکلی برنامه های دندانپزشکی این دانشگاه در تمامی مقاطع از کارشناسی تا دکتری بعلاوه دوره تخصص ارائه می شود.

تبادل دانشجو در دانشگاه مدیپول استانبول

دانشگاه مدیپل استانبول در برنامه های تبادل دانشجویی همچون اراسموس پلاس عضویت داشته و از همین رو امکان تحصیل دانشجویان خود را در برترین دانشگاه های اروپایی به مدت یک سال فراهم آورده است. دانشجویان می توانند از این فرصت تحصیل استفاده کرده و چند ترم تحصیلی خود را در دانشگاه های قدرتمند اروپایی بگذارنند. علاوه بر این دانشجویان می توانند از فرصت های دریافت بورسیه تحصیلی از این دانشگاه استفاده کرده و تا 30 درصد تخفیف شهریه سالیانه و همچنین خوابگاه های رایگان استفاده نمایند.

بورسیه دانشگاه مدیپول استانبول

این دانشگاه هر سال تعداد خاصی ظرفیت برای دانشجویان مجموعه آ کادمی کرمی ارائه می دهد تا با بورس های 30 الی 60 درصد در رشته های مختلف وارد دانشگاه شوند.خبر خوب برای شما این است که می توانید بدون شرط خاصی بورسیه 30 الی 60 درصدی دانشگاه های مدیپول استانبول را به دست آوردید. مجموعه آکادمی کرمی به دلیل تجربه چندین ساله و تخصص بالا در حوزه تحصیل در ترکیه توانسته است رابطه خوبی با ریاست دانشگاه های مدیپول داشته و همراه دانشجویانی باشد که قصد تحصیل در مدیپول استانبول را دارند.

زبان تحصیل در دانشگاه مدیپول استانبول

همان طور که گفتیم زبان آموزشی این دانشگاه ترکی و انگلیسی است و از همین رو می بایست دارای مدرک زبان تومر یا آیلتس بوده و به این زبان ها تسلط کافی داشته باشند. دانشجویانی که به زبان ترکی یا انگلیسی مسلط نباشند می بایست در دوره های یک ساله آموزش زبان ( دوره های حاضرلیک ) که از جانب خود دانشگاه برگزار می شود شرکت کرده و پس از پشت سر گذراندن این دوره با امتیاز مورد قبول، سال تحصیلی خود را در دانشگاه آغاز نمایند.

خوابگاه دانشگاه مدیپول استانبول ترکیه

دانشگاه مدیپول در پردیس های خود خدمات خوابگاه را به تمامی دانشجویان بین المللی ارائه می کند. همچنین این دانشگاه خوابگاه های دخترانه و پسرانه را به صورت جداگانه و با امنیت و سیستم مدیریتی بسیار قوی ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که سراسر خوابگاه از داخل توسط دوربین های مداربسته چک می شوند. هر سال شما می توانید خوابگاه و اتاق سال بعد را به راحتی از طریق سایت دانشگاه مدیپول رزرو نمایید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پرداخت اقساط هزینه خوابگاه در دانشگاه مدیپول امکان پذیر است و در صورت پرداخت یکجا این هزینه ۵% تخفیف در نظر گرفته می شود.

معرفی پردیس های دانشگاه مدیپول استانبول

معرفی پردیس های دانشگاه مدیپول استانبول

پردیس هالیچ

( واقع شده در منطقه سوریچی در مرکزی ترین نقطه از شهر، دارای ساختمان مدرن، لابی و باغ های بزرگ و زیبا )

پردیس Bağcılar

(دارای بیمارستان تخصصی Medipol Mega دانشگاه جهت سپری کردن دوره های آموزشی و کارآموزی پزشکی و دندانپزشکی دانشجویان، واقع شده در مرکز شهر استانبول )

پردیس کاواکیک

( واقع شده در در ضلع آناتولی پل فاتیح سلطان مفتح در مجاورت با جنگل های بیکوز)

مدارک لازم پذیرش از دانشگاه مدیپول استانبول

عکس پرسنلی_پاسپورت_ترجمه تک برگ ریزنمرات سه سال دبیرستان_ ترجمه اصل یا گواهی موقت دیپلم. توجه داشته باشد اگر دیپلم نظام قدیم دارید، ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات آن هم الزامی می باشد و اگر دانش آموز سال آخر دبیرستان هستید برای پذیرش به کارنامه سال دهم، یازدهم و ترم اول دوازدهم بهمراه گواهی اشتغال به تحصیل نیاز خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آکادمی آموزشی و مشاوره ای ما سر بزنید

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EyJlkPbU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه