جدیدترین كمپین اجتماعی بنیاد PZU با تمركز روی حس انسان دوستی از طرف یك شركت بیمه به همین نام با همه كمپینهای پیشگیری كننده قبلی در لهستان فرق دارد. در این كمپین هیچ تصویر شوكبرانگیزی از فجایع و هیچ اتومبیل در حال تصادفی پر از بچه وجود ندارد. اینجا یك ابزار قویتر برای بیان احساسات و انتقال پیام وجود دارد و آن عشق است. به طور كلی، فقط شنیدن یك حرف از سوی معشوقتان كافی است تا فورا پا را از روی گاز برداشته یا كمربند ایمنی خود را ببندید. به گزارش امبیای نیوز، هدف اصلی كمپین الهام بخشیدن به مسافران است. شما میتوانید روی رانندگانی كه جزء عزیزانتان به شمار میروند، تاثیر بگذارید.
این كمپین، ویژگیهای عكسها و احساس مسئولیت اجتماعی را با هم تركیب كرده و حاصل ماهها انجام فعالیتهای منسجم در تلویزیون، اینترنت، اماكن عمومی، دنیای مطبوعات، رسانههای محیطی، بزرگراهها، مدارس و بالاتر از همه، میلیونها خودرو در لهستان است.