پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ارزان ترین و جذاب ترین تور خارجی در عید نوروز تور وان ترکیه است. چنانچه قصد دارید در عید نوروز به سفر خارج از کشور بروید و تفریح و خرید در یک سفر ارزان قیمت مد نظر شما است، بهترین گزینه تور وان می باشد.

تور وان یک سفر راحت است چرا که وان در مرز غربی ایران و ترکیه قرار دارد و برای سفر به آن جا نیازی به ویزا نیست اما باید پاسپورت شما بیشتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد.

در تور وان ترکیه می توانید با قیمت مناسب پوشاک برندهای بین المللی و ترک را خریداری نمایید. میزان مسافتی که باید از شهر خوی در ایران تا وان ترکیه طی کنید حدود سه ساعت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر به وان این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

نکته مهم: شما میتواند تور وان ترکیه عید را از مجری مستقیم تور وان نوراسیر در ایران خریداری نمایید برای این کار عبارت " تور وان " را در گوگل جستجو نمایید و وارد سایت نوراسیر NURASEIR شوید.

 

تور وان ترکیه

 

انواع تور وان

  • تور وان با قطار

تور وان با قطار از تهران در دو روز هفته (یکشنبه و چهارشنبه) حرکت می کند. از مزیت های آن امکان خوابیدن در کوپه و وجود امکاناتی چون رستوران و سرویس بهداشتی مجهز است. حرکت اولیه قطار، از تهران است و در تبریز هم مسافرگیری انجام می شود. قطار تهران برای انجام روال خروج از کشور در ایستگاه مرزی رازی توقف می کند.

  • تور وان هوایی

سفر با تور هوایی در روزهای دوشنبه و جمعه با پرواز هواپیمایی کاسپین میسر است. البته قبل از تصمیم گیری با شماره 09100999609 تماس بگیرید.

  • تور زمینی وان با اتوبوس

روش ارزان سفر به تور وان در عید نوروز می باشد. پس از رسیدن به مرز می بایست اتوبوس سواری خود را تغییر دهید، به همین دلیل برای رد شدن اتوبوس از مرز معطل نمی شوید. به دلیل آنکه امکان بالا رفتن قیمت در سفر وجود دارد از قطار به صرفه تر است.

  • تور وان با ماشین شخصی

چنانچه قصد دارید تور وان را با ماشین شخصی خود تجربه کنید لازم است ابتدا گواهینامه بین المللی دریافت کنید. سپس عمل کاپوتاژ ماشین انجام شود. در غیر این صورت همه مرزها پارکینگ شبانه روزی را باز می دارند و پس از آن که خودروی خود را در مرز پارک کردید، می توانید با تاکسی مسیر داخل ترکیه را طی نمایید.

 

تور زمینی وان

 

مرزهای ایران-ترکیه

در تور وان پل ارتباطی ایران و ترکیه سه مرز به نام های رازی، سرو و بازرگان می باشد. تعداد مسافرانی که از مرز بازرگان وارد ترکیه می شوند از بقیه مرزها بیشتر است.از ایران تا ترکیه مرز رازی نزدیک ترین مرز است.

مراکز خرید در تور وان

مراکز خرید و کافه های معروف تور وان ترکیه در خیابان های جمهوریت و مارش قرار دارد. تمامی مراکز خرید در وان ترکیه دارای سالن سینما، مرکز بازی، بولینگ، رستوران و کافی شاپ هستند. برندهای پوشاک مثل کالینز، پیرکاردین،کوتون، یو اس پولو، دی فکتو، ال سی وایکیکی و پنتی برای کودکان و همچنین برندهای آرایشی فلورمار،ایو روشه، گراتیس و برندهای دیگر همگی در شهر وان دارای نمایندگی هستند. مراکز تجاری شهر وان شامل: مرکز خرید پارک وان، ای وی ام وان، آیدین پریهام ای وی ام و ترکاوز ای وی ام وان، آک یو، مرتر، ویار، میگروس، کارفور، آتایوس سیلور، مرکز خرید Atasoy Art و بازار روس ها می شود.

 

تور وان عید

 

اقامت در شهر وان

شهر وان هتل ها، سوئیت ها و هتل آپارتمان های بسیاری با رنج قیمت های مختلفی دارد. معمولا هتل هایی که در مرکز شهر قرار دارند به دلیل دسترسی راحت تر به مراکز تجاری بیشتر مورد علاقه ایرانی ها هستند. برخی از این هتل ها به شرح زیر است:

هیلتون وان ، هتل الیت ورد وان و هتل های چهار ستاره مثل هتل هالدی وان ، رنسانس وان و هتل رسمینا وان، هتل های سه ستاره مثل هتل پارک وان ، هتل کریستال وان و هتل سمیرا وان و سوئیت و هتل آپارتمان مثل گلدن سوئیت وان از جمله هتل هایی هستند که ایرانیان زیادی علاقه مند به اقامت در آن ها هستند

مراکز گردشگری شهر وان

جاذبه های گردشگری تور وان عید شامل کاووس تپه، کتیبه خشایار شاه، قلعه هوتاپ، موزه وان، آبشار مرادیه، مسجد بزرگ، توشپا و پارک آبی وان است.

دریاچه وان

این دریاچه که بزرگترین دریاچه ترکیه و نماد شهر وان است به دنیز (دریا) معروف می باشد.

کلیسا و جزیره آکدامار

بزرگترین جزیره دریاچه وان آکدامار است و کلیسای قدیمی آکدامار در بلندترین قسمت این جزیره قرار دارد که به کلیسای صلیب مقدس معروف می باشد.

قلعه وان

بر بلندای کوه های دریاچه وان (ساحل شرقی) قلعه وان ترکیه قرار دارد که برای عکاسی در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب است.

رستوران و کافه های شهر وان

غذاهای ترکی متنوع و صبحانه های آن از جاذبه های تور وان است. غذاهای محبوب و مشهور وان ترکیه کباب مولانا، کباب آدانا، اسکندر کبابی، پیده، لاهماجون، کوفته، چوب شیش، پاتلیجان کبابی و دونر است که پیشنهاد می شود حتما امتحان کنید. رستوران های معروف ترکیه شامل آکدامار، خلیل ابراهیم سوفراسی، کروانسارای، باک هله باک یوسف کوناک، آشیان، حاجی اغلو، رستوران Tepe Ocakbaşı ، کمپانی، رستوران الیت، داماک کباب می شود.

رزرو هتل در وان ترکیه

رزرو هتل در وان ترکیه: هتل هایی با امکانات متفاوت و از رده ۵ ستاره تا متل در وان ترکیه وجود دارد. هتل های وسط شهر برای ایرانیان بیشترین جذابیت را دارند، زیرا به مراکز تجاری راحت دسترسی دارند. در تعطیلات نوروز، برای رزرو هتل وان ترکیه، از کارگزار رسمی هتل استفاده کنید یا قبل از سفر، رزرو خود را انجام دهید. قیمت رزرو هتل توسط کارگزار رسمی ارزان تر است و شما با اطمینان به سفر می روید، چرا که به دلیل شلوغی، هتل ها در تعطیلات نوروز ممکن است جای خالی نداشته باشند. برای رزرو، می توانید از نوراسیر که کارگزار رسمی هتل های وان ترکیه در ایران است، استفاده کنید و با کارت شتاب در ایران پرداخت کنید. برای رزرو هتل در وان ترکیه، عبارت ” تور وان ترکیه” را در موتورهای جستجوی اینترنتی وارد کرده و به سایت نوراسیر مراجعه کنید. سپس با تماس هتل مورد نظر، رزرو خود را انجام دهید.

از کجا تور وان عید ۱۴۰۲ را بخرم؟

پیشنهاد ما به شما برای خرید تور وان عید ۱۴۰۱ این است که از نوراسیر به عنوان مجری اصلی تور وان در ایران، تور زمینی یا هوایی وان را مستقیما خریداری کنید. شرکت نوراسیر با ارائه شاخصه هایی نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، بهترین قیمت و اطمینان در سفر، ترانسفر تا درب هتل، بیمه مسافرتی و امکان خرید تلفنی بدون حضور، امکان سفری را با کیفیت و رضایت بخش برای شما فراهم می کند. با خرید تور وان عید از نوراسیر، نیازی به نگرانی های مربوط به سفر ندارید و از تمامی خدمات رفاهی و رفتار حرفه ای کارشناسان نوراسیر بهره مند خواهید شد. در نتیجه، با جستجوی عبارت "تور وان عید" در گوگل، به سایت نوراسیر مراجعه کنید و تور وان عید خود را با بهترین شرایط خریداری کنید.

نکته مهم: شما میتواند برای خرید تور وان ترکیه عید نوروز از مجری مستقیم تور وان در ایران با شماره واتساپ ایران کارگزار "09100999609 " تماس بگیرید یا پیام ارسال نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/u4bNj6xJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه