دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه، صاحبان کسب و کارهای مختلف، به خوبی از اهمیت حسابداری و نظارت دقیق بر درآمد، سود و زیان،موجودی انبار و ... اطلاع دارند و به همین دلیل به استفاده از نرم افزار حسابداری روی آورده اند.

در همین راستا، شرکت های نرم افزاری، انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری را به بازار عرضه کرده اند تا پاسخگوی کسب و کارهای مختلف باشند.

یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین نرم افزار های حسابداری، نرم افزار حسابداری فروشگاهی میباشد که در ادامه به بررسی این نرم افزار حسابداری میپردازیم.

با ما همراه باشید!

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چیست؟

نرم افزار حسابداری فروشگاهی، متناسب با نیاز افراد مشغول در این صنف طراحی شده است.شما با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی از : نظارت و دسترسی کاملی بر موجودی انبار ، حجم خرید و فروش ، گزارشات مختلف ،گزارشات فاکتور ها و امکانات زیاد دیگری بهره مند میشوید.

یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری چرتکه است.این نرم افزار علاوه بر دارا بودن قابلیت های متعدد، به صورت آنلاین به بازار عرضه شده که در ادامه به بررسی و تعریف نرم افزار حسابداری تحت وب پرداخته و سپس به بررسی ویژگی های جذاب نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه میپردازیم.ما را در ادامه مطلب همراهی نمایید!

نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟

نرم افزار حسابداری تحت وب درواقع به دسته ای از نرم افزارهای حسابداری گفته می شود که از سیستم ذخیره سازی ابری استفاده می کنند و به این خاطر تحت وب و آنلاین ارائه می شوند. این ویژگی نرم افزارهای حسابداری تحت وب باعث می شود که دیگر نیازی به نصب نداشته باشند و از هر مکان و در هر زمان تنها با اتصال به اینترنت بتوانید به پنل کاربری خود دسترسی یابید و امور حسابداری کسب و کارتان را انجام دهید.

علاوه بر همه این ها، استفاده از نرم افزارهای حسابداری تحت وب، (درواقع استفاده از آخرین تکنولوژی استفاده شده برای نرم افزارهای حسابداری)، بیش ازپیش باعث صرفه جویی در زمان می شود و خطاهای انسانی را به صفر می رسانند.

از آن جایی که نرم افزارهای حسابداری برای انجام امور مالی فروشگاه و کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرند از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین در هنگام خرید نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی به خصوص نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب باید به یک سری فاکتورهای مهم توجه کرد تا درنهایت اخلالی در دقیق بودن و درستی حساب و کتاب های مالی فروشگاه وارد نشود.

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه

ویژگی های نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه

استفاده ساده و کاربر پسند

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه نرم افزاری است که هر کسی بدون دانش حسابداری می تواند شروع به استفاده از آن کند. این نرم افزار ، به گونه ای طراحی شده است که به سرعت و به سادگی اطلاعات حسابداری خود را در آن وارد کنید و به امور حسابداری خود بپردازید.

دسترسی آسان به اطلاعات

بزرگ ترین مزیت نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه، دسترسی به داده های در فضای ابری است. تمام اطلاعات حسابداری شما در وب قابل دسترسی هستند و می توانید از مرورگر اینترنتی با هر سیستمی به آن ها دسترسی داشته باشید. هر داده و اطلاعات مالی می تواند توسط مشتریان مربوطه از هر گجتی قابل دسترسی باشد.

امنیت

در نرم افزار های حسابداری ویندوز شما هرروز پس از پایان کار خود باید از گزارشات و اطلاعات حسابداری خود بک اپ تهیه کنید و ان را برای مدیر خود ارسال کنید اما این اطلاعات در خطر هستند به طور مثال هنگامی که یه شرکت دچار اتش سوزی میشود همه ی سیستم های داخل ان شرکت از بین میروند و اطلاعات نیز به همراه ان ها از بین میروند اما در نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه شما نیازی به نگرانی ندارید زیرا همه ی اطلاعات شما در فضای اینترنت و تحت وب ذخیره میشود و شما با استفاده از هر وسیله ای که به اینترنت متصل میشود میتوانید اطلاعات خود را در کسری از ثانیه بازیابی کنید.

هزینه کمتر

سعی ما در چرتکه این بوده که علاوه بر مقرون به صرفه بودن برای کسب وکارها، کاربران بتوانند عملیات پیچیده حسابداری را به سادگی مدیریت کنند. چرتکه همیشه و در هر فضایی که دسترسی به اینترنت داشته باشید همراه شماست.

هنگامی که صحبت از هزینه کمتر در نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب می کنیم صرفا منظورمان قیمت نرم افزار نیست بلکه کل هزینه ای است که برای استفاده از نرم افزار حسابداری توسط کسب و کار باید پرداخت شود در نرم افزار حسابداری ویندوز علاوه بر هزینه خرید نرم افزار هزینه های دیگری نیز وجود دارد مواردی مانند :

  • هزینه پشتیبانی سالانه
  • نیاز به سرور
  • فضای پشتیبانی گیری
  • شبکه محلی و....

از این رو شما هنگامی که از نرم افزار حسابداری تحت وب فروشگاهی چرتکه استفاده میکنید دیگر نیاز نیست این هزینه ها را متحمل شوید و با هزینه ی خیلی کمتری می توانید امور حسابداری خود را انجام دهید.

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه

داشبورد جامع و کامل

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه تمام خدمات مورد نیاز برای حسابداری را ارائه دهد و مناسب کسب و کارهای متفاوت است؛ به همین علت داشبورد پنل کاربری آن در عین سادگی کارکرد جامع و کامل است و نیازهای متفاوت را پوشش میدهد.

کاربری آسان

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در نرم افزار حسابداری تحت وب داشتن محیط کاربر پسند است که باعث می شود در هنگام کار با نرم افزار حسابداری بسیار راحت باشید و کمتر احساس نیاز به تخصص در استفاده از آن را بکنید. به همین علت تیم چرتکه با استفاده از طراحان و برنامه نویسان خبره تلاش کرده است راحت و ساده ترین رابط کاربری را در نرم افزار حسابداری خود پیاده سازی کتد.

همچنین نرم افزار حسابداری چرتکه، برای رفاه حال کاربران یک دوره 30 روزه آزمایشی خود را بدون محدودیت در استفاده از امکانات در اختیار مشتریان قرار میدهد.

پشتیبانی مناسب

پشتیبانی مناسب هم یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب به آن توجه کنید. خدمات پشتیبانی خوب باعث می شود که شما با خیال راحت نرم افزار را خریداری کرده و در صورت پیش آمدن مشکل در حین استفاده از آن، بتوانید به راحتی با پشتیبان در میان گذاشته تا به سرعت مشکلتان رفع شود.

تیم چرتکه با استفاده از تیم مجرب در بخش پشتیبانی،به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان خود است.

هماهنگی و یکپارچگی

در نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه، بین تمامی بخش ها هماهنگی و یکپارچگی وجود دارد به این معنا که اگر در چند مکان عملیات حسابداری جداگانه ای را انجام دهید دیگر نیازی به دوباره کاری ندارد و این اطلاعات به طور یکپارچه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه چه کمکی به حسابداری فروشگاه شما خواهد کرد؟

یکی از دغدغه های این روزهای بسیاری از کسب و کارهای مختلف در زمینه فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های زنجیره ای حسابداری و مدیریت امور مالی است. نیز بهره مند شوید.استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب چرتکه امکانات زیر را برای شما فراهم میکند :

  • کاهش هزینه ها
  • افزایش سودآوری
  • افزایش سرعت و رضایت مشتریان
  • به حداکثر رساندن مدیریت هوشمند کسب و کار و فروشگاه
  • مدیریت عملیات خرید و فروش، موجودی کالا، گزارش گیری از دارایی ها ، بدهکاری و بستانکاری و سود و زیان
  • امکان استفاده به صورت آنلاین و آفلاین
برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NdTFh3YN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه