آیا می دانستید هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید پنج برابر نگه داشتن یک مشتری قدیمی است؟ کارشناسان بازاریابی بر این باورند که برنامه جایزه دادن به مشتری، یک گزینه بسیار خوب بازاریابی است. با ایجاد یک برنامه خوب جایزه دادن به بهترین مشتریان می توانید در آنها انگیزه به وجود آورید.
این راه بسیار خوبی در نگهداری مشتریان است؛ خصوصاً اینکه اگر به آنها همان چیزهایی را جایزه بدهید که می توانند از شرکت شما تهیه کنند. به این ترتیب با یک تیر دو نشان زده اید؛ هم محصولات جدید خود را به مشتریان وفادارتان معرفی کرده اید و هم دل آنها را به دست آورده اید.