چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مرکز فروش سفره یکبار مصرف در تهران

سفره یکبار مصرف را باید جزو ایده های خلاقانه دانست. استفاده از سفره از دیرباز نزد مردم ایران رواج داشته و بدون سفره گویی یک شی اساسی هنگام خوردن غذا کم است. این سفره ها در انواع مختلفی تولید شده و هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. به طور مثال، سفره های کاغذی که از دو لایه تشکیل شده اند برای مصارف بیرونی نظیر پارک، محل کار و غیره مناسب می باشند. همچنین، مدل های مجلسی که از جنس پلیمر می باشند در مهمانی ها مورد استفاده قرا می گیرند.

فروشگاه آرمانی 724، به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش سفره یکبار مصرف در تهران، به شما انواع و اقسام سفره های یکبار مصرف با کیفیت و تنوع را ارائه می دهد. از سفره های کاغذی برای مصارف روزمره گرفته تا مدل های مجلسی و شیک از جنس پلیمر برای مناسبت ها و مهمانی ها، آرمانی 724 تمامی نیازهای شما را برآورده می کند. از جذابیت فروشگاه آرمانی 724 می توان به تنوع محصولات، کیفیت بالا و قیمت ظرف یکبار مصرف مناسب اشاره کرد. این مرکز فروش، امکان خرید عمده سفره یکبار مصرف را هم برای شما فراهم کرده تا دیگر نگران سفارشات تعداد بالای خود نباشید. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی آرمانی یکبار مصرف قیمت روز را با بهترین کیفیت بخرید.

لزوم استفاده از سفره های یکبار مصرف

استفاده از سفره یکبار مصرف زمانی اهمیت می یابد که وقت تمیز کردن سفره های معمولی را نداشته باشید. در واقع این سفره ها دو منظوره هستند؛ به گونه ای که هم به عنوان رومیزی کاربرد داشته و هم برای جلوگیری از ریختن غذاها بر روی میز و فرش استفاده می شوند. بسیاری از افراد هنگام اتمام غذا تمایلی برای تمیز کردن میز و سفره ها را ندارند؛ از این رو، با خرید سفره های یکبار مصرف کار خود را ساده می کنند. از دیگر اهمیت های استفاده از سفره های یکبار مصرف مسئله بهداشت است. سفره های یکبار مصرف فاقد مواد اولیه خطرناک و سرطان زا بوده و امکان استفاده از آن ها در همجا فراهم است. به یاد داشته باشید که هنگام خرید این سفره ها باید به آرم استاندارد و وزارت بهداشت بر روی جلد آن توجه کنید. این آرم جهت تمایز قائل شدن برای سفره های تقلبی با نمونه های اورجینال درج شده است. بسیاری از کارگاه های غیرقانونی در حال تولید سفره های یکبار مصرف هستند که همین امر لزوم بالا بردن دقت در هنگام خرید را ضروری می کند.

سفره های یکبار مصرف بسته به کاربردشان در سایزهای مختلفی تولید و طراحی می شوند. به طور کلی، این سفره ها در طول 25 الی 50 متر و در عرض 80 الی 100 سانتی متر تولید می شوند. هر چه عرض این سفره ها بیشتر باشد، نشان از مجلسی بودن آن دارد. در واقع سفره یکبار مصرف مجلسی برای این که به راحتی بر روی میز غذاخوری پهن شوند، در عرض های بزرگ تولید می شوند. سفره های یکبار مصرف اغلب برای مصارف 30 روزه تولید می شوند. یعنی برای 30 وعده نهار، نیاز به خرید سفره های 30 متری با عرض 80 سانتی متر است. البته، انتخاب سایز سفره ها بستگی به میزان مصرف شما دارد. هر چه میزان مصرف بالا باشد، به تبع نیاز به خرید سفره هایی با متراژ بالاتر است. اگر به دنبال مرکزی معتبر برای خرید سفره یکبار مصرف به صورت اینترنتی هستید ما فروشگاه آنلاین آرمانی 724 را به شما پیشنهاد می دهیم. آرمانی یکی از بهترین مرکز فروش و پخش سفره یکبار مصرف است.

خرید عمده سفره یکبار مصرف

تولیدی سفره یکبار مصرف در تهران

شهر تهران یکی از شهرهایی است که تولیدی های سفره های یکبار مصرف در اکثر جاهای آن وجود دارند. از این رو، باید به دنبال مراکزی گشت که کیفیت ساخت محصولات آن ها بالا باشد. بر خلاف تولیدی های زیرزمینی که همگی از مواد اولیه نامرغوب و سرطان زا استفاده می کنند، در تولیدی های معتبر فرایند تولید سفره های یکبار مصرف طبق آخرین استانداردهای بین المللی صورت گرفته و هیچ گونه مواد اولیه خطرناکی در آن ها به کار برده نمی شود. توجه داشته باشید که سفره های یکبار مصرف حتما باید در بسته بندی های مطمئن عرضه شوند. در صورت بسته بندی نبودن این سفره ها، حتما از خرید آن خودداری کنید، چرا که احتمالا در یکی از کارگاه های غیرقانونی و زیرزمینی در حال تولید هستند. همانطور که گفتیم این مسئله باید به عنوان خط قرمز شما در خرید سفره های یکبار مصرف لحاظ شود. خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه بسیار به صرفه تر از تهیه آن از بازار است، شما عزیزان می توانید برای خرید سفره یکبار مصرف با قیمت کارخانه با وب سایت فروشگاهی آرمانی 724 همراه شوید.

قیمت سفره یکبار مصرف در مراکز فروش سفره یکبار مصرف در تهران

قیمت سفره یکبار مصرف در مراکز فروش سفره یکبار مصرف در تهران

قیمت سفره های یکبار مصرف بستگی به متراژ و کیفیت ساخت آن ها دارد. هر چه متراژ سفره ها بیشتر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر می شود. همچنین، مسئله مهم بعدی در تعیین قیمت این سفره ها مواد اولیه در ساخت آن ها می باشد. تولیدی های معتبر تمامی محصولات خود را با مواد اولیه مرغوب و غیر سرطان زا تولید می کنند که همین امر قیمت اقلام آن ها را بالا می برد.

از آن جایی که قیمت ها در بازار مدام در حال نوسان هستند از گفتن یک قیمت دقیق صرف نظر کرده ایم. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از آخرین قیمت ها با واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید. سفره های یکبار مصرف یکی از پرمصرف ترین محصولات در فروشگاه ها بوده و همه روزه تعداد انبوهی از آن ها به فروش می رسند. شما می توانید با خرید اینترنتی این محصولات آن را درب منزل خود تحویل گرفته و از صحت کالا اطمینان حاصل کنید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

استفاده از سفره های یکبار مصرف، علاوه بر سهولت و تمیزی در مصرف، به بهداشت و ایمنی شما نیز کمک می کند. از آنجایی که سفره های یکبار مصرف معمولاً از مواد اولیه با کیفیت و بدون مواد خطرناک ساخته می شوند، نگرانی از عوارض بهداشتی کاهش می یابد.

فروشگاه آرمانی 724 با تولید سفره یکبار مصرف در تهران و ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، به شما امکان می دهد تا به راحتی و با اطمینان از سفره های یکبار مصرف با بهترین کیفیت و قیمت روز بازار بهره برید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و محصولات موجود، می توانید محصولات را در سایت ببینید یا با واحد پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7iFo5FH8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه