پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر به دنبال یک برنامه یا نرم افزار ویرایش تصویر برای ساخت انیمیشن، کارت ویزیت و ... هستید و بین Canva و PicsArt سردرگم شده اید، این مقاله در رابطه با مقایسه Canva و PicsArt می تواند به شما کمک کند تا تصمیم درستی بگیرید. قبل از مقایسه PicsArt با canva باید گفت که این دو ابزار گرافیکی از کاربردی ترین ابزارهای موجود در اختیار عکاسان هستند. این نوع برنامه ها ویرایش را برای مبتدیان و حرفه ای ها ساده و راحت می کند.

پیکس آرت یک ابزار ویرایش عکس است که با هوش مصنوعی به روز شده و عکس ها را مانند آثار هنری واقعی نمایش می دهد. از سوی دیگر، Canva Subscription یک ابزار طراحی گرافیکی است که می تواند برای مواردی مانند طراحی کارت، طرح های گرافیکی و پست های اینستاگرام استفاده شود. Canva دارای ویژگی های مختلفی از جمله ویرایش چند بعدی است.

در زیر می توانید مشخصات و جزئیات مقایسه بین Canva و picsart را بخوانید تا بتوانید بهترین نرم افزار را برای حرفه خود انتخاب کنید.

مقایسه بین Canva و picsart

قابلیت ها و ویژگی های ویرایشگر عکس Picsart

در اینجا برخی از مهم ترین ویژگی های برنامه PicsArt که در بین کاربران محبوبیت دارد، آورده شده است.

  1. امکان ویرایش عکس یا هر تصویر
  2. قابلیت ویرایش ویدئو
  3. دارای عملکرد کلیدی در زمینه ایجاد کلاژ
  4. داشتن برچسب ساز و استیکر ساز رایگان
  5. دارای ابزار طراحی حرفه ای، برس و لایه
  6. قابلیت پخش ویدئو
  7. دسترسی به عضویت Picsart Gold، در صورتی که تمام کلیدهای آن باز شده باشند.
  8. امکان تغییر پس زمینه با برش ها
  9. امکان اعمال افکت های متعدد بر روی یک تصویر
  10. امکان تبدیل تصاویر به انیمیشن یا گرافیک

کانوا چیست؟ چگونه اشتراک کانوا بخریم؟

Canva یک ابزار طراحی آنلاین است که توسط Melanie Perkins در سال 2013 ساخته شده است. این نرم افزار قابلیت اجرا بر روی پلتفرم های ویندوز، مک بوک، لینوکس، iOS و اندروید را دارد. این نرم افزار در حال حاضر توسط بیش از 30 میلیون کاربر استفاده می شود و ارزش آن 6 میلیارد دلار است.

استفاده منظم از این ابزار برای کاربر هزینه ای ندارد، اما می توانید با خرید اشتراک پولی Canva، قفل تمام ویژگی های آن را باز کنید. این برنامه دارای ویژگی های زیادی مانند کشیدن و رها کردن، فونت های بی شمار و همچنین بارگذاری اولیه تصویر و غیره است. در این برنامه می توانید با استفاده از برگه جستجو سرچ کنید، از برگه طرح بندی برای ساده سازی فرآیند طراحی استفاده کنید، از گزینه اشتراک گذاری برای اشتراک گذاری سریع تصاویر و از ابزار زوم برای بزرگ نمایی سریع و آسان استفاده کنید.

اگر می خواهید از این برنامه برای مبتدیان استفاده کنید، می توانید از تب help این برنامه کمک بگیرید. همچنین می توانید از این برنامه برای ایجاد محتوای عالی در مدت زمان بسیار کوتاه استفاده کنید. علاوه بر این می توانید با خرید اشتراک Dribbble Pro به صدها طرح حرفه ای از طراحان بزرگ در وب سایت Dribbble دسترسی داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار Canva در مقایسه با picsart

ویژگی های نرم افزار Canva در مقایسه با picsart

با Canva بیش از 75 میلیون تصویر استوک و اورجینال در دسترس شماست که با کمک آنها می توانید بیش از شش نوع محتوا ایجاد کنید. از محتوای شبکه های اجتماعی و ارائه ها گرفته تا برنامه های اداری و ویدئو و سایر مطالب منتشر شده. هر کدام از این گزینه ها دارای صدها نسخه رایگان هستند که می توانید به سلیقه خود از آنها استفاده کنید و آنها را متناسب با برند خود سفارشی کنید.

سرویسی که اخیرا Canva را به جایگاه خوبی رساند، ابزار طراحی لوگوی آن است. با این ابزار می توانید لوگوهای شگفت انگیزی را خودتان طراحی کنید! هزاران المان آماده در اختیار شماست تا با کمک فونت های فارسی و با ترکیب آنها ظاهری کاملا جدید و متفاوت ایجاد کنید.

برنامه Canva را می توان در سطوح مختلف استفاده کرد. نسخه رایگان دارای محدودیت های مختلفی است که از مهمترین آنها می توان به درج لوگوی Canva بر روی تمامی خروجی ها اشاره کرد. در زیر برخی از ویژگی های سایت Canva آورده شده است:

  • Canva به شما امکان می دهد انواع محتوا را ایجاد کنید: تصاویر پس زمینه، تصاویر کوچک، پوسترها، آرم ها، صفحات گسترده، گواهی ها، وب سایت ها و موارد دیگر.
  • استفاده آسان و مناسب برای خانواده ها
  • امکان ایجاد تصاویر با کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن
  • با داشتن قابلیت کشیدن و رها کردن سریع در زمان کاربر صرفه جویی کنید
  • بیش از 10 میلیون طرح و مدل مدل دارد
  • وجود فونت ها، آیکون ها و تصاویر بی شمار
  • امکان ایجاد تیم ها و گروه های مشترک در Canva
  • امکان اشتراک گذاری تصاویر و طرح ها

تفاوت ها و شباهت های مقایسه Canva و PicsArt

هر دو برنامه رایگان و آسان برای استفاده هستند. PicsArt صد و سی و پنج هزار و Canva بیش از 4 میلیون کاربر دارد. برخلاف Canvas، PicsArt هیچ قالب صوتی ندارد. از طرف دیگر، انیمیشن ها را می توان با استفاده از PicsArt ایجاد کرد، اما با کانوا خیر. شما می توانید کار تیمی و گروه ها را در کانوا ایجاد کنید، اما در اکانت PicsArt این امکان وجود دارد.

استفاده از Canva نیز بسیار ساده تر از PicsArt است. پیکس آرت احراز هویت دو مرحله ای ندارد که برای امنیت کاربر مضر است. در Canva می توانید هزاران طرح را ذخیره کنید و از قالب های بی شماری در یک طرح رایگان استفاده کنید.

مقایسه Canva با PicsArt

مقایسه Canva با PicsArt کدام بهتر است؟

در مقایسه Canva و PicsArt می توان گفت که هر دو خوب و مفید هستند، اما اگر بخواهیم یکی از آن ها را انتخاب کنیم، Canva بهترین انتخاب است. Canva شامل بسیاری از عناصر، الگوها و تصاویر در طرح رایگان است. وجود مدل های صوتی، مدل های متحرک و امکان ایجاد همکاری در اپلیکیشن Canva از مزیت های این برنامه نسبت به شریک خود یعنی PicsArt است.

Canva از PC، Mac، Android و برنامه های iOS اپل پشتیبانی می کند، بنابراین می توان از آن در هر زمان و هر مکان استفاده کرد. درست است که Canva می تواند کارهای زیادی مانند فتوشاپ انجام دهد، اما وقتی اشتراک Adobe All Access را خریداری می کنید، می توانید به طور قانونی به تمام محصولات Adobe از جمله Photoshop دسترسی داشته باشید و از انتشارات آنلاین آنها لذت ببرید.

از طرفی وقتی Canva و PicsArt را با هم مقایسه می کنیم باید گفت که PicsArt امکانات بسیار کمی دارد و این مقایسه Canva و PicsArt نشان می دهد که Canva بسیار بهتر از PicsArt عمل می کند.

نتیجه نهایی مقایسه ابزارهای گرافیکی Canva و PicsArt

با توجه به رابط کاربری ساده در PicsArt، این برنامه می تواند برای مبتدیان و ویرایشگران بی تجربه به طور یکسان استفاده شود. همچنین می توانید آن را روی گوشی های هوشمند و تبلت ها نصب کنید. Canva که برای مبتدیان و حرفه ای ها مناسب است، برای مدیریت تصاویر، عکس ها، تصاویر و فیلم ها عالی است.

امیدواریم با بیان ویژگی های این دو ابزار گرافیکی و مقایسه Canva با PicsArt توانسته باشیم شما را در انتخاب نرم افزار ویرایش تصویر یاری کرده باشیم. لازم به ذکر است که با خرید اشتراک پرمیوم Canva علاوه بر موارد ذکر شده از خدمات مفیدتری برخوردار خواهید شد. علاوه بر این می توانید فروشگاه اکانتی شاپ و اپلیکیشن های گرافیکی اصلی را مشاهده کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HVuo4nQk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه