با رشد روزافزون شبکه های اجتماعی، ابزارها و قابلیت های جدیدی در اینستاگرام نیز معرفی شده است. در سال ۲۰۲۳، اینستاگرام توانسته است تعداد زیادی از کاربران خود را به خود جذب کند و قابلیت های جدیدی را خدمت کاربران ارائه دهد. در ادامه به معرفی این قابلیت ها می پردازیم.
یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام در سال ۲۰۲۳، قابلیت خرید لایک می باشد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند لایک های مورد نیاز خود را برای پست های خود در اینستاگرام خریداری نمایند. خرید لایک اینستاگرام به کاربران کمک می کند تا شماره قابل توجهی لایک در پست های خود داشته باشند و در نتیجه بیشتر دیده شوند.
همچنین، خرید فالوور نیز یکی دیگر از ویژگی های جدید اینستاگرام است. کاربران اکنون می توانند فالوورهای واقعی و فعال را برای صفحه خود در اینستاگرام خریداری کنند. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا صفحه خود را با افزایش تعداد فالوورها برجسته کنند و بیشترین تعداد بازدید و تعامل را با حضور فالوورهای خریداری شده داشته باشند.
اینستاگرام همچنین توانسته است قابلیت تبلیغات در تلگرام را برای کاربران خود فراهم کند. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند تبلیغات خود را مستقیماً در تلگرام انجام دهند و به صورت مستقیم با هدف گیری دقیق به مخاطبان خود رسانه های اجتماعی تبلیغات نمایند.
غیر از تلگرام، اینستاگرام قابلیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، توییتر و یوتیوب را نیز ارائه می دهد. این قابلیت به کاربران اینستاگرام این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را در این شبکه ها منتشر کرده و در معرض دید افرادی که در این شبکه ها حضور دارند قرار دهند.
با توجه به تقاضای بالای مردم برای افزایش فعالیت در شبکه های اجتماعی، مای ممبر ارائه دهنده خدماتی برای خرید فالوور و لایک ممبر در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و دیگر شبکه ها می باشد. این سایت با توجه به تخصص و تجربه خود در این حوزه، به کاربران خود خدمات بی نظیری ارائه می دهد.
مای ممبر ارائه دهنده خدماتی متنوع در حوزه تبلیغات شبکه های اجتماعی می باشد. این سایت قابلیت خرید لایک اینستاگرام، خرید ممبر تلگرام، تبلیغات در تلگرام، خرید فالوور اینستاگرام، خرید ویو و تبلیغات در شبکه های اجتماعی دیگر مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب را برای کاربران خود فراهم کرده است.
برای فعال کردن قابلیت های جدید اینستاگرام، شما باید به آخرین نسخه برنامه اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. مراحل زیر را برای فعال کردن قابلیت های جدید انجام دهید:
الگوریتم اینستاگرام برای پست های فید خود از یک سری عوامل و عواملی استفاده می کند که ترتیب و نمایش پست ها را تعیین می کند. در سال ۲۰۲۳، اینستاگرام قابلیت های خود را برای بهبود کارکرد الگوریتم ارتقاء می دهد. الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ عملکرد زیر را دارد:
الگوریتم های اینستاگرام تلاش می کنند الگوهای رفتاری را که کاربران در پلتفرم ایجاد می کنند شناسایی کنند. این الگوریتم ها تحلیل می کنند که کاربران در چه نوع پست ها و محتواهایی علاقه دارند و پیشنهادهای مناسب را بر اساس این پروفایل تهیه می کنند.
الگوریتم اینستاگرام واکنش های کاربران را بازخوردی مهم برای تعیین اهمیت یک پست می داند. تعداد لایک ها، کامنت ها، اشتراک گذاری ها و ذخیره کردن ها به همراه زمانی که چنین اقداماتی صورت می پذیرد اینستاگرام را کمک می کند تا بفهمد چه پست هایی برای کاربران مهم و جذاب هستند. به طور معمول، پست هایی که واکنش زیادی دریافت می کنند، بالاتر قرار می گیرند.
الگوریتم اینستاگرام می تواند بر اساس محتوای پست رتبه بندی شده و تصمیم بگیرد کدام پست را در فید کاربران نمایش دهد. عواملی مانند توصیفات عکس، هشتگ ها، موقعیت جغرافیایی و ارتباط با مدل های مشابه ممکن است در تقویت یا ضعیف کردن رتبه بندی پست ها تأثیرگذار باشند.
الگوریتم اینستاگرام پست های موجود را بر اساس عنوان و توصیف آن ها قابل دسترسی می کند. اگر کاربر به دنبال محتوای خاصی باشد، الگوریتم به او پست هایی را پیشنهاد می دهد که با عنوانی مربوط به موضوع مورد نظر مطابقت دارد.
الگوریتم اینستاگرام تلاش می کند تا پست هایی که حاوی کلاهبرداری احتمالی هستند، تشخیص داده و جلوی نمایش آن ها را بگیرد. این اقدام در جهت حفظ امنیت و ایجاد تجربه کاربری امن برای کاربران است.
الگوریتم اینستاگرام تلاش می کند تا با توجه به ترکیبی از عوامل فوق، محتوای پست ها را برای هر کاربر بهینه و شخصی سازی کند. هدف اصلی این الگوریتم تقدیم پست هایی است که بیشترین ارزش را برای هر کاربر دارد و با نظرات و عملکرد آنها هماهنگی دارد.
الگوریتم ریلز اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ ممکن است تغییر کرده باشد، اما می توان توصیفی از نحوه کار آن در این زمان پیش بینی کرد. الگوریتم ریلز اینستاگرام به منظور ارائه محتوای مورد علاقه کاربران و افزایش تعامل آن ها با برند ها و کسب وکارها بکار می رود. این الگوریتم با توجه به نحوه رفتار کاربران و نظراتشان در مورد محتواها، تصمیم گیری می کند که کدام محتواها به افراد مختلف نشان داده شوند.
در اینجا چندین عامل کلیدی به منظور تصمیم گیری درباره نحوه نشان دادن محتوا وجود دارند:
الگوریتم ریلز از رفتار قبلی کاربران و نشان داده شدن محتواها برای آن ها برای درک سلیقه و علاقه آن ها استفاده می کند. مثلاً اگر یک کاربر قبلاً علاقه مند به عکس های پیاده روی در طبیعت بوده باشد، احتمال دیدن عکس های مشابه به او نشان داده می شود.
الگوریتم ریلز همچنین با توجه به نحوه تعامل کاربر با محتواها (مثلاً لایک کردن یا نظر دادن) تصمیم گیری می کند. این الگوریتم محتواهایی که بیشترین تعامل را دارند را به افراد بیشتر نشان می دهد. بنابراین، انگیزه کاربر برای تعامل با محتوا واکنشی مستقیم بر نشان داده شدن آن می باشد.
ارتباط بین کاربران نیز در تصمیم گیری الگوریتم ریلز نقش دارد. اگر دو کاربر با یکدیگر ارتباط نزدیک داشته باشند، محتواهای یک کاربر به کاربر دیگر نشان داده می شود و بالعکس.
الگوریتم ریلز همچنین اهمیت بالقوه راهنمایی کاربران جدید را در تعامل با محتواها در نظر می گیرد. بنابراین، ممکن است محتواهایی که هماهنگی بیشتری با علاقه کاربر جدید دارد، به او نشان داده شود تا به وب سایت هم جذب شود.
به طور خلاصه، الگوریتم ریلز از اطلاعات موجود درباره علاقه ها، عملکرد و ارتباط کاربران استفاده می کند تا تعیین کند کدام محتواها به چه کاربرانی نشان داده شوند. البته ممکن است در زمان های مختلف الگوریتم ریلز تغییر کند و الگوریتم های دیگری مثل شبکه های عصبی مورد استفاده قرار گیرند تا این الگوریتم بهتر و دقیق تر عمل کند.
در این سایت می توانید به راحتی اهداف تبلیغاتی خود را به دست بیاورید و با خرید فالوور و لایک و ممبر در شبکه های اجتماعی، سطح فروش و شناخته شدگی کسب و کار خود را افزایش دهید. سایت مای ممبر با تیمی متخصص و حرفه ای در این حوزه همراه است و با محصولات و خدمات متنوعی که ارائه می دهد، شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کند. با خرید و فعالیت در سایت مای ممبر می توانید تأثیر بسزایی در موفقیت و نتایج کسب و کارتان داشته باشید. اگر به دنبال راهکاری سریع و کارآمد برای تبلیغاتتان هستید، سایت مای ممبر گزینه ی مناسبی برای شماست. با دسترسی به تعداد بزرگی از فالوور، لایک و ممبر، نشان دهید که محتوای خود را به چه کسانی می خواهید نشان دهید که محتوای خود را به چه کسانی می خواهید نشان دهید که محتوای خود را به چه کسانی می خواهید نشان دهید که محتوای خود را به چه کسانی می خواهید نشان دهید.