آیا می دانستید پیام های تبلیغاتی طولانی کم ترین جاذبه را برای مخاطبان دارد؟ در تبلیغ باید استفاده از الفاظ را كنار بگذارید و گمان نكنید اگر نكتهای كه در كسب و كارتان هست، در تبلیغتان نیاید، دیگران شما را ضعیف فرض میكنند. بلكه سعی كنید در تبلیغتان نقاط طلایی كسب و كار و تفاوتهایش با همصنفهایتان را مختصر و مفید روشن كرده و كاری كنید كه مخاطب برای كسب اطلاعات تكمیلی خودش پیگیر شما باشد. فكر نكنید اگر وارد جزئیات شوید و خیلی حاشیه پردازی كنید، تبلیغتان موفق میشود، بلكه برعكس. كوتاه حرف بزنید و تنها از شعارهای تكاندهنده و به یاد ماندنی كمك بگیرید.