یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فروش محصولات مختلف در برنامه شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال های اخیر، توجه بسیاری از کسب و کارها را به خود جلب کرده است. عکاسی محصولات با موبایل برای فروش در اینستاگرام باید به صورت اصولی انجام شود تا تاثیرات مستقیم در افزایش فروش در اینستاگرام داشته باشد. در صورتی که کیفیت عکس و جذابیت آن بالا باشد، قطعا شاهد تاثیر این عکس ها در فروش خودتان خواهید بود.

امروزه، با در نظر گرفتن یک سری اصول می توان اقدام به عکاسی محصولات با موبایل برای فروش در اینستاگرام کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با عکاسی محصولات با گوشی و راهکارهای مناسب جهت افزایش کیفیت عکس محصولات صحبت کنیم.

چگونه عکاسی محصولات با موبایل باعث افزایش فروش می شود؟

برای عکاسی محصولات با موبایل به چه لوازمی نیاز است؟

مطمئنا عکاسی حرفه ای صرفا با تجهیزات حرفه ای و دوربین های عکاسی مقدور است. این عکسها قابل استفاده در طرحهای پوستر، کاتالوگ، بروشور و حتی بیلبوردهای سایز بزرگ هستند. اما با توجه به افزایش کیفیت دوربین گوشی های هوشمند، کسب و کارهای خانگی می توانند از این ابزار قابل دسترس برای عکاسی محصولات خود استفاده کنند.

عکاسی محصولات با موبایل برای فروش در اینستاگرام، مناسب افرادی است که می خواهند به تازگی در اینستاگرام کسب و کار راه اندازی کنند. قطعا این عکسها مناسب استفاده در تبلیغات چاپی مثل بروشور یا طرح بسته بندی محصولات نیستند. اما کیفیت این عکسها قابل استفاده برای بازاریابی در فضای مجازی خواهد بود. این افراد می توانند با فراهم کردن لوازم مورد نیاز که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، با گوشی هوشمند خودشان عکسهای بهتری جهت قرار دادن در صفحات مجازی تهیه کنند.

 

دوربین با کیفیت موبایل

مهم ترین ابزار برای تهیه عکس محصولات با گوشی، یک دوربین با کیفیت موبایل است. اگر می خواهید یک کسب و کار خانگی در اینستاگرام داشته باشید؛ می توانید با دوربین های با کیفیت گوشی موبایل، عکس های خوبی از محصولات خود تهیه کنید.

پایه نگهدارنده موبایل

لرزش گوشی، یکی از عوامل اصلی خراب شدن عکس محصولات است. بهتر است که از پایه نگهدارنده موبایل یا مونوپادها استفاده کنید. مونوپادهای سه پایه گزینه خوبی برای ثبت عکس های با کیفیت و بدون لرزش هستند.

 پس زمینه های سفید و رنگی

پس زمینه تاثیر بسیار زیادی بر روی عکس های گرفته شما دارد. به همین خاطر، می توانید برای عکاسی محصولات با موبایل برای فروش در اینستاگرام از پس زمینه های سفید و رنگی کمک بگیرید. بهترین پس زمینه برای گرفتن عکس محصولات، پس زمینه های سفید هستند. اما در صورت نیاز می توان برای برخی از محصولات از پس زمینه های رنگی نیز استفاده کرد.

 میز کار

برای اینکه با گوشی از محصولات خودتان عکس بگیرید، قطعا به یک میز کار نیاز دارید. میز کار شما می تواند چوبی و مدرن باشد و یا ساده و قدیمی! در صورتی که میز کار مناسبی ندارید، می توانید با کشیدن پارچه، کاغذ سفید و ... بر روی میز کار، یک فضای خاص جهت عکس گرفتن با گوشی از محصولات ایجاد کنید.

 

نورهای ارزان قیمت یا نور طبیعی روز

قطعا نور تاثیر زیادی بر روی کیفیت و جذابیت عکس محصولات شما دارد. به همین خاطر، توصیه می کنیم که تا حد ممکن، عکاسی محصولات با موبایل برای فروش در اینستاگرام را نزدیک پنجره و با استفاده از نور خورشید انجام دهید تا نور طبیعی روز باعث واقعی شدن عکسهای شما شود.

در صورتی که پنجره در دسترس شما نیست و یا به هر حال عکس ها با نور طبیعی خوب نمی شوند، می توانید از نورهای ارزان قیمت مصنوعی، استفاده کنید. در بسیاری از موارد می توان با یک چراغ مطالعه، نور مناسب عکس محصولات را تنظیم کرد.

چگونه عکاسی محصولات با موبایل باعث افزایش فروش می شود؟

 اکسسوار دکوری

حتما تا به حال عکس محصولات کسب و کارهای مختلف را دیده اید که با اکسسوری های جذاب تزئین شده اند. تزئین کردن میز عکاسی و قرار دادن محصول در کنار اکسسوری های مختلف، باعث افزایش جذابیت و بازدید محصولات شما خواهد شد.

پس شما می توانید، اکسسوری های دکوری زیبا را در کنار محصول خودتان قرار دهید و سپس از محصول خود عکس بگیرید. البته اکسسوری ها تا حد ممکن باید متناسب با نوع محصول شما باشند. به طور مثال، اگر شما در حوزه فروش روسری و شال فعالیت می کنید، می توانید دستبندهای زیبا، مجسمه های دختر و ... را در کنار روسری های خودتان قرار دهید.

 

اهمیت چیدمان در عکس های موبایلی محصولات

جذابیت عکس محصولات تاثیر بسیار زیادی بر روی جذب مشتری دارد. به همین خاطر، باید تمامی محصولات و اکسسوری ها به صورت منظم و در عین حال، زیبا چیده شوند. دقت داشته باشید که نباید از اکسسوری های بسیار زیاد و متنوع استفاده کنید تا محل عکس برداری شلوغ و شلخته به نظر برسد.

قرار دادن یک تا دو اکسسوری در کنار محصول و ایجاد یک فضای خالی در بخش های مختلف عکس محصولات، باعث افزایش جذابیت عکس محصولات خواهد شد.

 

نورپردازی در عکاسی موبایلی محصولات

نورپردازی در عکاسی محصولات با موبایل برای فروش در اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. همانطور که اشاره کردیم، شما می توانید از نور طبیعی و یا نور مصنوعی برای نورپردازی استفاده کنید. دقت داشته باشید که نورپردازی باید به صورت اصولی انجام شود تا کیفیت عکس افت نکند.

برای اینکه متوجه شوید تا چه اندازه نور برای گرفتن عکس محصولات نیاز است، می توانید چند بار آزمون و خطا کنید. این کار باعث می شود که متوجه شوید تا چه اندازه نیاز به نور طبیعی و یا مصنوعی نیاز دارید و بهتر است در چه ساعتی از روز عکاسی کنید.

 

اهمیت ادیت در عکاسی محصولات با موبایل

حذف حاشیه های اضافی عکس، تنظیم نور و رنگ عکس محصولات باعث افزایش جذابیت آن ها می شود. افرادی که از محصولات شما دیدن می کنند، به عکس محصولات با کیفیت علاقه زیادی نشان می دهند. به همین خاطر، شما می توانید با کمک یک سری از ابزارهای ادیت و برنامه های کاربردی ادیت عکس در گوشی هوشمند، ادیت عکس را نیز به صورت اصولی انجام دهید. 

چگونه عکاسی محصولات با موبایل باعث افزایش فروش می شود؟

تفاوت کیفیت عکس های محصولات با موبایل و دوربین عکاسی

بدیهی است که کیفیت عکس محصولات با دوربین عکاسی چند درجه بهتر از کیفیت عکس محصولات گرفته شده با دوربین موبایل است. اما در صورتی که به تازگی شروع به راه اندازی کسب و کار خود در اینستاگرام کرده اید، می توانید از این تفاوت کیفیت چشم پوشی کنید و با کمک ابزارهای ذکر شده، عکس های جذاب و با کیفیت بگیرید.

 

معرفی استودیو مانی به عنوان مجری عکاسی صنعتی و تبلیغاتی حرفه ای

اگرچه عکاسی محصولات با موبایل برای کسب وکارهای نوپا به دلیل صرفه جویی در هزینه ها خوشایند است اما از قدرت عکسهای حرفه ای که با تجهیزات اختصاصی عکاسی تهیه می شوند نمی توان گذشت. کسب و کارها و مشاغلی که به برند و محصولات خود اهمیت می دهند بهترین گزینه ها را برای تبلیغات خود انتخاب می کنند. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با تجهیزات حرفه ای مفهوم پیدا می کند و تاثیرات بسیاری در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارهای کوچک تا بزرگ دارد.

استودیو مانی به عنوان یکی از بهترین مجری های عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، توانسته به کسب و کارهای مختلف و متعددی در زمینه تبلیغات و تولید محتواهای بصری شامل عکاسی و ویدیو کمک کند. برای مشاهده رزومه و پروژه های انجام شده استودیو مانی به آدرس https://studiomani.ir/ مراجعه نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7a0BCo4B
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه