آیا می دانستید مهم ترین نکته در طراحی بنرهای تبلیغاتی حجم بنر طراحی شده است؟ حجم بنر استاندارد در تبلیغات آنلاین 30 کیلوبایت در نظر گرفته شده است. چنانچه حجم بنر کمتر از مقدار فوق باشد، نمایش سریعتر تبلیغ به مخاطب را در بر خواهد داشت و در نتیجه تبلیغات با حداکثر کیفیت انجام می شود. در صورتیکه حجم بنر خیلی بیشتر از 30کیلو بایت شود، به دلیل کند بودن سرعت اینترنت در نواحی مختلف کشور، نمایش تبلیغ با تاخیر انجام می گیرد و کیفیت کلی تبلیغات اینترنتی کمی با کاهش همراه خواهد شد.
دومین نکته در طراحی یک بنر مناسب، نمایش کامل خدمات و اطلاعات شرکت در بنر تبلیغاتی است؛ نمایش خدمات به صورت تلفیق نمایش تصاویر و متن به صورتی که در ذهن بیننده بماند. بدین منظور از تصاویر با کیفیت رنگ مناسب باید استفاده شود و با اعمال افکتهای مختلف روی تصاویر و متون مرتبط، به جذابیت کار افزوده شود.