
کمپانی ایسوس به تازگی حافظه دیجیتالی جدیدی را معرفی کرده که میتواند از طریق فناوری NFCبه گوشیهای هوشمند متصل شود . این گجت دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده که میتوان از طریق رم SD این فضا را بیشتر کرد.

کمپانی ایسوس به تازگی حافظه دیجیتالی جدیدی را معرفی کرده که میتواند از طریق فناوری NFCبه گوشیهای هوشمند متصل شود . این گجت دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده که میتوان از طریق رم SD این فضا را بیشتر کرد.
www.forsatnet.ir/u/fO98w02I