شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید تور ژاپن و سفر به این کشور جزو رویای بسیاری از افراد است. ژاپن به دلیل ویزای قدرتمندی که دارد .افراد زیادی خواهان دریافت ویزای آن هستند. در کنار مزایای دریافت ویزای ژاپن افراد می توانند با ورود به این کشور اسطوره ای از جاذبه های متنوع و بی نظیر آن لذت ببرند. قبل از خرید تور ژاپن بهتر است یک سری نکات مهم را رعایت کنید تا بتوانید یک سفر خاطره انگیز و رویایی را تجربه کنید.

تور ژاپن

بهترین زمان سفر به ژاپن

انتخاب بهترین زمان برای خرید تور ژاپن و سفر به این کشور بستگی به خود شما دارد. ژاپن دارای آب و هوای بسیار متنوعی است و شما می توانید در هر فصل از جاذبه های دیدنی آن استفاده کنید. در فصل بهار شما می توانید شکوفه های گیلاس را در این کشور مشاهده کنید. گل های ساکورا که همان گیلاس ژاپنی محسوب می شوند بسیار زیبا و جذاب هستند. شما می توانید شکوفه های صورتی و سفید بسیار زیبا و جذابی را در این منطقه مشاهده کرده و عکس های بی نظیری را ثبت کنید. دیدن کشور ژاپن در فصل تابستان نیز خالی از لطف نیست. شما می توانید از هوای داغ و تابش آفتاب سوزان در این کشور بهره ببرید. همچنین می توانید در این فصل به مناطق کوهستانی که خنک تر هستند بروید .

شما می توانید به مناطق کوهستانی مانند کیوشو و هوکایدو رفته و از آب و هوای خنک آنجا لذت ببرید. فصل پاییز زمان ریزش برگ های زرد و نارنجی درختان ژاپن است. این فصل جزو یکی از فصل های بسیار پرطرفدار در بین گردشگران و توریست های سراسر دنیا محسوب می شود. پس اگر می خواهید از آب و هوای بی نظیر و بارش باران های پاییزی لذت ببرید فصل پاییز یک انتخاب بسیار عالی برای شما محسوب می شود. فصل زمستان بیشتر برای افرادی که علاقه به آب و هوایی سرد و بارش برف و باران دارند جذاب است. می توانید کوه های برفی را از نزدیک مشاهده کرده و مهاجرت پرندگان را از مناطق سردسیری به مناطق گرمسیری شاهد باشید.

نکات مهم در هنگام خرید تور ژاپن

یک سری نکات مهم در هنگام خرید تور ژاپن وجود دارند که شما باید به آنها دقت کنید. به عنوان مثال بهتر است پول نقد را با خود درون شهر حمل نکنید. درون هتل ها صندوق های قفل داری وجود دارند که می توانید اسناد و پول نقد خود را در آنجا گذاشته و خیالتان در رابطه با امنیت آنها نیز راحت باشد. همواره از پاسپورت خود نگهداری کرده و آن را همراه خود در همه جا داشته باشید. اگر وارد کشور ژاپن شدید و به هر دلیل افراد ناشناس حتی در لباس پلیس خواستند وسایل شخصی و کیف شما را بازرسی کنند اجازه ندهید. ممکن است این افراد جزو پلیس های تقلبی باشند و مدارک شما را سرقت کنند.

بهتر است از آنها کارت هویتی دریافت نمایید تا از پلیس بودنشان مطمئن شوید. اگر در لابی هتل و یا رستوران ها مشغول صرف صبحانه یا غذا هستید هیچ وقت کیف پول و موبایلتان را بر روی میز نگذاشته و از آنجا دور نشوید. زیرا ممکن است وسایل ارزشمند شما به سرقت روند. بهتر است اگر فرزند کوچک دارید یک کارت هتل در جیب او قرار دهید تا در صورت گم کردن همدیگر فرزند شما بتواند هتل مورد نظر را پیدا کرده و خود را به آنجا برساند.

ژاپنی ها مردمی هستند که به رعایت نظم و آداب و رسوم معروف می باشند. پس بهتر است شما نیز آداب و رسوم و نظم را رعایت کرده تا بتوانید در طی سفر با هیچ گونه مشکلی برخورد نکنید. در مکان هایی که علامت سیگار کشیدن ممنوع است، به هیچ عنوان سیگار نکشید و به حق و حقوق دیگران احترام بگذارید. شما می توانید در مکان هایی که مجاز به کشیدن سیگار هستید این کار را انجام دهید. بهتر است قبل از خرید تور ژاپن و سفر به این کشور با یک سری کلمه ها و عبارات آشنا شوید. به این صورت می توانید علاوه بر نشان دادن احترام خود به فرد مقابل، ارتباط خوبی نیز با دیگران برقرار کنید.

خرید تور ژاپن

تور ترکیبی ژاپن

اگر شما قصد خرید تور ژاپن را دارید می توانید از ویژگی های مختلف آژانس نوید گشت استفاده کرده و تور ترکیبی اوساکا و توکیو رو خریداری کنید. به این صورت با یک تیر دو نشان زده و می توانید با یک سفر چند شهر مختلف از کشور ژاپن را مشاهده کرده و با فرهنگ و رسوم مردم شهرهای مختلف آشنایی پیدا کنید. آژانس نوید گشت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با یک قیمت بسیار مناسب تور ترکیبی ژاپن را خریداری کرده و وارد این کشور رویایی و اسطوره ای شوید. به این صورت می توانید از جاذبه های مختلف شهر اوساکا و توکیو دیدن کنید.

تور ژاپن با آژانس هواپیمایی نوید گشت

جمع بندی

آژانس هواپیمایی نوید گشت همراه شما تا پایان سفر است تا بتوانید یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید. شما می توانید علاوه بر خرید تور ژاپن از خدمات ویزای کانادا و خدمات دیگر این آژانس حداکثر استفاده را ببرید. شما به راحتی می توانید یک تور بسیار معتبر را از این آژانس خریداری کرده و از مزایای زیاد آن بهره ببرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/p9p7rFm4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه