کامبیز درمبخش از برپایی نمایشگاه آثارش به نفع بیماران سرطانی خبر داد. این طراح و کاریکاتوریست در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این نمایشگاه که در گالری سیحون برپا خواهد شد، 10اثر از نقاشی‌های چاپ سنگی من که با تکنیک اکریلیک روی بوم کار شده‌اند در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. او ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه، تقویمی از این آثار به نفع بیماران سرطانی موسسه «دهش‌پور» رونمایی می‌شود و به فروش خواهد رسید. 50درصد از عواید فروش آثار نیز به این بیماران اختصاص پیدا می‌کند.

درمبخش درباره برپایی نمایشگاه‌هایی برای بیماران سرطانی گفت: من قبلا هم نمایشگاه‌هایی به نفع بیماران سرطانی از آثارم برپا کرده بودم که با موفقیت خوبی همراه شد. این نوع نمایشگاه‌ها موقعیت خوبی است که بتوانم به بیماران سرطانی کمک کنم. این نمایشگاه 20فروردین‌ماه در گالری «سیحون» به نشانی خیابان وزراء، کوچه چهارم، شماره 11 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.