شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تورهای خارجی یوتوپین

10 ماه پیش ( 1402/6/7 )
 

تورهای خارجی یوتوپین

قدم زدن در سرزمینی ناشناخته جذابیتی انکار ناپذیر دارد که ما را برای کشف دنیای بیرون مرز جسور می کند. سفر خارجی دریچه ای برای درک روش های بی شماری است که مردم در سراسر جهان برای زندگی کردن، عشق ورزیدن، جشن گرفتن و حتی عزاداری کردن انتخاب کرده اند. سفر با تور خارجی به ما کمک می کند با دیدگاه های جدید آشنا شویم و تصورات قبلی مان را کنار بگذاریم. در واقع تمام فرصت های سفر با تور خارجی، مانند بازدید از بناهای تاریخی، چشیدن طعم غذاهای جدید و گردش در بازارهای محلی این امکان را به ما می دهد تا زندگی را از زاویه ای جدید تماشا کنیم.

اما تور خارجی خود را به چه مقصدی تهیه کنیم؟ آیا از پس هزینه هایش برمی آییم؟ اصلا چرا با تور خارجی سفر کنیم؟ این ها ابهاماتی است که احتمالا در ذهن همه مشتاقان تور خارجی وجود دارد. این مقاله برای پاسخ دادن به همین سوالات است، پس همراه یوتوپین باشید.

 

چرا با تور به خارج از کشور سفر کنیم؟

ضرورتی ندارد که حتما برای سفر به خارج کشور از تور استفاده کنید. اما چند مورد وجود دارد که قبل از تصمیم گیری برای خرید تور یا برنامه ریزی سفر به شکل شخصی باید به آن توجه کنید.

قبل از سفر: وقتی که مقصد خارجی تان را انتخاب کردید و قبل از اینکه راهی سفر شوید، مجموعه ای از اقدامات شامل گرفتن ویزا، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و کارهایی از این دست لازم است. این اقدامات هم از پیچیدگی های خاصی برخوردار است، مخصوصا در طی مراحل اخذ ویزای شینگن این پیچیدگی ها بیشتر هم می شود، و هم نیاز به تمرکز و صرف زمان دارد. اگر می توانید این اقدامات را خودتان انجام دهید حتما با رعایت ضوابط و دقت کافی کارها را به ترتیب پیگیری کنید تا اقدامات پیش از سفرتان به خوبی انجام شود.

اما اگر تخصص لازم را ندارید، کارشناسان یوتوپین در خدمت شما هستند تا خیال شما را از بابت تمام این کارها راحت کنند و شما صرفا به فکر جمع کردن چمدان و انتخاب لباس هایتان باشید!

حین سفر: بعد از سوار شدن به وسیله نقلیه جهت حرکت به سمت کشور مقصد، جنبه‌ی جدیدی از نیازها به سراغتان خواهد آمد. آیا به زبان انگلیسی یا زبان بومی کشور مقصد مسلط هستید؟ آیا می توانید تمام جاهای دیدنی مقصد را پیدا کنید و ترتیب بازدید از آن ها را جهت صرفه جویی در زمان متوجه شوید؟ آیا برای خرید بلیط جاهای دیدنی و استفاده از وسایل نقلیه عمومی مشکلی ندارید؟

در سفر با تور یوتوپین علاوه بر اینکه تمام این اقدامات توسط تیم لیدری انجام می شود، می توانید از حضور در میان کسانی که با سلیقه ای مشترک با شما راهی این سفر شده اند هم مسیر شوید و تجربه تان از این سفر خاص تر شود.

 

خدماتی که توسط یوتوپین در تورهای خارجی ارائه می شود شامل موارد زیر است:

تمام خدمات اخذ ویزا

حداقل یک وعده «صبحانه» رایگان برای مسافران

حداقل یک گشت شهری رایگان

خدمات فول گشت در بعضی از تورها (تمام گشت ها رایگان است)

بیمه مسافرتی

لیدرهای مجرب و حرفه ای

رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

تاپ ترین هتل ها در هر کشور

ترنسفر فرودگاهی

 

تور خارجی را به چه مقصدی تهیه کنیم؟

پاسخ به این سوال دو قسمت دارد. قسمتی از آن مربوط به آژانس مسافرتی است که تور خارجی خود را از آن می خرید. باید دید آژانس توانایی اجرای چه تورهای خارجی دارد و در نتیجه آن ها را برای فروش به شما پیشنهاد می دهد. اما اگر تور خارجی یوتوپین را خریداری کنید، از قسمت مربوط به آژانس خیال تان راحت خواهد شد. چون یوتوپین در تمام قاره ها و تمام ایام سال تور خارجی برگزار می کند.

قسمت دوم اما مربوط به خودتان است. کارشناس یوتوپین اولین سوالی که از مشتاقان سفر خارجی خواهند پرسید این است که با توجه به سلایق و علایق و ترجیحات شخصی تان، دوست دارید به کجا سفر کنید؟ اینجاست که شما در یک چند راهی قرار خواهید گرفت که تمام گزینه هایش جذاب است‍ت!

آسیا: درست است که کشور ما در قاره آسیا واقع شده، اما تنوع فرهنگی و جغرافیایی و تاریخی قاره کهن به قدری زیاد است که قطعا سفر در آسیا برایتان تجربه ای جدید و حیرت انگیز خواهد بود. یوتوپین تورهای آسیایی جذابی دارد که هر کدام به نحوی شما را مجذوب خود خواهد کرد.

ترکیه ، امارات ، سنگاپور ، ژاپن ، ویتنام ، هند ، ارمنستان ، تایلند، نپال ، گرجستان ، قطر ، ویتنام ، مالزی

تور خارجی یوتوپین

تورهای آسیایی یوتوپین رنج قیمتی وسیعی دارند. طبیعتا سفر به کشورهای نزدیک تر به ایران هزینه کمتری خواهد داشت. به همین دلیل است که اگر با محدودیت بودجه مواجه هستید می توانید تور ترکیه یوتوپین را خریداری کنید که طرفداران بسیاری هم دارد. ارمنستان و گرجستان هم از سایر گزینه های آسیایی مقرون به صرفه هستند. اما اگر محدودیت بودجه ندارید و به فرهنگ و سنت و آداب و رسوم مردم شرق آسیا هم علاقه مند هستید، تورهای شرق و مرکز آسیای یوتوپین شگفت انگیز هستند. تور ژاپن یوتوپین یکی از محبوب ترین تورهای شرق آسیا است که مخصوصا در بازه های زمانی خاص مانند جشنواره های فصلی و فصل شکوفه های گیلاس به شدت خواهان دارد.

اما خب عده ای هم هستند که رویای سفر به اروپا را در سر دارند و طرفدار سفر به کشورهای آسیایی نیستند. پس این شما و این تورهای اروپایی یوتوپین!

اروپا: کمتر کسی است که دوست نداشته باشد اروپا را ببیند. قاره سبز با انبوه جاهای دیدنی طبیعی، تاریخی، هنری و مراکز خرید، مقصدی رویایی برای دوست داران سفر است. اگر شما هم تمایل دارید از طریق یوتوپین به کشورهای اروپایی سفر کنید بد نیست لیستی از مقاصد اروپایی تورهای یوتوپین را با هم مرور کنیم:

فرانسه ، اسپانیا ، سوییس ، ایتالیا ، بلغارستان ، چک ، هلند ، یونان ، بلژیک ، پرتغال ، آلمان

تور ترکیبی یوتوپین

یوتوپین علاوه بر برگزاری تورهای فردی و گروهی به اروپا، تورهای ترکیبی هم برگزار می کند. در این تورها چند کشور که در همسایگی هم هستند مورد بازدید قرار می گیرند. یوتوپین در تورهای اروپایی اش تلاش کرده تا افرادی که به دنبال یک تور ارزان قیمت هستند را پوشش دهد و با روش هایی هزینه سفر را کاهش دهد تا همه بتوانند از تورهای اروپایی استفاده کنند. اما این به آن معنا نیست که خبری از تور لاکچری نباشد! یوتوپین برای کسانی که با محدودیت کمتری در بودجه مواجه هستند هم گزینه هایی در نظر گرفته تا از سفری رویایی لذت ببرند.

در هر صورت اگر مشتاق سفر به اروپا هستید که احتمالا هم هستید، با هر بودجه و سلیقه ای سری به یوتوپین بزنید. کارشناسان یوتوپین پیشنهاداتی برای تان خواهند داشت که قطعا با شنیدن شان ناامید نخواهید شد!

آفریقا: قاره آفریقا به دلیل طبیعت بکر و گونه های جانوری منحصر به فردش، هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر مشتاق است که هیچ کجا جز آفریقا برایشان جذاب نیست. یوتوپین برای عاشقان آفریقا هم تورهای بی نظیری دارد.

کنیا ، تانزانیا ، اوگاندا ، آفریقای جنوبی ، جزیره موریس

تور آفریقای یوتوپین

این کشورها مقاصدی هستند که معمولا نمی توانید به راحتی برایشان تور پیدا کنید. اما نگران نباشید. یوتوپین بهترین تورها را برای سفر به آفریقا فراهم می کند. تورهایی که با مجرب ترین تور لیدرها برگزار می شود تا تجربه حضور در قاره آفریقا به بهترین شکل ممکن در ذهن شما بماند.

 

آیا از پس هزینه های تور خارجی برمی آییم؟

اگر قرار باشد در یک جمله کوتاه به این سوال پاسخ دهیم باید گفت: «بله از پس هزینه سفر برمی آیید به شرطی که یا خودتان بدانید چطور هزینه سفر را مدیریت کنید و یا با از آژانسی تور خارجی تهیه کنید که بتواند شما را درک کند!»

یوتوپین تمام تورهای خارجی خود را در چند قیمت متفاوت آماده می کند. مهم نیست که مقصد کجاست! پاریس یا توکیو یا کیپ تاون! یوتوپین برای هر مقصد چندین تور ایجاد می کند تا شما بتوانید با توجه به بودجه خود سفر به مقصد دلخواه تان را تجربه کنید.

علاوه بر این گاهی فرصت تور لحظه آخری هم در یوتوپین برای تورهای خارجی فراهم می شود. هرچند که این اتفاق به ندرت رخ می دهد، اما اگر خوش شانس باشید و گوش به زنگ، خرید تورهای لحظه آخری یوتوپین می تواند بسیار به صرفه تر هم باشد.

 

حالا چطور از یوتوپین تور خارجی بخریم؟

حالا که بیشتر درباره‌ی تور یوتوپین صحبت کردیم، بد نیست سری به وب سایت یوتوپین و یا شبکه های اجتماعی اش بزنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر نیاز بود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا مشاوره ای حرفه٬ای با شما داشته باشند و به شکلی کامل راهنمایی تان کنند و به تمام سوالات تان پاسخ دهند.

در نهایت بعد از انتخاب تور خارجی، کافی است با مدارک خود به یوتوپین مراجعه کنید و باقی مسیر را به آن ها بسپارید. مدارک برای سختگیرانه ترین کشورها شامل این موارد است:

گردش حساب ۳ ماهه

تمکن مالی

گواهی اشتغال به کار یا تحصیل

ضمانت بازگشت برای آژانس (فقط برای تورهای اروپایی لازم است)

پاسپورت

اصل شناسنامه

۳ قطعه عکس سه و نیم در چهار و نیم

جمع بندی:

آرزوی سفر به کدام کشور، کدام شهر، کدام طبیعت، کدام برج، کدام موزه و کدام خیابان را در سر دارید؟ اجازه ندهید این آرزو تبدیل به رویایی دست نیافتنی شود! همین امروز با کارشناسان یوتوپین تماس بگیرید تا نزدیک ترین و به صرفه ترین مسیر برای رسیدن به مقصدتان را معرفی کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nf2cRsV3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه