آیا می دانستید مدیران میتوانند به افراد حرفهای، راههای ساختاری معرفی کنند تا با استفاده از تجربه دیگران، راه شناسایی فرصتها را بیاموزند؟ مدیران باید در مورد مشتریان با مشاوران خود بحث و تبادل نظر کنند؛ شرکای قابل اعتماد را برای کمک به انجام کار بیابند و شایستگی آنها را قضاوت کنند. کارگاههای ماهانه که در آنها گروههای مختلف تجربیات و تخصصهای خود را بیان میکنند، مثمر خواهد بود.
برخی شرکتها ابزارهای مبتنی بر اینترانت را برای ارتباط با فرصتهای مشتریان، یافتن تخصصها و پاسخ دادن به سوالات، معرفی میکنند. حتی گزینههای تکنولوژی پایین مثل خبرنامه داخلی که داستانهایی از موفقیتهای همکاریهای اخیر را پوشش میدهند، به افراد حرفهای اجازه میدهند که چگونگی ترکیب تخصصها برای حل مسائل مشتری را دریابند. چنین داستانهایی راه قدرتمندی برای کمک به افراد حرفهای برای اعتماد به یکدیگرهستند. بسیاری از شرکتها میدانند که اگر بتوانند نیازهای پیچیده مشتریانشان را برآورده کنند، وفاداری مشتریان بیشتر شده و درآمدشان افزایش مییابد.