سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با این محصولات ایمنی و قدرت را به شرکتتان بیاورید

با این محصولات ایمنی و قدرت را به شرکتتان بیاورید

امروز قرار است داخل این مقاله محصولاتی را معرفی کنیم که با داشتن آن ها قدرت را به دست خواهید گرفت. شما برای ایمنی و قدرت هم که شده نیاز دارید تا تجهیزات شرکتتان را ارتقا بدهید.برای این کار باید جدیدترین محصولات را خریداری کنید تا بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

دلایلی باید یک شرکت از محصولات قدرتمند و به روز استفاده کند:

  • افزایش بهره وری: محصولات قوی به روز معمولاً کارآمدتر از محصولات قدیمی هستند. این بدان معناست که آنها می توانند با مصرف کمتر انرژی، کار بیشتری انجام دهند. این امر می تواند به صاحبان کارخانه جات و شرکت ها در کاهش هزینه های عملیاتی خود کمک کند.
  • بهبود کیفیت محصولات و خدمات: محصولات قوی به روز معمولاً از مواد و فناوری های جدیدی ساخته می شوند که می توانند کیفیت محصولات و خدمات را بهبود بخشند. این امر می تواند به صاحبان کارخانه جات و شرکت ها در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی خود کمک کند.
  • کاهش زمان خرابی: محصولات قوی به روز معمولاً از طراحی و ساخت بهتری برخوردار هستند که می تواند باعث کاهش زمان خرابی آنها شود. این امر می تواند به صاحبان کارخانه جات و شرکت ها در کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خود کمک کند.
  • افزایش ایمنی: محصولات قوی به روز معمولاً از ویژگی های ایمنی بیشتری برخوردار هستند که می توانند خطرات ایمنی را کاهش دهند. این امر می تواند به صاحبان کارخانه جات و شرکت ها در کاهش هزینه های بیمه و خسارت خود کمک کند.

رله حفاظت

رله های حفاظتی

رله های حفاظتی همانطور که از اسمشان هم پیداست یک سری دستگاه های الکترونیکی هستند که وظیفه حفاظت تجهیرات الکتریکی را در برابر خطاهای الکتریکی دارند.این خطا ها منجر به بروز مشکلاتی همچون آتش سوزی میشوند.از این محصول برای تشخیص و جلوگیری از عیب های برقی مانند افزایش جریان، کاهش جریان، مشکلات ولتاژ و فشار بالا و دیگر مسائلی که ممکن است منجر به خرابی تجهیزات برقی شوند، به کار می روند استفاده میکنند. این دستگاه ها در سیستم های قطعه ای، تابلوهای روان کاری، تجهیزات توزیع، پست های برق و سیستم های نیروگاهی استفاده می شوند.

انواع رله های حفاظتی

  • رله اضافه جریان برای تشخیص اضافه جریان در مدار استفاده می شود. اضافه جریان می تواند باعث گرم شدن بیش از حد سیم ها و سایر تجهیزات الکتریکی شود و در نهایت منجر به آتش سوزی شود.
  • رله اتصال کوتاه برای تشخیص اتصال کوتاه در مدار استفاده می شود. اتصال کوتاه می تواند باعث افزایش جریان در مدار شود و در نهایت منجر به خرابی تجهیزات الکتریکی شود.
  • رله افت ولتاژ برای تشخیص افت ولتاژ در مدار استفاده می شود. افت ولتاژ می تواند باعث عملکرد نادرست تجهیزات الکتریکی شود.
  • رله اضافه بار حرارتی برای تشخیص اضافه بار حرارتی در مدار استفاده می شود. اضافه بار حرارتی می تواند باعث گرم شدن بیش از حد تجهیزات الکتریکی شود و در نهایت منجر به خرابی آنها شود.

اجزای تشکیل دهنده رله حفاظت

  1. مدار اندازه گیری
  2. مدار مقایسه
  3. مدار عمل

وظایف مدار ها به شرح زیر است:

  • مدار اندازه گیری (Measurement circuit): این مدار وظیفه اندازه گیری کمیت های الکتریکی مانند جریان، ولتاژ یا فرکانس را بر عهده دارد.
  • مدار مقایسه (Comparison circuit): این مدار وظیفه مقایسه کمیت های الکتریکی اندازه گیری شده با مقادیر از پیش تعیین شده را بر عهده دارد.
  • مدار عمل (Operating circuit): این مدار وظیفه قطع یا وصل جریان برق را بر عهده دارد

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور یا به عبارت بهتر، ژنراتور دیزلی ، انرژی مکانیکی (حرکتی) را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. در واقع، یک ژنراتور دیزلی ترکیبی از یک موتور دیزلی (برای چرخاندن ژنراتور) و یک آلترناتور یا ژنراتور الکتریکی است که از آن برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می شود.در بدترین شرایط ممکن هم با دیزل ژنراتور میتوانید مدت طولانی برق داشته باشید.در مواقعی که در شرکت های صنعتی ، بیمارستان و یا ساختمان های اداری برق قطع میشود دیزل ژنراتور میتواند پشتیبان خوبی برای آن ها باشد.در ادامه بیشتر با دیزل ژنراتور آشنا خواهیم شد.

برند های دیزل ژنراتور

  • دیزل ژنراتور کامینز یکی از محبوب ترین برندهای دیزل ژنراتور در جهان است. دیزل ژنراتورهای کامینز در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف موجود هستند.
  • دیزل ژنراتور پرکینز یکی دیگر از برندهای محبوب دیزل ژنراتور در جهان است. دیزل ژنراتورهای پرکینز در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف موجود هستند.
  • دیزل ژنراتور ولوو یک برند دیزل ژنراتور سوئدی است که برای کیفیت و دوام خود شناخته شده است. دیزل ژنراتورهای ولوو در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف موجود هستند.

اجزای تشکیل دهنده دیزل ژنراتور

موتور دیزل

موتور دیزل یک موتور احتراق داخلی است که در آن سوخت دیزل با هوا در داخل سیلندر فشرده می شود و سپس مشتعل می شود. این انفجار باعث چرخش پیستون می شود که به نوبه خود میل لنگ را می چرخاند. میل لنگ سپس انرژی مکانیکی را به سایر دستگاه ها، مانند ژنراتورها، پمپ ها یا وسایل نقلیه، منتقل می کند.

موتور دیزل دو نوع دو زمانه و چهار زمانه دارد.

دو زمانه:مکش و تراکم سپس احتراق و در نهایت تخلیه

چهار زمانه:مکس ، تراکم ، احتراق و در نهایت تخلیه

موتور دیزل انرژی مکانیکی لازم برای تولید برق را در دیزل ژنراتور ها فراهم می کند.

ژنراتور

تبدیل انرژی مکانکی به الکتریکی وظیفه ژنراتور است.این عمل با استفاده از یک میدان مغناطیسی برای چرخش یک سیم پیچ انجام می دهد. هنگامی که سیم پیچ در یک میدان مغناطیسی می چرخد، الکترون ها در سیم پیچ جریان می یابند و برق تولید می کنند

ژنراتورهای الکتریکی از دو جزء اصلی تشکیل شده اند:

  • روتور: روتور یک بخش چرخشی است که انرژی مکانیکی را به میدان مغناطیسی تبدیل می کند.
  • استاتور: استاتور یک بخش ثابت است که جریان الکتریکی تولید می کند.

الکترو موتور

الکتروموتور، یا موتور الکتریکی، ماشینی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. این انرژی مکانیکی می تواند برای ایجاد حرکت، چرخش، یا تولید گرما استفاده شود.

انواع الکتروموتور موتوژن

موتوژن ها، الکتروموتورهایی هستند که در انواع مختلف تولید می شوند. برای مثال، الکتروموتور های سه فاز و آلمینیومی دارای مدل های یک دور و دور طراحی می شوند.

مدل های تک دور، دارای فن خنک کننده هستند، به همین دلیل می توان آنها را به صورت دائم به کار گرفت و استفاده کرد. توجه داشته باشید که درجه حفاظت و کلاس حرارتی این نوع الکتروموتورها کاملا استاندارد هستند.

مدل های دو دور هم دقیقا همین گونه عمل می کنند و تنها تفاوت میان آنها در تعداد دورهایشان است.

اجزای الکترو موتور موتوژن

الکتروموتورها معمولا از استاتور، روتور و براکت تشکیل شده اند. استاتور، بخش ثابت الکتروموتورهای موتوژن است که معمولا از آلومینیوم یا آهن تولید میشود. روتور بخش متحرک الکتروموتور است که معمولا از جنس مس و آلومینیوم تشکیل می شود.

روتورهای الکتروموتور موتوژن، معمولا از مدل قفس سنجاب تولید می شوند. به آنگونه که یک سیلندر روی یک محور نصب میشود. میله های درون سیلندر به صورت میله های رسانای طولی هستند و جنس آنها معمولا از آلومینوم و یا مس است. این میله ها درون شیارهایی قرار دارند. این میله ها از هر دو سمت خود به حلقه هایی که کوتاه کننده هستند وصل می شوند و یک حالت قفسی بوجود می آید.

نمایندگی الکتروموتور در قزوین

قزوین به عنوان یک شهر صنعتی بزرگ، دارای شرکت و کارخانه های بسیار متعددی است. به همین دلیل تولید کننده های الکتروموتور در این استان بسیار بالا است. به همین دلیل باید از نمایندگی های معتبر خرید کنید تا بتوانید از کیفیت محصول مطمئن شوید. ما همانطور که گفتیم، شرکت ” آرسس صنعت مانا ” یکی از شرکت های نمایندگی الکترو موتور موتوژن است.

معرفی شرکت آرسس صنعت 

شرکت آرسس صنعت مانا با داشتن ۱۰ سال تجربه در زمینه فروش و راه اندازی انواع وسایل برقی-صنعتی برای تامین برق در زمان قطعی آن توانسته اعتماد خیلی هارا جلب کند .

دیزل ژنراتور ، ژنراتور گازسوز ، موتور برق ، الکتروموتور و رله حفاظت محصولاتی هستند که شما میتوانید از آنها با مناسب ترین قیمت ممکن از بخش فروشگاه خریداری کنید . شما همچنین میتوانید برای استعلام قیمت ، دریافت اطلاعات و … با مشاورین آنها تماس بگیرید و بعد از آن در صورت نیاز از محصولات آنها خریداری کنید .

آرسس صنعت در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته آماده خدمت رسانی به تمام شما در نقاط مختلف در ایران است.

قزوین ، بلوار آیت الله خامنه ای ، مجتمع تجاری و اداری نیایش ، طبقه چهارم ، واحد ۴۳۶

شماره تماس : ۳۳۹۹۱۴۹۱_۰۲۸ و ۰۹۱۲۸۸۷۱۳۱۸

آدرس وب سایت : arses-sanat.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SgpFgbvq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه