گروه موسیقی «سپهر» با همراهی گروه نمایشی «مینیاتور» کنسرتی را برای بانوان اجرا می‌کند. به گزارش ایسنا، سوسن سپهری سرپرستی گروه موسیقی سپهر و بنفشه امیری سرپرستی گروه نمایشی مینیاتور را برعهده دارند. آنها قرار است موسیقی ایرانی بنوازند و آواز بخوانند. گروه موسیقی «سپهر» درباره این اجرا نوشته است: «تصور کن یک عصر عادی، صدای موسیقی ایرانی به گوش برسد، لای کتاب شعر نفیسی را باز کرده باشی و به ظرافت و زیبایی یک نقاشی مینیاتور چشم دوخته باشی.انگار به یک‌باره مینیاتور جان بگیرد، صفحه کتاب تبدیل به صحنه اجرا شود و زنان تصویر به حرکت درآیند.

با همان لباس و پوشش، همان ظرافت و زیبایی، همان سادگی و صمیمیت. نه در سال‌های دور، در همین روزگار ما... این اجرا دوم اردیبهشت‌ماه ساعت 15 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد و غزال ناظر فصیحی (پیانو) و سپیده شایان‌راد (تنبک) برای سوسن سپهری (خواننده) ساز می‌زنند. بنفشه امیری، تینا تبریزی‌زاده، گلناز شکیبا و سارا رفوگر هم نقش‌آفرینان گروه «مینیاتور» خواهند بود. بهای بلیت‌های این اجرای 60 هزار تومان اعلام شده است.